https://yle.fi/uutiset/3-11732766
Kyse on sadoista eri paikoista ja kymmenistä tuhansista terroristeista. Ja koko ajan tulee lisää terroristeja, jos Trumpia ei saada pois virasta ja olemaan hiljaa.
Kaikkien republikaanien on tunnustettava Bidenin voitto ja Loser Trumpin tappio ja kerrottava tämä kansalle useampaan kertaan. Koskee jokaista.
Republikaanit eivät välitä, vaikka heidän johtajansa ammutaan. Tuleepahan tilaa nuremmille.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terroristit aloittavat nuorimmista. Säästävät vanhimmat!
- Anonyymi
Ihmeen sitkeää porukaa. Osa oli ihan terveitä vielä 5 vuotta sitten.
- Anonyymi
Aika yleistä. Kun tulee suuri suosio, luulee olevansa kaikki voipa. Ja kun suosio loppuun, on ongelmia käsittää missä ollaan ja miksi. Ongelmahan ei koskaan ole itsessä.
- Anonyymi
Mitch McConnell (r) yrittää pelastaa oman nahkansa. Ei ole tyhmä. On mukana tukemassa Trumpin virkarikossyytettä. Iso vaikutus. Hän on yleensä saanut taivuteltua lähes kaikki senaattorit puolelleen.
- Anonyymi
Ei onnistunut taivuttamaan käytännössä yhtään kongressin edustajaa. Yrittikö edes? Hänkin valehtelee ja huijaa aina.
- Anonyymi
Jonkun pitäisi valvoa kongressin ja senaatin toimintaa. Perustuslaissa on monta aukkoa.
- Anonyymi
Perustuslain korjaaminen on jo aloitettu. Tulossa useita lisäyksiä ja tarkennuksia, Kaikkia ei tulevalla senaatilla saa ihan helposti läpi. Niiden läpimeno voi viedä useita vuosia. Republikaanit vastustavat kaikkea, mikä estäisi epärehellisen pelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782