Aihe

Älä hyväksy AstraZenecan koronarokotetta

Anonyymi

EU-maat, ja erityisesti Suomi, kipuilevat koronarokotusten hitauden kanssa. Siitä kai johtuu, että AstraZenecan rokotekin on ilmeisesti saamassa käyttöluvan tämä kuun lopulla.

Kyseinen rokote on jo markkinoilla olevia rokotteita huonompi. Se suojaa rokotettuja vain 70 prosenttisesti, kun markkinoilla jo olevien rokotteiden suoja on 95 prosenttia.

Jos sinulle tarjotaan AstraZenecan rokotetta, älä hyväksy sitä. Ainakaan minulle ei riitä 70 prosentin suoja. Jos hyväksyt sen, silloin sinulle jää 30 prosentin sairastumisriski, ja se on paljon.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joidenkin hoitajien mielestä kyseessä on nuha tai influessa (esim. aasialaisen kaltainen). Siihen ei ole mitään lääkettä. Mrna-rokotetta ei pidä mennä ottamaan. Antti Heikkilän mukaan vaarallinen. Saattaa sotkeutua ihmisen rna-geenin kanssa.

Menetkö ottamaan muitakin eliön tai eläimen geenejä? Kuten, jos on apina, suden, käärmeen tai rotan rna:ta tarjolla?
      Varmaan nuo alkavat jo epäilyttää.
      Ihmisen rna on hyvä, siihen ei viruksen rna:ta tarvi ja pidä sotkea.

• Anonyymi

AstraZeneca rokotetta ei pitäisi hyväksyä Suomessa käyttöön. Sen antama suoja on vain 70 prosenttia. Kymmenestä rokotetusta 7 saa suojan, mutta 3 ei saa. Pelottaa.

• Anonyymi

Toivottavasti EU:n viranomaiset eivät anna myyntilupaa kyseiselle rokotteelle.

• Anonyymi

AstraZenecan teho on 25% huonompi kuin muut. Minuun ei tätä rokotetta pistetä. Olen vaikka ilman rokotetta, mutta AstraZenecaniin en suostu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      249
      17605
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13759
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      10059
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      56
      7229
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      310
      4412