Aihe

Nykyään katson ensiksi Tallinnan uutiset!

Anonyymi

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pysyy mieli iloisen talvisena eikä sitä samaa YLEn ruikutusta Putnista sun muusta vaikka säästäkin YLE osaa keksiä murinaa!

• Anonyymi

Usein haastateltavana on venäläisiä Tallinnalaisi eikä pakkoruotsiakaan kuule missään!
        Sais se Rönkäki lähtee eläkkeelle kun Junkkeriki lähti ja EU on jo hajonnu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein haastateltavana on venäläisiä Tallinnalaisi eikä pakkoruotsiakaan kuule missään!
        Sais se Rönkäki lähtee eläkkeelle kun Junkkeriki lähti ja EU on jo hajonnu!

Toimittajat on nuoria neitosia eikä mustapekkaakaan näy levittämässä sitä amerikan probagandaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimittajat on nuoria neitosia eikä mustapekkaakaan näy levittämässä sitä amerikan probagandaa!

Suomalaiset on niin turrutettu YLEn marina uutisilla ettei kansa paremmasta ees tajuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset on niin turrutettu YLEn marina uutisilla ettei kansa paremmasta ees tajuu!

Eestin kieli on hyvin läheinen sukukielemme jonka oppii vuodessa jos on intoa ja youtube on täynnä hyviä piisejä sadoittain kuten meilläkin usein käännöskappaleita jotka tulee sydämestä!
        https://www.youtube.com/watch?v=TuaP9oW44EE

• Anonyymi

Eikä ole sitä Sannan marinaan jota Yle tuuttaa

• Anonyymi

Oikein hyvät uutiset

• Anonyymi

No oliko kivaa katsella kun Eestin persut potkittiin pois hallituksesta korruptiosyytösten takia ja muut puolueet tekivät Ekrelle selväksi ettei hallitukseen ole enää koskaan asiaa.

• Anonyymi

Kyllä Tallinnassa osataan

• Anonyymi

Itse katson lähinnä Ruotsin televisiota, joka lähettää vapaita sinikeltaisia uutisia selvällä suomen kielellä -- tietty myös selvällä ruotsin kielellä.

Nykyään ei enää oikein edes tunnista näitä suomalaisia poliitikkoja... Ihan sama ..

• Anonyymi

Pitää katsoa venäjä tv välillä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12628
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      183
      11449
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      7735
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      18
      5199
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      193
      3139