Kunnallisvaait lähestyy ja Halla-aho munaa puolueensa

Anonyymi

Jotkut saattavat vielä äänestävää tätä valehtelevan ihmisen johtamaa puoluetta. Halla- aho valehtelee, eikä enää omaa muuta "ideaa" kuin maahanmuuton, ja samalla unohtaa puolueensa olleen halituksessa silloin, kun 30000 pakolaista tuli maahan.

Nykyhallituksen aikana maahan on tullut 200 pakolaista, joista peräti kaksi tuli Al Holista. Persujen aikaan vastaavia ihmisiä tuli muutama tuhat.

Rehellisyys koskettaa kaikkein vähiten Persupuoluetta ja huudettu valhe onkin heidän lippulaivansa. Normaalisti Suomessa ja varsinkin Satakunnassa on ymmärretty yhteistyön ja keskustelun merkitys.

Halla- aho ei huuda, mutta kannattaa Trumpismia, Putinismia, ja muita Suomeen täysin kuulumattomia oikeistoarvoja.

Vetoankin sinuun, että Rauma takaisin raumalaisille, älä päästä persua villiintymään, sillä se ei kuulu Suomen luontoon.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa hyvin sanottu! Yhteisöllisyyttä ja yhteishenkeä Raumalla kaivataan, eikä tuota raivokasta persupuhetta, joka ei johda mihinkään hyvään.

      • Anonyymi

        Voi voi, ootelkaa ihan rauhassa, valkotakkiset on tulossa hakemaan, pannaan vain pillit pois päältä autosta, nii ei naapurit huomaan kun haetaan, ootelkaa iha rauhassa, valkotakkiset on kohta oven takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, ootelkaa ihan rauhassa, valkotakkiset on tulossa hakemaan, pannaan vain pillit pois päältä autosta, nii ei naapurit huomaan kun haetaan, ootelkaa iha rauhassa, valkotakkiset on kohta oven takana.

        Joo, pannaanko toinenki auto hakeen, jos niitä on useampia, ja pillit pannaan pois päältä, on täällä valkotakkisia hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pannaanko toinenki auto hakeen, jos niitä on useampia, ja pillit pannaan pois päältä, on täällä valkotakkisia hakemaan.

        Ois täällä kolmaski auto hakemaan, ja valkotakkisia riittää hakemaan isompaaki sakkia, ja pillit pannaan päälle, että naapurikin näkkee kun haetaan.


    • Anonyymi

      En tiennytkään, että Halla-Aho on Raumalla ehdolla?

    • Anonyymi

      Ketä äänestää on jokaisen oma asia. Kai jokainen ottaa selvää, mitä asioita hänen puolueensa ajaa. Nyt on muodostunut harha, koskien perussuomalaisia. Paljon on tullut äänestäjiä perussuomalaisiin muista puolueista. He luulevat, että perussuomalaiset muuttavat heidän asioitaan paremmaksi. Niin luulivat 5 vuotta sitten, huomaten ettei mikään muuttunut. Nykyiset perussuomalaiset hajotti puolueen, jota Soini oli rakentanut yli 20 vuotta. Kaikki johtui vallan janosta ja puolueella ei ollut mitään perinteitä hallituksessa olemiseen. Toivotaan perussuomalaisille taas hallituspaikkaa. Ikävä kyllä, sama toistuu, siellä on Jussille jo tulossa kilpailijoita. Itse olen äänestänyt yhtä ja samaa kokoomusta 40 vuotta. Hyvin ovat minun asioitani ajaneet. Tiedän, että he pitävät lupauksistaan noin puolet, se riittää minulle.

      • Anonyymi

        Soini se käänsi takkinsa, koska "hillotolppa" kiinnosti niin paljon eli Soini petti puolueensa ja kannattajansa. Nykyinen Halla-Ahon johtama puolue on täysin eri kuin Soinin "takinkääntöpuolue" muutama vuosi sitten. Halla-Ahoa rehellisempää ihmistä on vaikea löytää eikä hän varmasti käännä takkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soini se käänsi takkinsa, koska "hillotolppa" kiinnosti niin paljon eli Soini petti puolueensa ja kannattajansa. Nykyinen Halla-Ahon johtama puolue on täysin eri kuin Soinin "takinkääntöpuolue" muutama vuosi sitten. Halla-Ahoa rehellisempää ihmistä on vaikea löytää eikä hän varmasti käännä takkiaan.

        H-aho & Suomen Sisu PS-puolueen sisällä ajaa fasismia Suomeen.
        Valehteleeko kukaan Suomessa niin härskisti kuin H-aho ? Ei.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on rehellisin puolue, siksi niin moni vihaa sitä, pelkää eikä kestä totuutta. Valtamedia valehtelee ja aivopesee ihmisiä Perussuomalaisia vastaan

    • Anonyymi

      "Parta ei pahoille kasva"- sanotaan. Tämä mestari, joka ujoudestaan huolimatta toimii puolueensa mannekiininä.

      Totuus on aidosti se, että Persuissa on suuri enemmistö

      • Anonyymi

        Enemmistö MISTÄ? Yksinkertaisistako?


    • Anonyymi

      Persut on rasistinen liike, ei oikeastaan mikään puolue.
      Ei kai niitä kukaan vähänkään järkevä äänestä ?
      Ny ollaan perustamassa sinimustat-puoluetta,
      joka on vielä natsistisempi ja kysyn vaan onko sekin J. Mansikka-ahon
      puolue ?
      Mitä h*elkkaria Suomeen pitää laajentaa natsipohjaa perustamalla toinen puolue.
      Saako se PS:n näyttämään "kesymmältä" ?
      Pelottaa tämä meininki, ei me tarvita mitää fyyrereitä.

      • Anonyymi

        H-aho on ihminen suurella V:llä, valehtelija ja vääristelijä.


      • Anonyymi

        Mestari hoitaa asiat oikealle tolalle.


    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaan demareita ,joilla ei mitään muuta agendaa kuin lisää veroja niin ,että älä päästä sosialisteja pilaamaan raumaa.

    • Anonyymi

      H-aho laukkauttaisi kaikki tuet, jos pääsisi päättämään totesi Kauppalehden haastettelussa. Lähes samoin Kokoomus/Orpo & Mykkänen-
      Lähtekööt vähävaraiset mummot ja papat maantietä mittaamaan pakkasella
      on heidän kanta.

    • Anonyymi

      Minä se menen ja äänestää rätkäytän SDPn ehdokasta. Tervetuloa joukkoon..

    • Anonyymi

      Moniko puoluejohtaja puhuu totta? En usko, että eduskunnassa olisin montakaan nykyistä riistäjää, jos olisivat tavoitteensa avoimesti kertoneet. Närtte vain peloissanne persut, vaikka vihreet leikkaa kaulaanne poikki, vassujen, ja kepulien suosiollisella avustuksella.

    • Anonyymi

      Persut on etnonationalistinen puolue. Se on selkosuomella kansallissosialistinen
      eli natsiaatteen puolue. Ei kai kukaan hullukaan haluaa Suomeen mitään
      "Kolmatta Valtakuntaa", jossa poltetaan muita kuin persuja ?
      nehän vaan on omasta mielestään "tosi suomalaisia".
      Ne on väärässä. Tosi suomalainen ei ole mikään hitleri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe