Onko niillä jotain yhteistä? cookies ja algoritmi. Tuli vaan mieleen. Onko kukaan miettinyt?
Evästeet ja algoritmi?
8
103
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, niillä ei ole mitään suoranaista yhteyttä sillä kumpikin tarkoittaa ihan eri asiaa.
Välillisesti algoritmeja tosin voidaan käyttää analysoimaan käyttäjän selaimessa olevia eri evästeitä, ja näin luomaan käyttäjästä profiili, kuten myös mainonnan kohdentamisiin. - Anonyymi
Cookie on tiedosto johon talletetaan selaimen istunnonaikaista tietoa ja se asuu käyttäjän laitteen muistiin talletettuna. Algoritmi on yksityiskohtainen ohje suorittaa joku tehtävä tai toiminto. Keittokirjan reseptikin on algoritmi.
- Anonyymi
Pipariin voi tallentaa vain merkkijonon. Voihan siinä olla alkoritmi tietty jemmattuna. Koorarina jourun käyttään pipareita, jottei ulkopuoliset pääsisi kaappaan käyttäjän konetta. Terv. nimim. HttpOnly piparoitsija.
- Anonyymi
Et oo varmaan saanut piparia vähään aikaan....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo varmaan saanut piparia vähään aikaan....?
Joulusta on vain pari viikkoa japiparkakkutaloa riittää yhä..
Itse et ole elänyt piiitkään aikaan.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulusta on vain pari viikkoa japiparkakkutaloa riittää yhä..
Itse et ole elänyt piiitkään aikaan.
-sivustaNo en minä omasta mielestäni kuollut ainakaan ole...
- Anonyymi
Metadataa ja seurantaa on kaikki evästeet ja keksit pullollaan. Tor-selain käyttöön tai googlen chrome estoon kokonaan tai firefox laajoilla estoilla käyttöön. Luonnollisesti kaikki yhteydet vpn:n takana.
Tässä omat estoni tällä palstalla ja postaaminen onnistuu vaikka paljon muutakin seurantaa olen estänyt mitä kuvassa ei näy https://img.aijaa.com/b/00059/14929470.jpg- Anonyymi
Hyvällä alulla olet. Mulla on vaan 17 lisäkettä tässä selaimessa, ja VPN tottakai päällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.976120Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335765Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie574979Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3243767Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42285Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1372217Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1061303- 101043
- 159902
- 56773