Voiko sää joku vuosi olla niin kylmä, että paljon suurempi määrä tulisi lumena? Tuolla jossain luki sademäärän olevan 500mm vuodessa tai jopa enemmän? Mitä jos jossain kaupungissa Suomessa lumena tulisikin jatkuvasti lunta vaikkapa tammikuusta-helmikuun loppuun 5metriä lumena (1mm vettä=1cm lunta?
Miten on, onko poikkeaviin sää olosuhteisiin varauduttu?
Voiko lunta tulla joskus jossain päin Suomea 120päivää lähes taukoamatta?
Jo joskus koulussa luettiin, että näillä alueilla jääkausi tulisi oliko se 5000vuoden välein?
Oliko joku katsomassa ennen jääkautta miten jääkausi alkoi, tuliko se yhdellä kertaa, vai oliko tuolloinki lämpimiä talvia ennen jatkuvia lumimyrskyjä?
Mitä muutuksia pitää tapahtua, jos merivirrat muuttavat pysyväisesti suuntaa sadoiksi jopa tuhansiksi vuosiksi?
Tulevaisuus maapallolla
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642