Onko niillä jotain yhteistä? cookies ja algoritmi. Tuli vaan mieleen. Onko kukaan miettinyt?
Evästeet ja algoritmi?
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, niillä ei ole mitään suoranaista yhteyttä sillä kumpikin tarkoittaa ihan eri asiaa.
Välillisesti algoritmeja tosin voidaan käyttää analysoimaan käyttäjän selaimessa olevia eri evästeitä, ja näin luomaan käyttäjästä profiili, kuten myös mainonnan kohdentamisiin. - Anonyymi
Cookie on tiedosto johon talletetaan selaimen istunnonaikaista tietoa ja se asuu käyttäjän laitteen muistiin talletettuna. Algoritmi on yksityiskohtainen ohje suorittaa joku tehtävä tai toiminto. Keittokirjan reseptikin on algoritmi.
- Anonyymi
Pipariin voi tallentaa vain merkkijonon. Voihan siinä olla alkoritmi tietty jemmattuna. Koorarina jourun käyttään pipareita, jottei ulkopuoliset pääsisi kaappaan käyttäjän konetta. Terv. nimim. HttpOnly piparoitsija.
- Anonyymi
Et oo varmaan saanut piparia vähään aikaan....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo varmaan saanut piparia vähään aikaan....?
Joulusta on vain pari viikkoa japiparkakkutaloa riittää yhä..
Itse et ole elänyt piiitkään aikaan.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulusta on vain pari viikkoa japiparkakkutaloa riittää yhä..
Itse et ole elänyt piiitkään aikaan.
-sivustaNo en minä omasta mielestäni kuollut ainakaan ole...
- Anonyymi
Metadataa ja seurantaa on kaikki evästeet ja keksit pullollaan. Tor-selain käyttöön tai googlen chrome estoon kokonaan tai firefox laajoilla estoilla käyttöön. Luonnollisesti kaikki yhteydet vpn:n takana.
Tässä omat estoni tällä palstalla ja postaaminen onnistuu vaikka paljon muutakin seurantaa olen estänyt mitä kuvassa ei näy https://img.aijaa.com/b/00059/14929470.jpg- Anonyymi
Hyvällä alulla olet. Mulla on vaan 17 lisäkettä tässä selaimessa, ja VPN tottakai päällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3354690Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294163Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102522Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21548Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71389- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511294entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471026