Aivan liioiteltu juttu Sipilästä, kun ei oikein mitään ollut
kuitenkaan tapahtunut, ja sitten taa kauhistellaan. Kyllä jumalauda on surkeeksi mennyt Suomikin. Mitä se Sipiläkin itkee - olis edes mies.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valehteli tavoilleen uskollisena. Oli vain tönäisty.
- Anonyymi
Kepurosvot yrittää uhriutumalla nostaa kadonnutta kannatustaan joka katosi kun alkoivat punikkien aisankannattajiksi.
- Anonyymi
Kyllä lestajumala antaa Sipilälle valehtelun anteeksi.
- Anonyymi
Sipilä haluaa julkisuutta ja tapetille taas,siksi tämä valehtelu,kun tuttava tervehhti
tönäsemällä.Lieneekö olla todistajia nyrkillä hakkaamisesta,vaikka kyllä niitä
rahalla saa ja valtio maksaa. - Anonyymi
Persujen harrastama väkivalta vain kiihtyy,
- Anonyymi
Miksi persut muuten kävisi Sipilän kimppuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi persut muuten kävisi Sipilän kimppuun?
Vihervasemmisto se tyypillisesti käy porvarin kimppuun. Muutenkin he häriköivät eivätkä noudata lakia tai yrittävät muotoilla lait heidän hullun aatteen mukaisiksi.
- Anonyymi
Tämä oli hyökkäys suomalaisia instituutioita kohtaan; saa nähdä miten ne kestävät ja alkaako mureneminen....
- Anonyymi
Ei se oo mies. Emäsänussija se on.
- Anonyymi
Onko itse pahoinpitelijä asialla kun tietää hakkaamisen noin tarkasti. Nykymeno alkaa olla yhtä villiä kuin itäpuolella. Poliitikot pahoinpidellään ja netissä vääristellään asioita jos ei vasemmistoa miellytetä
- Anonyymi
No eihän siinä ole mitään muuta takana, kun pitää päästä tuostakin tapahtumasta syyttämään medioissa Perus Suomalaisia.
- Anonyymi
Näin herkkänahkaisia ne ovat, mutta terroristeja vasn Suomeen hamuavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4310878Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1367265Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2036095- 193340
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1462319