Aihe

Keskusta, parempia sotilaitakin

Keskustan ihminen on lähes poikkeuksetta avoin, asiallinen, luotettava ja vastuuntuntoinen.
Sotilaana näen em ominaisuudet sotilaalle korvaamattomina, Ne tukevat toisiaan.

11

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvän sotilaan tulee olla luotettava kaikissa, erityisesti vaikeissa paikoissa.

• Useimmilla ihmisillä luotettavuus tulee esiin melko nopeasti

• Anonyymi

Tosin Arvo Korsimo karkasi rintamalta ja saatiin kiinni länsirannikolta, yritti
      päästä ruotsiin. Muut lähellä keskustaa olevat oli hyviä sotilaita.

PohPrEvp

• Sinä Jorma et ole koskaan sotilas ollut. Pelkkä narsistinen esikuntanilkki vain.

• Anonyymi

Olisivat lestakepulaisen sijasta hakanneet Väyrysen, siitä olisi saanut mitalin! Se olisi ollut isänmaallinen teko, Väyrynen on venäläisten juoksupoju!

• Anonyymi

Sotilas ei valehtele.
      Mikäli joku tönäisee ruuhkassa ohi mennessään, niin sotilas ei liioittele asiaa.

• Olet oikeassa Kapi tuosta valehtelemisesta. Itse valehtelet. Et siis ole, kuten sanoin oikea sotilas.

• AITORehtiSOTILAS kirjoitti:

Olet oikeassa Kapi tuosta valehtelemisesta. Itse valehtelet. Et siis ole, kuten sanoin oikea sotilas.

Ei sinne päinkään!

• AITORehtiSOTILAS kirjoitti:

Olet oikeassa Kapi tuosta valehtelemisesta. Itse valehtelet. Et siis ole, kuten sanoin oikea sotilas.

Paljon on onnettomia väkivaltaan kehottajia liikkeellä, muualla kuinKeskustassa.

• Hyvä sotilas on myös hyvä johtaja, joka kykenee motivoimaan.

• Anonyymi

Olkaa hyvä ja poistakaa aloittaja-nimimerkin kaikki aloitukset koska niissä ei ole lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa ja kirjoitukset keskittyvät vain herjaamaan toista palstalle asiallisesti kirjoittavaa henkilöä- Kiitos-

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      74
      10704
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      136
      7040
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      5992
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      3247
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      145
      2263