Aihe

Ranta-aho huumediilerinä taas huumeveikkona

Anonyymi

On se ihme, että tämä kaveri saa välittää huumeita maailmalta käsin.

Onko suomen virkavalta jotenkin nössöä ja lainsäädäntö meillä ihan
hukassa.

Nyt tämä kaveri on saanut hillua ja välittää huumeita maailmalta käsin
sekä onko mukana olleet myös nämä muut matkaajat. Olisiko aiheellista tutkia asiaa paremmin ja selvitellä taustoja.

Rahaa tietysti täytyy kerätä säästöön kun tulee linnan kutsut. Pojat pitää linnassa varmaan Nikosta hyvää huolta saakohan munaa ja pamppua pojilta.

Vai myykö siletä käsin pojille myös orgioissa mömmöjä, saa nähdä ja pelaako linnassa valvonta vai lahjotaanko vartijatkin mukaan poikaleikkeihin? Vai tuleeko Sofiakin jaoille ja antamaan pojille torttua sekä tuoko hienoissa laukuissa pojille muutakin hunajaa laukuissaan.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        626
        30447
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        309
        22735
      3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        14136
      4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        356
        11269
      5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        95
        8369