Olin lomamatkailemassa Thaimaan Bangcockissa ja näin siellä muutamat suomiturskat jorailemassa ilman paitaa läskimahat pystyssä baareissa nuoria thai prostituutteja ympärillään. o.O
Turskat Bangkokissa
9
727
Vastaukset
- Anonyymi
Aiheuttiko se sinussa jotain tunteita?
- FantasyOfAll1um
Ovat kovia käyttämään monipuolisesti vihanneksia. Esim. purjosipulia menee laatikoittain, etenkin lomalla!
- Anonyymi
Idiootti
- Fanta5y0fAllium
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti
Se oli rumasti sanottu!
- Anonyymi
Hekin olivat mies thai prostituoituja, jotka pyörivät suomiturskien ympärillä siellä.
- Anonyymi
Näin kertoo itse turska
Jos miehellä on Suomessa jotain hauskaa, niin pitäisi keksiä laki joka kieltää sen.
Jos mies sitten menee ulkomaille pitämään hauskaa niin sekin on kiellettävä.
Tällainen on Suomen asenneilmasto 2021. En tosin väitä, että tilanne olisi ennenkään ollut parempi.- Anonyymi
Läskin kommentti.
- Anonyymi
Tuskin olet missään ollut kun et edes tiedä kuinka Bangkok kirjoitetaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820