Paikalla avaa 1-8.4.21 City-Market. Varma tieto.
Tietoa Stockmannin uudesta ruokakaupasta
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö siellä ole robotti mikä tuo sinun tavarat ovelle asti.
- Anonyymi
Joutuu ensin maksamaan S-ryhmälle vaaditut 5 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Lidl avataan , sanoi iltapäivälehdet.
- Anonyymi
Kuulemma Sauli-Cityn sivumyymälä tulee sille paikalle.
- Anonyymi
Vai tuleeko M-market, vaiko peräti Tokmanni...
- Anonyymi
Ruoka Tokmanni on Ylöjärvellä. Ihmeen hiljainen vaikka ruoka on edullista.
- Anonyymi
Citymarketissa ei ole väliviivaa ja siellähän myydään muutakin.
- Anonyymi
Halpa Halli ostaa koko Stocķmannin. Olutta, tupakkaa ja ehkäisyvälineitä ei ole myynnissä.
- Anonyymi
Aina, kun kirjoittaja vakuuttelee juttuaan, että "varma tieto" niin se tarkoittaa, että kyseessä on huhu, tai sitten ihan omasta päästä tullut aivopieru.
- Anonyymi
Viimeisein tieto oli, että Nekalan löytöliiteri tekisi siinä kohteessa paluun.
- Anonyymi
Ei ole CityM. vaan kuulemma joku kuuluisasta Vikkulan kauppiassuvusta, nuorempaa polvea tietysti.
- Anonyymi
Legendaarinen Keltaisen pörssin myymälä avataan entisen Herkun paikalle.
- Anonyymi
Rimi tulee . Tallinnan satamassa päin on yksi ja kuuluu Ruotsalaiseen Ica ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749