Aihe

Sähkölaitokselle myyvempi nimi, kuten Tammerforce

Anonyymi

Ratikan seurauksena sähkölaitos pitää myydä pois. Kansainväliset sijoittajat arvostavat internationaalia nimeä, joka tarkoittaa käytännössä englanniksi ymmärrettävää. Hyvä nimi nostaa firman arvoa.

Koskessa on voimaa. Perinteitä kunnioittaisi nimi Tammerforce, jossa yhdistyisi samalla Tampere ja kosken tuottama voima.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myydään Irosareenosuus pois. Siitä ei ole kaikille kaupunkilaisille hyötuä kuten sähköstä, jota kaikki tarvitsevat.

• Anonyymi

Uros-areenasta ei kukaan tule maksamaan mitään. Itse asiassa se tulee kaatumaan kokonaan kaupungin syliin kuten moni muu vastaava hanke.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uros-areenasta ei kukaan tule maksamaan mitään. Itse asiassa se tulee kaatumaan kokonaan kaupungin syliin kuten moni muu vastaava hanke.

Se on jättikallis pisoaari muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan romahtaa jo muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan romahtaa jo muutenkin.

Jos sinne, mikä katu se nyt onkaan... Åkerlundinkatu... sille parkkipaikalle pykätään tornitaloja lisää, häviävät vähäisetkin mahdolliset maisemat kansiareenan torneista/tornista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      12335
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      2983
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2150