Rokotuksen tai rokottamattomuuden voi salata tai valehdella

Anonyymi

Kenenkään ei ole koskaan pakko kertoa kenellekään onko saanut rokotteen tai ei. Ja jos asiaa kysytään, voi tuon rauhassa valehdella. Voi sanoa muille olevansa rokotettu, vaikka ei ole aiettakaan ottaa rokotetta.

Itse en aio ikinä kertoa, päätin sitten mitä tahansa. Ja minulla ei ole myöskään mitään vaikeuksia valehdella päin naamaa, jos asiaa oikein udellaan. Tosin järkevät ihmiset eivät asiaa utele, joten nuo utelijat ovatkin idiootteja ja niille saakin valehdella muutenkin...

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paitsi tilanteessa jossa vaaditaan todistus siitä.

      Mutta ehkä rokotat itsesi ja sitten lentokoneeseen mennessä sanot että et ole rokotettu etkä näytä todistusta.
      Matka jää sitten tekemättä ja sinä naurat räkäistä nsurua: kusetinpas niitä.

      Kuin tyyppi joka maksoi huoralle muttei sitten nuddinutkasn.

      • Anonyymi

        Tietenkin voi aina yrittää väärentää todistuksen... Olen varma, että monet tulevat näin tekemään.


      • Anonyymi

        Itselläni ei ole aiettakaan matkustaa pitkään aikaan. Matkustaminen ei kiinnosta pätkääkään, joten en matkustaisi ulkomaille muutenkaan.

        Lentomatkustaminen on typerää ajan- ja rahanhukkaa ja on vain hyvä, jos siitä typeryydestä pääsee eroon.


    • Anonyymi

      Ja muistettakoon, että rokotusta vaativat ovat vain mielisairaita psykopaatteja. Voit rauhassa valehdella kaikki yksityisasiat muilta ja tämä tarkoittaa myös rokotustasi tai sen puuttumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe