Pitäisikö mun tehdä

😷⛄❄pikkuinen tanssivideo juutuupiin, että lieventäisin hänen etätyö-/etäsuhdeapatiaansa. Ulkona tehtynä siihen saisi mielikuvituksellisia liikkeitä liukkauden takia. Eikä kukaan tunnistaisi paksujen vaatteiden ja kasvomaskin takia. Tässä liukuiluvideossa vähän mallia :
https://youtu.be/goSdL4DfUuE

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos videosta, meinasi tulla pissat housuun. Näkisin hänet mielellään liukastelemassa videollakin..

      • On kyllä hassunnäköistä meno tuolla videolla!


    • Anonyymi

      Tuohan on loistava idea :P

      • Tänään kuitenkin on vain tylsää puuhaa kun sulatan pakastimen 😨❄


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tänään kuitenkin on vain tylsää puuhaa kun sulatan pakastimen 😨❄

        Oletpa tehnyt hyvän homman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa tehnyt hyvän homman.

        Pakkasella helposti käy sulatus Kivat hyllyt pakastimessa kun ne voi nostaa sisältöineen parvekkeelle. Parvekkeella lasit niin ei lokit ja rotat pääse syömään!


    • Anonyymi

      Hieno ajatus. Millä alalla olette? Tsemppiä etäpäiviin!

      • Uutisissa sanottiin, että jotkut on olleet yli puolikin vuotta etätöissä ja että ihmiset alkavat kärsiä etätyöapatiasta. 😕


    • Anonyymi

      Etäpäivät ei käy tasan.

      • Anonyymi

        Joo ymmärsin että ei samaa aikaa olla mutta anna mä teen sen ensiviikon sinne syksyyn asti nii olen nopeammin tavoitteessa.


      • No minulla ja hänellä ei varmaan käykään 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärsin että ei samaa aikaa olla mutta anna mä teen sen ensiviikon sinne syksyyn asti nii olen nopeammin tavoitteessa.

        Mikähän se sinun tavoite on?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mikähän se sinun tavoite on?

        Kyllähän sä tiedät että haluan olla töissä mieluisessa paikassa ja se on paljon parempi että menen rehellisesti töihin ja tulen töistä suoraan kotiin ja kaikki mitä töistä saa nii tulee meille yhteiseen elämään. Sinä saat päättää meillä ihan kaikesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sä tiedät että haluan olla töissä mieluisessa paikassa ja se on paljon parempi että menen rehellisesti töihin ja tulen töistä suoraan kotiin ja kaikki mitä töistä saa nii tulee meille yhteiseen elämään. Sinä saat päättää meillä ihan kaikesta.

        Voi kun en mitenkään voi enkä halua päättää mistään kun ei tunneta toisiamme. Vaikea se on myös tietää mitä tuntemattomat ihmiset haluaa.

        Toivottavasti kaipaamasi henkilö löytää kommenttisi ja lukee sen tästä.


    • Anonyymi

      Ei tuo mitään tanssia ole.
      Pikemminkin yritystä pystyssä, liukkaalla jäätiköllä.
      Mutta kyllä jäätanssi on kiva katsella kun on ammattilaiset sitä tekemässä, kuten esim. Kiira Korpi ja oliko se Laura Lepistö ja vielä oli joku kolmaskin siihen aikaan.

      • Jäätanssi ja taitoluistelu on kaunista katsottavaa. En aktiivisesti seuraa, mutta jos kanavasurffailulla osun lähetykseen niin jään katsomaan.


    • Anonyymi

      Täällä taas odotetaan juutuubin päivitystä...

      • Eilisellä kauppareissulla kävelin niin varovasti, ettei mitään videota olisi syntynytkään. Koiran kanssa kävellessä on nastakengät jotka ei luista jäälläkään 😊


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Eilisellä kauppareissulla kävelin niin varovasti, ettei mitään videota olisi syntynytkään. Koiran kanssa kävellessä on nastakengät jotka ei luista jäälläkään 😊

        Turvallisuus ennen kaikkea! Hyvä hyvä älähän loukkaa itseäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe