Nyky yhteiskunta on todella haavoittuva, koska kaikki tai lähes kaikki on modernin nykytekniikan takana. Kaupat, pankit, kodit, ydinvoimalat, me kaikki luotamme noderniin tietotekniikkaan, kun pässi suuriin sarviinsa. Entä jos tietotekniikka tuleekin yllättävästi hyödyttömäksi vaikka sähkön puuttumisen vuoksi, mitä me sitten teemme? Yhteiskuntamme mykistyy pikkuhiljaa operaattorit yksi toisensa jälkeen kaatuu, pankit eivät toimi, kaupat laittavat ovensa kiinni kun sielläkin kaikki toimii modernisti, televisiotkin lopettavat toiminnan melkeimpä ensimmäisinä. Yhteiskunnan modernisointi on hieno asia, mutta kuinka moni on ajatellut tämän kolikon kääntöpuolelta asioita? Jos todellinen katastrofi tuhoaisi maapallon sähkönjakelujärjestelmän, viikatemies rupeaisi niittämään satoa erittäin isolla viikatteella sen jälkeen. Aurinko jota pidetään elämän ylläpitäjänä voikin olla myös massamurhaaja, auringon aktiivisuus on ennenkin aiheuttanut ongelmia sähkönjakeluun. Toinen asia on cyperhyökkäys, joka voi laajimmillaan koskea koko maapallon sähköistä järjestelmää. Me olemme liian sinisilmäisiä luottaessamme täysin tähän sähkön tuomaan maailmaan, minä olen jo kyseenalaistanut mietteissäni monta kertaa modernin yhteiskunnan.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802077Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661269Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu281140- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa145895- 98834
- 45737
- 62726
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682