"JUURI NYT:Pääministeri Marin: Kansanedustajaan kohdistunut väkivaltainen teko on loukkaus koko eduskuntaa kohtaan
Me kaikki yhdessä Viher-vasemmiston ja hallituksen voimin TUOMITSEMME hipaisun! Eikös niin? Tämä on Sdp:n Marinin mielestä LOUKKAUS koko yhteiskuntaa kohtaan! Vahvasti sanottu jos kepulainen törttöili itse humalassa!?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007734587.html _
"POLITIIKKA
Kansanedustajaan käytiin käsiksi eduskunnan edustalla – Iltalehden mukaan kohteena oli Juha Sipilä
Eduskunnan turvallisuusjohtajan Jukka Savolan mukaan kansanedustajaa tönäistiin suojatiellä ohitustilanteessa.
:DDD
Ps. Liukkaat on talvikelit maalaismiehelle Hesassa!
Kepun tunkki Sipilää tönäisty kadulla nyt on herneet nenässä ja vaalivoitto varma?!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä helkkarista ihmiset voi tietää kuka on kansanedustaja ja kuka ei?
Laittakaa edes joku hihamerkki niille.- Anonyymi
Porukka kulkee tuolla naamarit päässä anonyyminä, ja sitten ulistaan, kun ei tunnisteta silmäätekeviä?
- Anonyymi
Valehteluksi on palsta mennyt.
- Anonyymi
Tönäisystä mustelmia? Täytynyt kaatua.
- Anonyymi
Kyllä ilmeisen keksitty juttu jolla haetaan nyt näkyvyyttä ja empatiaa kepuleille!
Tapaus oli jo 7.1.-21 loppiaisena ja nyt vasta mustelmat ilmestyneet ja "rikosilmoitus ´" tehty, kun äijä kaatuili ihan itse ja humalapäissään jopa työajalla ( huom. eduskunta lomalla - LOMALLA)!
Miten juuri eduskunnan edessä jossa ei kukaan muu liiku siihen aikaan päivästä!?
Mustelmat syntyy joko itse aiheutettuina tai vähemmässä määri edes kaatumisella!
Miksi palautteen antaja ei viimeistellyt kunnolla, jos siinä oli muukin tekijä todella?
- Anonyymi
Voi kansa viekää kynttilöitä Eduskunta-talo rappuseille runsain määrin mutta ei yhtään savupommia ta i nuotiota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916