"JUURI NYT:Pääministeri Marin: Kansanedustajaan kohdistunut väkivaltainen teko on loukkaus koko eduskuntaa kohtaan
Me kaikki yhdessä Viher-vasemmiston ja hallituksen voimin TUOMITSEMME hipaisun! Eikös niin? Tämä on Sdp:n Marinin mielestä LOUKKAUS koko yhteiskuntaa kohtaan! Vahvasti sanottu jos kepulainen törttöili itse humalassa!?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007734587.html _
"POLITIIKKA
Kansanedustajaan käytiin käsiksi eduskunnan edustalla – Iltalehden mukaan kohteena oli Juha Sipilä
Eduskunnan turvallisuusjohtajan Jukka Savolan mukaan kansanedustajaa tönäistiin suojatiellä ohitustilanteessa.
:DDD
Ps. Liukkaat on talvikelit maalaismiehelle Hesassa!
Kepun tunkki Sipilää tönäisty kadulla nyt on herneet nenässä ja vaalivoitto varma?!
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä helkkarista ihmiset voi tietää kuka on kansanedustaja ja kuka ei?
Laittakaa edes joku hihamerkki niille.- Anonyymi
Porukka kulkee tuolla naamarit päässä anonyyminä, ja sitten ulistaan, kun ei tunnisteta silmäätekeviä?
- Anonyymi
Valehteluksi on palsta mennyt.
- Anonyymi
Tönäisystä mustelmia? Täytynyt kaatua.
- Anonyymi
Kyllä ilmeisen keksitty juttu jolla haetaan nyt näkyvyyttä ja empatiaa kepuleille!
Tapaus oli jo 7.1.-21 loppiaisena ja nyt vasta mustelmat ilmestyneet ja "rikosilmoitus ´" tehty, kun äijä kaatuili ihan itse ja humalapäissään jopa työajalla ( huom. eduskunta lomalla - LOMALLA)!
Miten juuri eduskunnan edessä jossa ei kukaan muu liiku siihen aikaan päivästä!?
Mustelmat syntyy joko itse aiheutettuina tai vähemmässä määri edes kaatumisella!
Miksi palautteen antaja ei viimeistellyt kunnolla, jos siinä oli muukin tekijä todella?
- Anonyymi
Voi kansa viekää kynttilöitä Eduskunta-talo rappuseille runsain määrin mutta ei yhtään savupommia ta i nuotiota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201129Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889