Aihe

Kannattaa käyttää oikeuttaan äänestää

Anonyymi

Vain äänestämällä voi pyrkiä muutokseen. Jos ei äänestä, niin se on sama kuin että on tyytyväinen nykyiseen.

Pitää tietenkin perehtyä mitä asioita puolue ajaa, ennen kuin äänestää. Tärkeää on myös muistaa, että puolue saa äänen vaikka oma ehdokas ei menisikään läpi. Siksi puolueen valinta onkin itse asiassa tärkeämpi seikka. Ensin valitaan puolue ja sieltä sopivin henkilö jota äänestää.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heheee... voe voe sun kivikautisia ajatuksia. Äänestäminenhän se tuhoaa enempi kuin parantaa. Olet kai huomannut miten suomi menee alaspäin kuin kissan häntä. ne jotka on äänestetty eduskuntaan niin eihän ne muuta tee kjuin omia etujaan valvoo ja keksii lisää miten rahaa saa tekemättä mitään, huijaamalla.

Itse en ole äänestänyt 35 vuoteen tajusin että en kehtaa äänestää tuollasia rikollisia.
      Yksikään ei ole mun ääntäni saanut, eikä saa, en voisi nataa lupaa , joten ei tarvi hävetä että huijarit mellasaa ja roistooaa koko suomen.

• Anonyymi

Äänestämisen lisäksi on muitakin vaikutustapoja, mutta ei siksi kannata jättää äänestämistä väliin. Vrt. Jos kerää palautuspulloja, kannattaa kerätä myös tölkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      106
      5028
    2. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      1558