Aihe

Sekoittaako usko pään?

Anonyymi

Olen tässä seurannut perussuomalaisten kirjoittelua ja tullut siihen lopputulokseen, että kirjoittajat eivät ole ihan täysissä sielunvoimissa. Saako usko mielen järkkymään?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ooottele ihan rauhassa, kyllä ne valkotakkiset hakee sinut, pannaan vain pillit pois päältä autosta, nii ei naapurit huomaa kun sinut haetaan, oota rauhassa , valkotakkiset on kohta oven takana.

• Anonyymi

Kiitos kopiovististäsi. Kunnioitan kaikkea elämää. Jopa perussuomalaisia, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät. Viimeisellä tuomiolla tosin persuja ei naurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kopiovististäsi. Kunnioitan kaikkea elämää. Jopa perussuomalaisia, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät. Viimeisellä tuomiolla tosin persuja ei naurata.

Kyytiä vailla valko tai sinitakkisilta , ei kuitenkaan aivan terveeltä vaikuta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh....sekoittaako uskonto pään jatkumona edelliselle viimeisellä tuomiolla persuja ei naurata anna minun kaikki kestää hah hah hah...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Käsittämättömän lapsellinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittämättömän lapsellinen ihminen.

EI tarvitse taaskaan mainita nimeä ei edes nimimerkkiä kun sensuroi tunnistaessaan itsensä ilmankin. Jauhottaja jolla itsellä menee AINA jauhot suuhun jonka jälkeen piiloutuu sensuurin taakse piiloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh....sekoittaako uskonto pään jatkumona edelliselle viimeisellä tuomiolla persuja ei naurata anna minun kaikki kestää hah hah hah...

Viikon paras aivopieru mutta viikko on vasta alussa. Ja sitten ihmettelee minkä takia hänellä on oma fanikuntansa jotka häntä seuraa edellisen tarjoillessa aina naurunaiheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antikristus joka julistaa jumalan sanaa. Mistä näitä aina tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Luotsihan se taas viihdettä seuraajilleen tarjoilee pyrkimyksen ollessa ihan päinvastainen.

• Anonyymi

Ehkä persut projisoivat kaikki mielensä sairausoireet
      "antipersuihin", kun eivät huomaa niitä itsessään.

• Anonyymi

Missä sinä olet noita kirjoituksia seuraillut ?

• Anonyymi

Vastaus kysymykseesi löytyy raamatusta itsestään. "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima." 1. Kor. 1:18

• Anonyymi

Mikä ihmeen jumala lestathan sen päättää ketkä pääsee taivaaseen ja kuka ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen jumala lestathan sen päättää ketkä pääsee taivaaseen ja kuka ei?

Ei päätä, vaan sinä itse sen päätät

• Anonyymi

Sekoittamisesta en tiedä , ViherVassuilla päät sekaisin syntymästä saakka , olisiko perintötekijä ?

• Anonyymi

Jotain ne kuitenkin on tehnyt oikein, ovat hallituksessa. Persuja ei sinne huolittu.
        Nauretaas tälle isosti HOHOO.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      268
      19104
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13889
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10381
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      71
      7605
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4663