Shokkiprofetia paljastaa "myrskyn" tulevaksi lännestä

Anonyymi

Jouni Kortteen 10.1.2021 näkemä uni voimakkaasta myrskystä

Olin jonkun muun/muiden kanssa kerrostalohuoneistossa, josta näki leveän lasisen parvekkeen läpi kauas. Silloin puhkesi niin valtava myrsky, jollaista ei ollut koskaan aiemmin nähty ja koettu. Myrsky raivosi vaakatasossa suoraan vasemmalta puolelta oikealle. Kun sitä katselin, niin oli selvää, ettei mikään pysyisi pystyssä sen vaikutuksesta. Siitä huolimatta minulla oli täysin rauhallinen olo, sillä olin sisällä ja siellä ei mikään horjuisi jalkojeni alla. Heti herättyäni ymmärsin, että tämä myrsky ei tarkoita sääilmiötä, vaan sitä mitä pian saamme kuulla maailmalta ja luultavasti myös omasta maastamme. Ja myöhemmin päivällä ymmärsin, että vasen tarkoittaa lännen puoleista maailmaa, josta raivoava myrsky saapuu.

Ser | Vastaa 14.01.2021 11.36

Näin myös samankaltaisen unen myrskystä joka tuli lännestä. Se oli kauhistuttava, mutta olin sisällä ja tunsin rauhan ja turvallisuuden herrassa.

http://www.jouko-piho.fi/439038169

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka tyhmä tarvitsee olla ettei ymmärrä tuohon liittyvän 50% virhemahdollisuuden

      Pohjoisesta ei kun etelästä nousee myrsky, joka ylitti kaiken 🤣
      Vai oliko se oikealta tuli ja vasemmalle meni, näin tänään ennustuksen toteutuvan
      auton muodossa 🤣 vai oliko se kassan käsi 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Tällainen palstahan onkin omiaan uniensa kertomiselle. Ei ole ainakaan materiaalista puutetta, kun jokainen kertoo ja tulkitsee edellisenä yönä näkemät unensa.
      Kiitos Jeesukselle!😊

      • Anonyymi

        Jokaisen unet liittyvät päivän tapahtumiin tai mieltä askarruttaviin asioihin.


    • Anonyymi

      Minulle kauan sitte edesmennyt uskossa okeva äiyini sisko ilmestyi minulle unessa. Kysyin että onko siellä jumala ja jeesus. Hän nauruoi iloisesti ja pudisti päätään. Ei sanonut mitään mutta tuo riitti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1898
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      245
      1834
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1582
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      111
      1393
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1141
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      101
      886
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    Aihe