Onko luterilaine

Christian Post, 11.1. 2021: "Lääketieteelliset todisteet julkaistu liittyen UK:n korkean tuomioistuimen päätökseen alaikäisten hormoniblokkerihoidoista: lapset lääketieteellisten hoitojen koekaniineina
Nyt julkistetuissa tiedoissa todetaan mm. että nämä suurelta osin vielä kokeelliset hoidot ehkäisevät luiden ja aivojen kehitystä sekä vaarantavat lasten tai nuorten lisääntymiskyvyn.
Tohtori Stephen Levine Ohiosta toi oikeudelle esille myös vaikeat sydämen ja verisuonten toimintaan liittyvät ongelmat näillä hoidoilla: merkittävä riski sydänkohtauksiin naisilla ja verisuonten tukkeumat miehillä."
Asia on ajankohtainen myös meillä Suomessa, sillä transjärjestöt lobbaavat jo poliittisia päättäjiä blokkerihoitojen sallimiseksi alaikäisille.
https://www.christianpost.com/…/medical-testimony-against…

42

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähti vähän nopeasti 😸
      Otsikko:Onko luterilainen kirkko lasten terveyden puolella vai sitä vastaan?

      • Anonyymi

        Hyvä lisäys.


      • Anonyymi

        Se lyhyempi otsikko olisi kuitenkin vastannut sisältöä paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä lisäys.

        Niin on.


      • Anonyymi

        Niin se taitaa sulla lähteä aina vähän nopeasti, kuten seksittömillä yleensä. Menee ns. reisille.

        👍


    • Anonyymi

      Setalle kiitos, että meidänkin lasten terveys pilataan hormooneilla!

      • Onhan se täysin biologian vastaista, että tytöille piikitetään mieshormonia ja pojille naishormonia 😼


      • Anonyymi

        Antikiitos Setalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikiitos Setalle!

        Samat sanat!


    • Anonyymi
      • Mikähän siinä on, että sikupuolia ei saisi olla mutta siitä huolimatta pitäisi pojista tehdä tyttöjä ja tytöistä poikia 😼❓


      • aitoIainen kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että sikupuolia ei saisi olla mutta siitä huolimatta pitäisi pojista tehdä tyttöjä ja tytöistä poikia 😼❓

        Siis sukupuolia 😸


      • Anonyymi
        aitoIainen kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että sikupuolia ei saisi olla mutta siitä huolimatta pitäisi pojista tehdä tyttöjä ja tytöistä poikia 😼❓

        Täysin sairasta meininkiä!


      • Anonyymi

        Niin ja miksi pienen vähemmistön takia on muutettava vessat ja pakotettava pojat ja tytöt samaan vessaan. ja miksi ei saisi kutsua poikia pojiksi ja tyttöjö tytöiksi, vaikka sukupouolia on vain kaksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja miksi pienen vähemmistön takia on muutettava vessat ja pakotettava pojat ja tytöt samaan vessaan. ja miksi ei saisi kutsua poikia pojiksi ja tyttöjö tytöiksi, vaikka sukupouolia on vain kaksi?

        Tämä on sitä setan agendaa missä normaalit ihmiset pakotetaan luopumaan luonnollisesta käyttäytymisestään muutaman transun ehdoilla 😼


      • Anonyymi
        aitoIainen kirjoitti:

        Tämä on sitä setan agendaa missä normaalit ihmiset pakotetaan luopumaan luonnollisesta käyttäytymisestään muutaman transun ehdoilla 😼

        Tämä on aivan pähkähullua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on aivan pähkähullua.

        Siinäpä se onkin 😼 miten ihmiset ovat haksahtaneet tuohon sairaaseen menoon❓


      • Joo, ihmiset ovat menettäneet järkensä siinä öyhötyksessä.


      • Onhan se kieltämättä karmeaa, kun näistä vanhoista ennakkoluuloista ei päästä pois:

        ”Opetussuunnitelma on vuodesta 2014 (siirryt toiseen palveluun) vaatinut, että “perusopetus lisää tietoa ja ymmärrystä sukupuolen moninaisuudesta”. Lisäksi opetuksen pitäisi olla sukupuolitietoista eli purkaa sukupuolittuneita käytäntöjä.”

        ”Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ”EU:n perusoikeusviraston (FRA) kyselyssä (siirryt toiseen palveluun)neljännes 15–17-vuotiaista suomalaisista vastaajista kertoi, ettei heidän kouluopetuksessaan ole käsitelty ollenkaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin liittyviä aiheita.”


      • mummomuori kirjoitti:

        Onhan se kieltämättä karmeaa, kun näistä vanhoista ennakkoluuloista ei päästä pois:

        ”Opetussuunnitelma on vuodesta 2014 (siirryt toiseen palveluun) vaatinut, että “perusopetus lisää tietoa ja ymmärrystä sukupuolen moninaisuudesta”. Lisäksi opetuksen pitäisi olla sukupuolitietoista eli purkaa sukupuolittuneita käytäntöjä.”

        ”Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ”EU:n perusoikeusviraston (FRA) kyselyssä (siirryt toiseen palveluun)neljännes 15–17-vuotiaista suomalaisista vastaajista kertoi, ettei heidän kouluopetuksessaan ole käsitelty ollenkaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin liittyviä aiheita.”

        Mitä yritit noilla kopiolla sanoa 😼❓


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Onhan se kieltämättä karmeaa, kun näistä vanhoista ennakkoluuloista ei päästä pois:

        ”Opetussuunnitelma on vuodesta 2014 (siirryt toiseen palveluun) vaatinut, että “perusopetus lisää tietoa ja ymmärrystä sukupuolen moninaisuudesta”. Lisäksi opetuksen pitäisi olla sukupuolitietoista eli purkaa sukupuolittuneita käytäntöjä.”

        ”Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ”EU:n perusoikeusviraston (FRA) kyselyssä (siirryt toiseen palveluun)neljännes 15–17-vuotiaista suomalaisista vastaajista kertoi, ettei heidän kouluopetuksessaan ole käsitelty ollenkaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin liittyviä aiheita.”

        Onko SETA saanut taas näppinsä peliin opetussuunnitelmiin? Ilmankos nuoret ovat niin häiriintyneitä, kun heidän ajatusmaailmaansa sekoitetaan kaikenlaisilla perversseillä opeilla, joita SETA ajaa.
        Näille homottajille ei riitä näköjään mikään. Olisivat nyt tyytyväisiä, kun saivat sen sukupuolineutraalin avioliiton.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Onhan se kieltämättä karmeaa, kun näistä vanhoista ennakkoluuloista ei päästä pois:

        ”Opetussuunnitelma on vuodesta 2014 (siirryt toiseen palveluun) vaatinut, että “perusopetus lisää tietoa ja ymmärrystä sukupuolen moninaisuudesta”. Lisäksi opetuksen pitäisi olla sukupuolitietoista eli purkaa sukupuolittuneita käytäntöjä.”

        ”Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ”EU:n perusoikeusviraston (FRA) kyselyssä (siirryt toiseen palveluun)neljännes 15–17-vuotiaista suomalaisista vastaajista kertoi, ettei heidän kouluopetuksessaan ole käsitelty ollenkaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin liittyviä aiheita.”

        "Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ONNEKSI NIIN!!!

        Kaikessa muussakin biologisessa toiminnassa pyritään elämän monipuolisuuteen, joten miksi ihmisten kohdalla pitäisi toimia toisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ONNEKSI NIIN!!!

        Kaikessa muussakin biologisessa toiminnassa pyritään elämän monipuolisuuteen, joten miksi ihmisten kohdalla pitäisi toimia toisin?

        Miltähän tuntuisi olla mummo ja yrittää kieltää itsestään selvyyksiä 😼❓


      • Anonyymi
        aitoIainen kirjoitti:

        Miltähän tuntuisi olla mummo ja yrittää kieltää itsestään selvyyksiä 😼❓

        Varmaan samalta kuin sinusta kun yrität kieltää niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan samalta kuin sinusta kun yrität kieltää niitä.

        Kuten mitä😺❓


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Onhan se kieltämättä karmeaa, kun näistä vanhoista ennakkoluuloista ei päästä pois:

        ”Opetussuunnitelma on vuodesta 2014 (siirryt toiseen palveluun) vaatinut, että “perusopetus lisää tietoa ja ymmärrystä sukupuolen moninaisuudesta”. Lisäksi opetuksen pitäisi olla sukupuolitietoista eli purkaa sukupuolittuneita käytäntöjä.”

        ”Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ”EU:n perusoikeusviraston (FRA) kyselyssä (siirryt toiseen palveluun)neljännes 15–17-vuotiaista suomalaisista vastaajista kertoi, ettei heidän kouluopetuksessaan ole käsitelty ollenkaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin liittyviä aiheita.”

        Mikä sinua motivoi tähän aika outoon toimimiseesi vuodesta toisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko SETA saanut taas näppinsä peliin opetussuunnitelmiin? Ilmankos nuoret ovat niin häiriintyneitä, kun heidän ajatusmaailmaansa sekoitetaan kaikenlaisilla perversseillä opeilla, joita SETA ajaa.
        Näille homottajille ei riitä näköjään mikään. Olisivat nyt tyytyväisiä, kun saivat sen sukupuolineutraalin avioliiton.

        ”Onko SETA saanut taas näppinsä peliin opetussuunnitelmiin? ”

        Ei vaan se tehdään opetushallituksessa, joka käyttää myös asiantuntijoita näitä laatiessaan. Opetussuunnitelma on laaja, ja siellä pyritään edistämään myös yhdenvertaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ONNEKSI NIIN!!!

        Kaikessa muussakin biologisessa toiminnassa pyritään elämän monipuolisuuteen, joten miksi ihmisten kohdalla pitäisi toimia toisin?

        ”Kaikessa muussakin biologisessa toiminnassa pyritään elämän monipuolisuuteen, joten miksi ihmisten kohdalla pitäisi toimia toisin?”

        Lauseesi on oikeastaan järjetön. Kyse on kulttuurillisista rooleista, jotka ovat aikansa eläneitä. Kun kaikille annetaan samanveroiset mahdollisuudet kehittyä juuri mainitsemallasi tavalla eli monipuolisesti, silloin ahtaat roolimallit eivät estä kenenkään kehitystä ja edistymistä.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”Kaikessa muussakin biologisessa toiminnassa pyritään elämän monipuolisuuteen, joten miksi ihmisten kohdalla pitäisi toimia toisin?”

        Lauseesi on oikeastaan järjetön. Kyse on kulttuurillisista rooleista, jotka ovat aikansa eläneitä. Kun kaikille annetaan samanveroiset mahdollisuudet kehittyä juuri mainitsemallasi tavalla eli monipuolisesti, silloin ahtaat roolimallit eivät estä kenenkään kehitystä ja edistymistä.

        Onko ahdasta pitää miestä miehenä ja naista naisena?


      • mummomuori kirjoitti:

        ”Onko SETA saanut taas näppinsä peliin opetussuunnitelmiin? ”

        Ei vaan se tehdään opetushallituksessa, joka käyttää myös asiantuntijoita näitä laatiessaan. Opetussuunnitelma on laaja, ja siellä pyritään edistämään myös yhdenvertaisuutta.

        😹 seksuaalisuuden ja sukupuolten ”asiantuntijat” ovat vain Setassa, älä viitsi 😹


      • Miten voi löytää jos ei etsi 😹 entä sinä joko alat hyväksyä, etten ole sinustakaan kiinnostunut ❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sairasta meininkiä!

        Todella!


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Onhan se kieltämättä karmeaa, kun näistä vanhoista ennakkoluuloista ei päästä pois:

        ”Opetussuunnitelma on vuodesta 2014 (siirryt toiseen palveluun) vaatinut, että “perusopetus lisää tietoa ja ymmärrystä sukupuolen moninaisuudesta”. Lisäksi opetuksen pitäisi olla sukupuolitietoista eli purkaa sukupuolittuneita käytäntöjä.”

        ”Monessa koulussa tyttö–poika-jako elää edelleen sitkeässä.”

        ”EU:n perusoikeusviraston (FRA) kyselyssä (siirryt toiseen palveluun)neljännes 15–17-vuotiaista suomalaisista vastaajista kertoi, ettei heidän kouluopetuksessaan ole käsitelty ollenkaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin liittyviä aiheita.”

        Surkeaa postailua taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ahdasta pitää miestä miehenä ja naista naisena?

        On silloin, kun jotain pakotetaan tai kielletään tekemästä vain siksi, että edustaa jotain sukupuolta.


    • Anonyymi

      Koulu on myös yleissivistystä varten. Opetus pitää olla monipuolista. Se ei saa jäädä häveliäisyyden vuoksi pimittämään tietoa maailman moninaisuudesta.

      • Onhan se outoa jos sukupuoliasioissa asiantuntija on vain Seta 😼


      • Anonyymi
        aitoIainen kirjoitti:

        Onhan se outoa jos sukupuoliasioissa asiantuntija on vain Seta 😼

        Onhan se outoa jos sukupuoliasioissa asiantuntija on vain Aito Avioliitto. Ja politiikassa Patmos. Mutta niinpä vain niitä nylkytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se outoa jos sukupuoliasioissa asiantuntija on vain Aito Avioliitto. Ja politiikassa Patmos. Mutta niinpä vain niitä nylkytät.

        Miten määrittelet asiantuntijan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten määrittelet asiantuntijan?

        Hän erottaa puuron vellistä.

        👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se outoa jos sukupuoliasioissa asiantuntija on vain Aito Avioliitto. Ja politiikassa Patmos. Mutta niinpä vain niitä nylkytät.

        Eihän kukaan ole vaatinut vain heidän esillä oloaan 😸


    • Anonyymi

      Mikä on vihreiden kanta, he kai lienevät asiantuntijoita näissä asioissa...!

      • Anonyymi

        Millä kompetenssilla ovat asiantuntijoita?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe