Kuolema hoivakodissa

Anonyymi

Coronaan menehtynyt, ei ilmoitettu muuta kuin että menehtynyt kunnallisessa hoivakodissa.
Voutilassa nyt yli kymmenen koronatapausta..

Alkaa kyllästyttään tämä pelleily.. Ravintolat saa olla auki.. Uimahalli pysyy tiiviisti kiinni..

14

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä pitäis tehdä?

      • Anonyymi

        Vanhainkodit ovat murhataloja T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhainkodit ovat murhataloja T:hiihtäjä 47 härmästä

        Missä ajattelit ikuisesti eläväsi😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ajattelit ikuisesti eläväsi😂

        Tottakai sitten eletään ikuisesti jos ei vaan vanhainkotiin joudu. Siellä kun hoitajat ihan murhaavat potilaita kahvia juomalla taukotiloissa.
        Kotonaan ei ketään sairastu tai kuole, ellei hallitus päätä aika-ajoin tehdä kansanmurhaa koronan tai jonkun muun syyn verukkeella.
        Ennen oli kaikki paremmin. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sitten eletään ikuisesti jos ei vaan vanhainkotiin joudu. Siellä kun hoitajat ihan murhaavat potilaita kahvia juomalla taukotiloissa.
        Kotonaan ei ketään sairastu tai kuole, ellei hallitus päätä aika-ajoin tehdä kansanmurhaa koronan tai jonkun muun syyn verukkeella.
        Ennen oli kaikki paremmin. 🙄

        Niin, ei ennen ollut kulkutauteja tai sotia. Mistä ne kaikki yhtäkkiä tupsahtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei ennen ollut kulkutauteja tai sotia. Mistä ne kaikki yhtäkkiä tupsahtaa?

        Hallitus ja raha on varmaan tähänkin vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sitten eletään ikuisesti jos ei vaan vanhainkotiin joudu. Siellä kun hoitajat ihan murhaavat potilaita kahvia juomalla taukotiloissa.
        Kotonaan ei ketään sairastu tai kuole, ellei hallitus päätä aika-ajoin tehdä kansanmurhaa koronan tai jonkun muun syyn verukkeella.
        Ennen oli kaikki paremmin. 🙄

        Juurikin näin.
        Kotona ei kukaan koskaan kuole, jos vain hoitaja käy pyykit pesemässä ja matot tamppaamassa.
        Hoivakodissa kukaan taas ei SAA kuolla, muten hoivakoti on murhakartano ja hoitajat murhaajia. Tai sairaalassa.

        Missä ne ihmiset sitten kuolivat ennen hoivakoteja? Missä minä saisin kuolla, ettei kukaan keskustelupalstalla pahoita mieltään?


    • Anonyymi

      "Alkaa kyllästyttään tämä pelleily.. Ravintolat saa olla auki.. Uimahalli pysyy tiiviisti kiinni.."

      Joo...miten se liittyy tähän? Ravintoloihin ei ole jäljitetty kovinkaan montaa tartuntaa.
      Pitäiskö hoivakodit sulkea jottei niissäkään tule tartuntoja?
      Mikä oli koko aloituksesi pointti?

    • Anonyymi

      Jaa-a! Kuinka monta kuolee vuosittain jatkuvasti muuntuviin infulenssoihin? Tupakan haittavaikutuksiin ym. ym. Siinä sitä tilastoista kiinnostuneille miettimistä.

    • Anonyymi

      Lähes kaikki kuolevat hoivakodissa, se kun nyt on tarkoitus olla ihmisen viimeinen koti.
      Vuosittain hoivakodeissa kuolee sadoittain vanhuksia, koronaa tai ei.

    • Anonyymi

      Ruotsalaiset ovat harjoittaneet eugeniikkaa poistamalla vanhat ja vaivaiset yhteiskunnasta. Raakaa peliä. Corona on vain tekosyy kansanmurhaan.

      • Anonyymi

        Ja natsit oli pahoja...


    • Anonyymi

      Aloittajan tekstistä päätellen kyse on Hämeenlinnasta?

      • Anonyymi

        Ajatella! Mummoni kuoli Hämeenlinnassa jossain vanhainkodissa 60-luvulla. Epäilyttävää! Mihinköhän mahtoi kuolla? Tutkiko kukaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe