Aihe

Vaalikeskustelut, kamalaa kateltavaa ja kuultavaa.

Anonyymi

Keskustelut näyttää nyt menevän näissä paneeleissa, ennen kuntavaaleja tosi tylsiksi ja typeräksi, jos ne on tämän tasoisia.

Keskustelijoitten taso on ainakin näissä puoluejohtajien paneeleissa surkeaa! Tätä porukkaa ei kannata päästää paneeleihin. Ei jaksa kattoa!
Aiheet on pääosin persujen syyttelyä jostain yksittäisestä sanasta, tai äänenpainosta. Varsinkin ohisalo harrastaa tätä, kun ei löydä omia avuja.
Jos persujen kannatus olisi vasureitten luokkaa, niin näistä ehkä säästyttäis. Ei tällaista kukaan jaksa kuunnella. Osittain juontajienkin typeryyttä, että pörinä menee tähän suuntaan. Jaaritellaan vaan toisten puolueitten lyömiseksi. Oman puolueen kannatusta yritetään nostaa, yrittäen toisia puolueita mollata ja syyttää muualla maailmassa tapahtuneista asioita heitä.
Kysymystenkin taso on täysin pikkukakkosen tasolla.
Mitään taloudesta, tai ihmisten kurjuudesta ei tässäkään paneelissa tullut yhtään mitään selvennystä!

Samoin on eduskunnassakin vaan toisten ihmisten henkilökohtaista syyttelyä, jostain edustajien omista asioista ja toinen asia on vaan korona. Pitäis keskittyä jo politiikkaan ja yleisesti maan asioihin, eikä edustajien tekstiviesteihin tai seikkailuihin.
Tulevat keskustelut saa olla mun puolesta.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juotajienkin tasa on surkea. Ei mitään asiantuntemusta, että vois esittää tiukkoja kysymyksiä.
      Asiantuntijoita omalta alaltaan tekemään myös kysymyksiä.
      Mikrovfonien sulku myös, kuten Trampillekin.

• Anonyymi

Stadi on jo niin pilalla ja vastenmielinen paikka elää, että ei voisi vähempää kiinnostaa miten menee sen tulevaisuus. Äänestän elämäni ensimmäistä kertaa PS: ää ihan vaan kettuillakseni nykyiselle menolle Stadissa. Ei vois vähempää kiinnostaa mihin suuntaan maailman toimivin(hahhahhah) kaupunki(lue tuppukylä) menee. Pitäkää tunkkinne. :D

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      236
      16210
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13614
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      9634
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      45
      6846
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      268
      4128