Esim seuraavilla hyviksi koetuilla ohjeilla
Kaikki joukkueet on jaettu 20 henkilön harjoitusryhmiin (sis. pelaajat valmennus huolto)
-Jokaiselle ryhmälle on oma jäävuoro
-Ryhmien välillä ei toivota ylimääräistä liikkumista: vain seuran vastuuhenkilön luvalla ja ohjeistuksella
-Ulkopaikkakuntalaisia (seuran ulkopuolisia ) vierailijoita ei harjoituksiin rajoitusten aikana.
-Ei suositella osallistumista toisten seurojen tai muihin harjoittelutapahtumiin/leireille
-Suositellaan omatoimista harjoittelua ja ulkojäiden hyödyntämistä rajoitusten mahdollistamissa puitteissa
Pääkaupunkiseudun A B ja C juniorit voisivat palata treenaamaan
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma ”Ainakin Ilveksen ja Tapparan U20, U18 ja U16 on treenannut jäällä jo pidempään koko joukkueen kanssa. Noin 20 pelaajaa jokaisessa tapahtumassa ja toimihenkilöt päälle.”
- Anonyymi
Ei ole tainnut mennä pshp:n ohjeistuksen mukaan.
- Anonyymi
Jyväskylässä ja Oulussa on käsittääkseni reenattu koko ajan. Siis SM-tason joukkueet, muut ei.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudun joukkueet eivät edelleenkään pääse treenaaman ja pelaamaan eli rajoitukset jatkuvat.
klo 09:47: Harrasterajoitukset jatkuvat
Vapaavuori sanoo, että lasten ja nuorten harrastustoimintaan kohdistuviin rajoituksiin kohdistuu suuri paine. Vapaavuoren mukaan voi kysyä, aiheuttavatko rajoitukset enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Koordinaatioryhmä on kuitenkin päättänyt, että harrastustoimintaa ei juuri nyt avata.
Vapaavuoren mukaan siihen on vaikuttanut se, että hallitus on ryhtynyt valmistelemaan toimia uuden virusmuodon torjumiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642