Maksaisitko tuhansia seksistä viikonlopunajalta?

Anonyymi

Oletko kyllästynyt avioliittoosi eikä seksi enään vaimon kanssa luista? Tässäpä sinulle ratkaisu josta molemmat hyötyisi.

Olen alle 40 wee naimisissa oleva sairaanhoitaja Pohjanmaalta. Olen normaali vartaloinen ja omistan upeat uhkeat tissit ja treenatun perseen. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected] ja kerro paljonko olisit valmis maksamaan viikonlopunmittaisesta naimisesta kanssani😉

29

2016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihdoin jokunen vuosi vaimoa lennosta tuli maksaa satatonnia ilman alv..

      • Anonyymi

        Epätoivossa runkkaat saunan takana, pyykki narulla kuivumassa puhdas lakana saunan seinä seljän takana. Tiedän pellelleksi kylällä mua kutsutaan kun tempauksia teen..


    • Anonyymi

      En. Amsterdamista saa taas koronan jälkeen haluamansa tytön hetkeksi viidellä kympillä. Jos jaksaa, niin toisella viiskymppisellä toinen. Mieluummin matkustan Amsterdamiin kuin Pohjanmaalle, ajallisesti matkassakaan ei ole eroa pääkaupunkiseudulta lähtiessä.

      • Anonyymi

        Eikö tässä aloittaja puhunut vain maksullisesta seksistä? Kotimaista laatua, maksaa tonneja aloittajan käsityksen mukaan vai ulkomaista laatua vapaasti valittuna näyteikkunasta, viiskymppiä per perussetti. Kumpi kiinnostaa ja antaa vastinetta rahalle paremmin, noin omasta mielestä?


      • Anonyymi

        Näistä pikkutytöistä saa myös pientä jännitystä elämään minkä taudin saa mukanaan. Kotimainen laatu tuotteesta ei tarvi pelätä😂


      • Anonyymi

        Nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä pikkutytöistä saa myös pientä jännitystä elämään minkä taudin saa mukanaan. Kotimainen laatu tuotteesta ei tarvi pelätä😂

        No suurempi riski kyllä kotimaiselta nelikymppiseltä kurppapesäkkeeltä saada milloin minäkin taudin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä pikkutytöistä saa myös pientä jännitystä elämään minkä taudin saa mukanaan. Kotimainen laatu tuotteesta ei tarvi pelätä😂

        Samasta lähtökohdasta lähdetään, kumpikin on varteenotettava tautilähde, koska asiakkaita voi olla tuhansia kummallakin. Sen mukaan on syytä toimia, jos maksullisia aikoo käyttää. Amsterdamissa kondomit sisältyvät hintaan.


      • Anonyymi

        Suurin riski on pillun perässä reissaavat keski-ikäiset jokareiän plugit, onnea vaan amsterdamin viihdykkeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin riski on pillun perässä reissaavat keski-ikäiset jokareiän plugit, onnea vaan amsterdamin viihdykkeille.

        Samalla reissulla voi vetäistä kunnon tötsyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samasta lähtökohdasta lähdetään, kumpikin on varteenotettava tautilähde, koska asiakkaita voi olla tuhansia kummallakin. Sen mukaan on syytä toimia, jos maksullisia aikoo käyttää. Amsterdamissa kondomit sisältyvät hintaan.

        Vai vielä samat lähtökohdat. Hoitsu on työtaakkansa alla riutuva vanha lahna. Ammattilainen on virkeä, työlleen omistautunut vosu, jolle kumi on työsuojelu asia. Hoitsu-Vosu:0-1


      • Anonyymi

        Kokemus Amsterdamista: isorintainen ja -pyllyinen puolimusta seksihirmu, 34 wee , 250 €/3 vrk. . Ruuat maksoin lisäksi. Löytyi seuranhakupalstalta, ei varsinainen ammattilainen. Tapaan toistekin, kun koronkriisi on ohi.


    • Anonyymi

      No en maksa, tonnilla saa puolasta viikoksi 20v. tytön, no lentoliput siihen päälle. Tavara siis ciffinä, kotiin toimitettuna.

      • Anonyymi

        Minkä sivuston kautta?


    • Anonyymi

      10 euroa tarjottu.

      • Anonyymi

        Nokitan 15 eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokitan 15 eurolla.

        15,20 tarjotaan


    • Anonyymi

      Jaaha, itse tuskin maksaisin, joku voisi maksaa. Jos ilman turhia jaagaamisia saisi tulla panemaan, kai siitä jonku satasen voisi maksaa

      Vaakakupissa painaa tietenkin vaihtoehto. Jos tarjoan viikonlopun kylpylähotellissa ruokien ja juomineen, löytyy kyllä vähällä ajolla olevia rouvia ja sinkkuja pieneen salaiseen irtiottoo ihan pelkällä majoituskustannuksella.

      Jos vaihdetaan kaupungiksi vielä vaikka tuo juuri mainostettu Amsterdam, alkaisi olemaan jo valinnan varaa asian suhteen.

      Lisäksi meillä voisi olla myös oikeasti kivaakin.

      Eli vastaus kysymykseen. Tonnilla saa jo kaikkea muutakin kivaa. Vaikka viikonlopun siellä Amsterdamissa hyvässä seurassa, maksamatta itse siitä seksistä mitään.

      Pikainen satasen kahden pano keskellä viikkoa on sitten toinen asia. En ole käyttänyt, mutta ymmärrän tarpeen.

      • Anonyymi

        Niin, tässä on se pieni-iso ero, että onko kyse enemmän friends wth benefits -tyyppisestä suhteesta vai puhtaasti ostoseksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä on se pieni-iso ero, että onko kyse enemmän friends wth benefits -tyyppisestä suhteesta vai puhtaasti ostoseksistä.

        Niin on.

        Tiivistetysti. Jos haluaisin vain tehokkaan paineen purun ammattilaisten toimesta, maksaisin varmaan tässä tapauksessa tunnin kahden ostopalvelusta.

        Jos minulla olisi käytettävissä tonni kaks asiaan, olisi viikonloppu miellyttävämpi fwb meiningillä


    • Anonyymi

      120 ruplaa/vkl. Voit lähettää sortavalaan lapsilles pualet!

    • Anonyymi

      EN MAKSAIS.

    • Anonyymi

      Voisit joskus vastatakin

    • Anonyymi

      Menikö pipariksi jo tämäkin kun ei minkäänlaista aktiivisuutta enää

    • Anonyymi

      Paljonkohan danny maksaa helmille. Varmaan tuhansia kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Jos olisit isoperseinen,paksuilla reisillä ,Kaarevilla paksuilla pohkeilla, isot rinnat ja kauniit pyöreäpiirteiset kasvot niin voisin hyvinkin vähintään tonni vuorokaudelta maksaa.mutta.näitä vaatimuksia ei näillä sivuilla ole ensimmäistäkään.

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt että et välttämättä täytä minun vaatimuksia . Tosin voi olla että olen ymmärtänyt kuvailusi väärin.


    • Anonyymi

      Vaasa 56 tarjoo 10 egee

    • Anonyymi

      Miksi maksaa löysästä lihasta?

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe