Britanniassa on joitain aivan erityisiä alueita joissa on paljon erilaista teollisuutta ja tästä syystä vähän työpaikkoja asukkaisiin nähden, koska monet asukkaista ovat tuonne työn perässä muuttaneiden vanhempien lapsia, jotka varttuessaan eivät ole päässeet jatko-opiskeluun tai töihin lähinnä paikallisen julkisen vallan toimien johdosta jossa ei saatu jatko-opiskelupaikkoja yms. järjestettyä, työstä puhumattakaan, josta syystä heillä ei myöskään ollut mahdollisuuksia omaan asuntoon.
Niimpä nuoret siellä keskenään päättivät alkaa tehtailemaan vauvoja, jonka jälkeen tilanteeseen oli pakko reagoida, mutta vain tavalla jossa alettiin tuottamaan ja tarjoamaan asuntoja ja sosiaalietuuksia.
Tästä tulikin sitten trendi, sen jälkeen kun siitä Briteissä oli uutisoitu hieman kauempanakin kuin näistä alueista.
Eli siis, alkakaa tehtailemaan vauvoja minkä vaan ehditte, niin eipä pääse siinä sitten te-toimiston kuten minkään muunkaan tantat määräilemään enään teidän elämästä yhtään mitään, kun sanotte vaan tekee selväksi ...'kun elämä on muutenkin jo ihan mahdotonta kun autoa ei ole niin ei edes kauppaan kunnolla pääse niin toisen on pakko olla koton koko ajan kun toinen joutuu hyppäämään kaupassa ja lääkärissä ja kaikkialla samaan aikaan kun toinen on tois(t)en lapsen kanssa kotona!'...
Ja etuuksien nostaminen jatkukoon!
Alkakaa tekemään lapsia vauhdilla
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787