Onks olemassa sellasta palstaa mihin voisi kertoa kuinka tyytyväinen on ympärillään oleviin ihmisiin ja yleensäkkin koko elämäänsä?
Etupäässäkaikkeentyytyväinen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elämäänsä tyytyväiset ei näillä palstoilla luultavammin jatkuvasti luuraa. Mutta aika erikoinen aloitus. Siksi kommentoin.
- Anonyymi
Meinaat, että ylläpitävät tahot alkais tahkoomaan dollareita, pelkällä sillä, että ihmiset kehuisivat täällä toisiaan? G Pula-aho.
- Anonyymi
Tossa oikeella yläkulmassa on noi lukia määrät. Tuskin kukaan tahkoo rahaa jollain noilla alle sataan jäävällä utelukeralla, kun katsovat mitä ne taas, valtakunnan ykkös hörhöt yrittävät selittää?
- Anonyymi
Linkkejä ei ole. Mutta luultavammin tällä palstalla muita roiku kuin täysiä idiootteja jotka haukkuvat idiootteja idiooteiksi? Täysissä järjissä olevat yleensä nukkuvat öisin. Oon katsellut keskellä yötä kun pitäisi kelpo kansalaisen nukkua jotkut muuta tee kuin agitaattorisoivat. Takuu varmaan jälkeen varmaan vasemmistolaisia.
- Anonyymi
On. Suomi24 Suhteet osio.
- Anonyymi
Eikö sellainen palsta ole kuin "onnellisuus". Sehän sopii sinulle kuin hattu päähän.
- Anonyymi
Mikäs siinä mättää, jos ihminen elämänsä aikana koittaa olla mitä mahdollisemman onnellinen? Mulla ainakaan koskaan käynyt se hermojen päälle, että on omien hillittyjien hermojensa kautta yrittänyt olla, kaikkeen turhaan hermostumatta.
- Anonyymi
Mitäs sinulla on onnellisuutta vastaan? Synkkä, murheinen, epätoivoton.
- Anonyymi
Aletaan kehumaan Suomea, asuinpaikkaa, yhteiskuntaa jne tällä palstalla. Täällä voisi tehdä palstan valtauksen.
Nämä täällä eivät ymmärrä, että palstan jutut pitäisi siirtää omille palstoilleen.
Politiikka, maahanmuutto, kotoutuminen, vaalit jne aivan omille palstoilleen. - Anonyymi
Tällä palstalla voit kertoa sen. Ja sen jälkeen seuraa kommentointia.
Kyllä se tyytyväisyys siinä kohta loppuu ja voit alkaa totutella siihen olotilaan mikä tulee olemaan jos tämä hallitus onnistuu tavotteissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656064- 1471684
- 1131468
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️42845Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢26811Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu90780Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692