Haluaisin aloittaa myymään itsetehtyjä tarroja, amiibo kolikoita jne, ja olen muuten saanut asiat kuntoon, mutta en osaa sanoa mikä olisi paras tapa lähettää postia ulkomaille. Myymäni tavarat mahtuvat kirjeeseen ja ne painavat kaikki alle 100g, joten kirjeillä ajattelin lähettää.
En vain tiedä, mikä postin vaihtoehdoista olisi paras näiden tavaroiden lähettelyyn. Haluaisin tavan, jolla kirjettä voisi jonkinnäköisesti seurata, tai että edes tietäisin mikä on toimitusaika kirjeelle. Onko tämä edes mahdollista Postin kautta vai piitäisikö minun jonkin toisen yrityksen kautta lähettää?
Mikä on paras tapa lähettää kirjeitä ulkomaille?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299