Aihe

Tännehän on jo vihreiden toimistolta tultu puolustaan

Anonyymi

Ohisaloa, sen verran on ohari saanut takkiinsa viime aikoina. Tuo avaus "Halla-aho nolasi itsensä" on sen verran pitkä pläjäys, että sitä on ihan suunniteltu. Joku vihreä aktivisti asialla.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän se Ohisalo on munannut itsensä kaksinaamaisuudellaan. Vihreät saa rikkoa lakia, mutta muiden pitäisi elää vihreiden määrittämien ohjeiden mukaan. Ollaan perussuomalaisista tai Halla-ahosta, mitä mieltä tahansa, niin hän sentään erotti kaksi asiaa toisistaan esim talouspolitiikassa tapahtuneet positiiviset teot ja sitten tuomitsi Trumpin typerän käytöksen ja väkivallan.
      Toista on vihervasemmistolaisten linjaukset antifan ja Blm-liikkeen väkivaltainen toiminta ja ihmisten tappaminen hyväksytään ja omien lakien rikkominen.

• Anonyymi

Ohisalo ei sovi sisäministeriksi.

• Anonyymi

On häpeällistä että maassa on ministeri tuollainen.

• Anonyymi

Kuntavaaleissa kiinnosta, että vihreät toi kuntiin hallituspuolueiden tuella ISIS-terroristeja.

• Anonyymi

Vihervassarit ovat mieleltään köyhiä js toimivay kuin pääministeri: seuraavat mitä muut tekevät ja sitten esittävät samat asiat kuin olisivat itse ne keksinyt, ja jopa vielä uskoo niin.
      Täällä se ilmenee juttujen kopiointina. Kun ei oma älli, kyky eikä uskottavuus riitä, on parempi ottaa muista mallia.
      Faktat vaan ei toimi käänteisenä. Mutta sitä he eivät tajua, eihän vihervassarit edes tunne käsitettä "totuus".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      626
      30447
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      309
      22735
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14136
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11269
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8369