Vastaanotan rukousaiheita tässä foorumissa 15.1. klo 8 saakka. Ei alkoholista ja sen kerrannaisvaikutuksista johtuvat asiat. Ei laiskuudesta, työpakoisuudesta johtuvat asiat. Jeesus pelastaa, parantaa, ja kastaa PH:llä . Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
Vastaanotan rukousaiheita 15.1. klo 8:aan saakka
Anonyymi
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkoutunut parisuhteeni eheytymisen puolesta.
- Anonyymi
Rukoilisitko poikani puolesta.
- Anonyymi
Olen rukoillut ja rukoilen edelleen aiheitten puolesta. Herra vastaa ja tekee ihmeitä edelleen.
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Olen itse nähnyt useita parantumisihmeitä. Mm. pahasti selkäsairas heitti hetkessä kainalosauvat pois ja lähti kävelemään. Herra vastaa myös näihin pyyntöihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082294- 842031
- 551606
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai511527- 1541508
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461406Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441328Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121150
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104