https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cc2a5db7-529f-4947-aef4-b2a3a7d1c230
Hidasteleva ja valmistautumaton viherpunahallitus pääsyy.
Suomi euroopan hitaimpia rokottajia, sija 24
4
82
Vastaukset
Persuilla on nyt kyllä dilemma ratkottavanaan. Pitäisi saada kieltäydyttyä rokotteesta, mutta kun ei ole mistä kieltäytyä. Ja hallitusta pitää muistaa haukkua sekä rokotteiden hankkimisesta että niiden saannin hitaudesta :)
- Anonyymi
Toivottavasti rohkenette terveydenhoitoväki olla ottamasta rokotetta. Mitä enemmän, sitä varmempi myös, että työ säilyy! Älkää alistuko.
Kohta sen jälkeen vanhukset vuorossa. Sen jälkeen muut. Ja nuo, jotka täällä lobbaavat rokotetta, mevevät viimein piikille. Sen jälkeen varmaan huomaa palstalla jotain myös, ellei tää palsta ole jo lakkautettu sitä ennen .- Anonyymi
Millainen sää siellä persujen salaliittoteoriaplaneetalla on?
- Anonyymi
Sellaista se on elämä harvaan asutussa maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023504
- 623167
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342664- 802453
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422104- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501722Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221710- 121696