Onko niillä jotain yhteistä? cookies ja algoritmi. Tuli vaan mieleen. Onko kukaan miettinyt?
Evästeet ja algoritmi?
8
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, niillä ei ole mitään suoranaista yhteyttä sillä kumpikin tarkoittaa ihan eri asiaa.
Välillisesti algoritmeja tosin voidaan käyttää analysoimaan käyttäjän selaimessa olevia eri evästeitä, ja näin luomaan käyttäjästä profiili, kuten myös mainonnan kohdentamisiin. - Anonyymi
Cookie on tiedosto johon talletetaan selaimen istunnonaikaista tietoa ja se asuu käyttäjän laitteen muistiin talletettuna. Algoritmi on yksityiskohtainen ohje suorittaa joku tehtävä tai toiminto. Keittokirjan reseptikin on algoritmi.
- Anonyymi
Pipariin voi tallentaa vain merkkijonon. Voihan siinä olla alkoritmi tietty jemmattuna. Koorarina jourun käyttään pipareita, jottei ulkopuoliset pääsisi kaappaan käyttäjän konetta. Terv. nimim. HttpOnly piparoitsija.
- Anonyymi
Et oo varmaan saanut piparia vähään aikaan....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo varmaan saanut piparia vähään aikaan....?
Joulusta on vain pari viikkoa japiparkakkutaloa riittää yhä..
Itse et ole elänyt piiitkään aikaan.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulusta on vain pari viikkoa japiparkakkutaloa riittää yhä..
Itse et ole elänyt piiitkään aikaan.
-sivustaNo en minä omasta mielestäni kuollut ainakaan ole...
- Anonyymi
Metadataa ja seurantaa on kaikki evästeet ja keksit pullollaan. Tor-selain käyttöön tai googlen chrome estoon kokonaan tai firefox laajoilla estoilla käyttöön. Luonnollisesti kaikki yhteydet vpn:n takana.
Tässä omat estoni tällä palstalla ja postaaminen onnistuu vaikka paljon muutakin seurantaa olen estänyt mitä kuvassa ei näy https://img.aijaa.com/b/00059/14929470.jpg- Anonyymi
Hyvällä alulla olet. Mulla on vaan 17 lisäkettä tässä selaimessa, ja VPN tottakai päällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san765442- 1171805
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231720Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301688Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri571659Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a521087- 731026
- 39835
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29819Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa60818