Aihe

Teit todella selväksi katsomisen välttelyllä

Anonyymi

Et sua ei kiinnosta. Pitihän mun se tietää, saahan sitä silti toivoa. Anteeksi, että hipaisin kättäsi ja tuijotin sua, jos käyt sellaista joudut sietämään. Ei hätää en uskalla lähestyä sua, jos sulla on tunteita niin sun on tehtävä aloite..

10

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle

Mies ottaa kyllä yhteyttä jos on kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ottaa kyllä yhteyttä jos on kiinnostunut.

Ei välttämättä, jos nainen ei itse anna mitään kunnon signaalia, muuta kuin tuijottamisen. Itse en pidä tuijottelua oikeastaan minkäänlaisena signaalina, liian moni nainen tuijottanut ja sitten kun olen jutellut heille, niin on käynyt selväksi että ei kiinnostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä, jos nainen ei itse anna mitään kunnon signaalia, muuta kuin tuijottamisen. Itse en pidä tuijottelua oikeastaan minkäänlaisena signaalina, liian moni nainen tuijottanut ja sitten kun olen jutellut heille, niin on käynyt selväksi että ei kiinnostanut.

Tuijottaminen ei todellakaan välttämättä ole signaali kiinnostuksesta. Erityispiirteisenä sitä saattaa vain katsella ihmeissään että mitä kaikkea kummallista ympärillä tapahtuukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuijottaminen ei todellakaan välttämättä ole signaali kiinnostuksesta. Erityispiirteisenä sitä saattaa vain katsella ihmeissään että mitä kaikkea kummallista ympärillä tapahtuukaan.

Vittu kai se erityispiirteinenki osaa tunteet jotenkin näyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli myös kevyt kosketus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu kai se erityispiirteinenki osaa tunteet jotenkin näyttää?

Kyse ei ole osaamisesta tai osaamattomuudesta, vaan siitä että kun erityispiirteinen voi hyvin huonosti hän ei jaksa ihmisiä vaan tarvitsee entistä enemmän yksin olemista siihen asti kunnes voi taas paremmin. Kun jaksaminen on vähissä, jaksaa vain sen välttämättömimmän mitä elämässä tarvitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli myös kevyt kosketus..

Voin sanoa suoraan että tollaset vihjeet useimmat miehet pyyhkäisee vahinkoina menemään, eikä niitä sen kummemmin enää ajatella kun vasta myöhemmin, viikkojen, kuukausien tai jopa vuosien päästä jos nainen on ollut yhtään kiinnostava.

• Anonyymi

Niin, siis tuijottelun välttely saattaa myös johtua siitä että tunteita on, ja ajattelee että olisi tunkeilevaa tuijotella tunteeellisena. Mutta toisaalta tuijottelu sinänsä ei ole vielä osoitus tunteista, voi olla jotain omituista niin tuijotettavassa kuin tuijottelijassakin. Se on siis ihan sama tuijottaako vai ei, tuijotuksen tulkinta on aina katsojan silmässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      11433
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      138
      5462
    3. Sofian kylpylämaksut ulosottoon

Voi Stefu parkaa. Sofian hemmottelu on käynyt kalliiksi, niin kalliiksi että rahat on loppu, ja hemmoteltava on siltikin, vaikka laskulla, joka jätetä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2792