Aika laittaa Somalit lumitöihin.Sillähän on jo suorastaan rituaalista merkitystä.
Helsinkiin 70 senttiä lunta...
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kompassit ovat visusti sisällä voi kenkään lunta mennä ulkona
- Anonyymi
Kunniakansalainen katsoo toiset tekee
- Anonyymi
Somalit katsoo nauttii baana auki äkkiä
- Anonyymi
Niin, siis sotiemme veteraani katsoo, kun toiset tekee.
- Anonyymi
Siitähän on muodostunut jo perinne. Maahanmuuttajat lapioivat autoja esiin lumesta. Suomalaiset eivät sellaiseen viitsi ryhtyä.
- Anonyymi
Ne palaa huonosti lumen alla. Eli malmön auton omistajille eniten hyötyä ?
- Anonyymi
somalit (kirjoitetaan AINA pienellä) ja maahantunkeutujat töihin. Kuulemma ei voi kun pitäisi olla lumityökortti. Minä kuittaisin sen sillä ohjeella että varokaa vähän autoja.
- Anonyymi
Tuottavuus loikkaa
- Anonyymi
Hyvää tekee etelänvetelille lapioida lunta tulisvain reilusti ota hommaa mukaan se yöntimo niin saatta aikasta paljon. Terveisin pohojosen mies
- Anonyymi
Saido Muhammedin virolainen mies taisi tehdä niitä lumihommia aikoinaan?
- Anonyymi
Heillä on hyvä suojaväri lumitöissä omasta takaa. Erottuu hyvin, ei jää koneiden tai autojen alle vahingossa.
- Anonyymi
Miksi niitä paapotaan?
- Anonyymi
Kunniakansalainen ei voi mennä ulos
- Anonyymi
Pitäis olla kunnon säännöt:
Päivittäin työtä 8 h yhteiskunnan hyväksi ja saa olla Suomessa sillä lupa-asiakirjalla mikä nyt sattuu olemaan, muuten maasta ulos, ellei jokapäiväinen työ maistu, työtä sos.tukia vastaan. - Anonyymi
Kyllä,hyvä aloitus&kannatetaan.
- Anonyymi
Kerran vuosia sitten YLE:n toimesta yritettiin saada mamuja lumitöihin, muta pelleilyksihän se meni.
- Anonyymi
Raketti insinöörit eivät osaa lunta lapioda
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744989Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251170Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra52897