Shokkiprofetia paljastaa "myrskyn" tulevaksi lännestä

Anonyymi

Jouni Kortteen 10.1.2021 näkemä uni voimakkaasta myrskystä

Olin jonkun muun/muiden kanssa kerrostalohuoneistossa, josta näki leveän lasisen parvekkeen läpi kauas. Silloin puhkesi niin valtava myrsky, jollaista ei ollut koskaan aiemmin nähty ja koettu. Myrsky raivosi vaakatasossa suoraan vasemmalta puolelta oikealle. Kun sitä katselin, niin oli selvää, ettei mikään pysyisi pystyssä sen vaikutuksesta. Siitä huolimatta minulla oli täysin rauhallinen olo, sillä olin sisällä ja siellä ei mikään horjuisi jalkojeni alla. Heti herättyäni ymmärsin, että tämä myrsky ei tarkoita sääilmiötä, vaan sitä mitä pian saamme kuulla maailmalta ja luultavasti myös omasta maastamme. Ja myöhemmin päivällä ymmärsin, että vasen tarkoittaa lännen puoleista maailmaa, josta raivoava myrsky saapuu.

Ser | Vastaa 14.01.2021 11.36

Näin myös samankaltaisen unen myrskystä joka tuli lännestä. Se oli kauhistuttava, mutta olin sisällä ja tunsin rauhan ja turvallisuuden herrassa.

http://www.jouko-piho.fi/439038169

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka tyhmä tarvitsee olla ettei ymmärrä tuohon liittyvän 50% virhemahdollisuuden

Pohjoisesta ei kun etelästä nousee myrsky, joka ylitti kaiken 🤣
      Vai oliko se oikealta tuli ja vasemmalle meni, näin tänään ennustuksen toteutuvan
      auton muodossa 🤣 vai oliko se kassan käsi 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tällainen palstahan onkin omiaan uniensa kertomiselle. Ei ole ainakaan materiaalista puutetta, kun jokainen kertoo ja tulkitsee edellisenä yönä näkemät unensa.
      Kiitos Jeesukselle!😊

• Anonyymi

Jokaisen unet liittyvät päivän tapahtumiin tai mieltä askarruttaviin asioihin.

• Anonyymi

Minulle kauan sitte edesmennyt uskossa okeva äiyini sisko ilmestyi minulle unessa. Kysyin että onko siellä jumala ja jeesus. Hän nauruoi iloisesti ja pudisti päätään. Ei sanonut mitään mutta tuo riitti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe