Okareksen haastattelussa vaikuttava hermostogeneetikko Aimo Koskinen. Hän on parantanut helluntailaisena migreeni potilaita jne ajaen 4 miljoonaa km . Hän tutkii hevosiakin. Hän lupaa auttaa
Hermostogeneetikko aimo Koskinen tv7
19
5761
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on hermostogeneetikko?
Ei ole Aimo hellari, on Ev. lut ja kriittinen kirkkoa kohtaan.
- Anonyymi
Antaako vielä akupunktiota hevosille?
- Anonyymi
Hevoset ja ihmiset suloinen sekamelska.
Vähän outoa..- Anonyymi
Joidenkin mielestä akupunktio ei ole Jumalasta, vaan kiinalaista harhaparantamista.
- Anonyymi
Mikä siinä on outoa? Hevoset ja ihmiset ovat molemmat selkärangallisia eläimiä eli nisäkkäitä, joten jos menet nelinkontin, niin sun anatomia on yllättävän samanlainen kuin hevosilla.
- Anonyymi
Itserakas, itseään korostava, kansakoulun
käynyt mies. Tosin kiinnostunut monista asioista, joista itseopiskellut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itserakas, itseään korostava, kansakoulun
käynyt mies. Tosin kiinnostunut monista asioista, joista itseopiskellut.Järkyttävä ukko,rahastaa ihmisiä👹
- Anonyymi
Antaako tämä Aimo Koskinen akupunktiohoitoa?
- Anonyymi
Kiitos, tutustun aiheeseen
- Anonyymi
Aimo Koskinen ei äsken kertonut Tv7lla miten hoitaa hevosta ja ihmistä. Olisin kiinnostunut kuulemaan mikä se hoito on.
- Anonyymi
Sekavalta kuulostaa. En oikein tiedä, mitä ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekavalta kuulostaa. En oikein tiedä, mitä ajatella.
olet tuntumuksissasi oikeilla jäljillä
- Anonyymi
Jossain haastattelussa kertoi tasaavansa kehon energiavirtoja sähkökynällä🙄🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain haastattelussa kertoi tasaavansa kehon energiavirtoja sähkökynällä🙄🤔
Korjaan edellistä:antaa jotain Japanissa kehitettyä hoitoa, joka tasaa energiavirtauksia....
- Anonyymi
Löytyykö avun saaneiden omia todistuksia pysyvistä paranemisista?
Montako hoitokertaa tarvittiin ja paljonko se kaikki tuli maksamaan? - Anonyymi
Voinko helluntailaisena? Ei sitten minään muuna?
- Anonyymi
Mies ei kiinnosta, lähinnä kiinnostaa, millä autolla ajoi 4 miljoonaa kilometriä ja pitikö tehdä koneremonttia välillä.
- Anonyymi
Hänellähän on nettisivut josta löytyy puh. numero. Voit kysyä häneltä itseltään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832