Uskotteko kaksoisliekkiyteen?

Anonyymi

Jos uskotte niin oletteko jo tavanneet liekkinne? Itse olen tavannut noin vuosi sitten ja nyt olemme yhdessä pariskuntana.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ehkä usko. Mutta hienoa että olet löytänyt omasi.

      • Anonyymi

        Kiitos siitä ja linkistä.. Noilla sivuilla oli myös toinen juttu kaksoisliekkisuhteen haasteista ja vinkeistä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos siitä ja linkistä.. Noilla sivuilla oli myös toinen juttu kaksoisliekkisuhteen haasteista ja vinkeistä 😊

        Eipä kestä ☺️ Mukavaa päivää!


    • Anonyymi

      Joo en tiedä mitä taikauskoa tuo on. Rakastan vaimoani.

    • Anonyymi

      Ihana kuulla, että olet tavannut kaksoisliekkisi :) Millaista on olla hänen kanssaan pariskuntana?

      • Anonyymi

        😉😉😘


      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta voin kertoa millaista on kaksoisliekkisuhteessa : äärettömän raskasta, tuskaista, kuluttavaa, itkettävää, sydäntä särkevää yms. Mutta silti HÄN on kaikkein ihaninta ja rakkainta mitä olen elämässäni kohdannut, koskaan en luopuisi , miljoona sydäntä ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta voin kertoa millaista on kaksoisliekkisuhteessa : äärettömän raskasta, tuskaista, kuluttavaa, itkettävää, sydäntä särkevää yms. Mutta silti HÄN on kaikkein ihaninta ja rakkainta mitä olen elämässäni kohdannut, koskaan en luopuisi , miljoona sydäntä ❤

        ❤❤🔥🔥 Onnea teille!


    • Anonyymi

      Uskon, hän on minun loistava kaksoisliekkini🔥🔥

      • Anonyymi

        Sinäkin olet loistava rakas 😘.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet loistava rakas 😘.

        Kiitos rakas😚


    • Anonyymi

      Voihan sitä kutsua vaikka millä liekin nimellä...
      Se on rakkautta eikä mitään kaksoisliekkiä.

      Sen tiedän et olen kohdannut ainoan oikeani ❤️

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Sen ainoan oikean ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Sen ainoan oikean ❤

        Voihan sitä suhteen repivyyttä, raskautta, tuskaa ja sydämen särkyvyyttä kutsua kaksoisliekiksi mut ei se mitään aitoa rakkautta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä suhteen repivyyttä, raskautta, tuskaa ja sydämen särkyvyyttä kutsua kaksoisliekiksi mut ei se mitään aitoa rakkautta ole.

        Niinhän sitä voisi luulla, ihminen joka ei kaksoisliekkisuhteesta mitään ymmärrä. Kaksoisliekeillä on täällä maailmankaikkeudessa yhteinen tehtävä, se asia tekee suhteesta raskaan, olemme ns. "Töissä". Mutta RAKKAUS on 💥❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä voisi luulla, ihminen joka ei kaksoisliekkisuhteesta mitään ymmärrä. Kaksoisliekeillä on täällä maailmankaikkeudessa yhteinen tehtävä, se asia tekee suhteesta raskaan, olemme ns. "Töissä". Mutta RAKKAUS on 💥❤

        Selvä se 😁😅

        Kaksoisliekki on pakkomiellettä ja voihan sitä kaikkea luulla ties miksi tärkeäksi tarkoitetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä se 😁😅

        Kaksoisliekki on pakkomiellettä ja voihan sitä kaikkea luulla ties miksi tärkeäksi tarkoitetuksi.

        Henkisyyttä ystävä hyvä ei pakkomiellettä eikä sekopäisyyttä ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkisyyttä ystävä hyvä ei pakkomiellettä eikä sekopäisyyttä ☺

        Ja henkisyys on rakkautta, kaunista sellaista hengenkriiseineen ❤ Mutta siinä pääsee lähemmäksi itseään ja häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja henkisyys on rakkautta, kaunista sellaista hengenkriiseineen ❤ Mutta siinä pääsee lähemmäksi itseään ja häntä.

        Kaksoisliekki on vaan nimitys...


        Sen tuntee kun sen tuntee.
        Sen ei tarvitse olla repivyyttä ja tuskaisuutta jne. Olin tälläisessä suhteessa ja oltiin ihan varmoja et kuulutaan toisillemme ja oltiin että tän nyt vaan kuuluu olla välillä intohimoista ja välillä tuskaa ja repivyyttä. Se oli pakkomiellettä.
        Ymmärrän sen kun löysin hänet ja meillä on lempeää rakkautta, sen ei todellakaan kuulu olla tuskaista ja repivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekki on vaan nimitys...


        Sen tuntee kun sen tuntee.
        Sen ei tarvitse olla repivyyttä ja tuskaisuutta jne. Olin tälläisessä suhteessa ja oltiin ihan varmoja et kuulutaan toisillemme ja oltiin että tän nyt vaan kuuluu olla välillä intohimoista ja välillä tuskaa ja repivyyttä. Se oli pakkomiellettä.
        Ymmärrän sen kun löysin hänet ja meillä on lempeää rakkautta, sen ei todellakaan kuulu olla tuskaista ja repivää.

        Ehkäpä olitkin sielunrakkaus suhteessa ? Vähän eri asia, kuin kaksoisliekki. Mutta en tietenkään voi tietää suhteistasi ☺. Kaksoisliekkisuhde ei lopu ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä olitkin sielunrakkaus suhteessa ? Vähän eri asia, kuin kaksoisliekki. Mutta en tietenkään voi tietää suhteistasi ☺. Kaksoisliekkisuhde ei lopu ❤

        No mä en tarvi nimityksiä...
        Kunhan vaan tiedän mitä tunnen, tunnen lempeyttä ja rakkautta. En koe tuskaa tai repivyyttä hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä olitkin sielunrakkaus suhteessa ? Vähän eri asia, kuin kaksoisliekki. Mutta en tietenkään voi tietää suhteistasi ☺. Kaksoisliekkisuhde ei lopu ❤

        Tämä tuska ja repivyys johtuu epävarmuudesta siihen, miten olemme yhdessä. Kunpa ymmärtäisin, mitä hän haluaa.. Itse tunnen häntä kohtaan polttavaa halua ja hyväksyvää rakkautta, myös lempeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuska ja repivyys johtuu epävarmuudesta siihen, miten olemme yhdessä. Kunpa ymmärtäisin, mitä hän haluaa.. Itse tunnen häntä kohtaan polttavaa halua ja hyväksyvää rakkautta, myös lempeää.

        No onpa tuskaisaa... Miksei hän sitten kerro mitä haluaa? Haluaako olla kanssasi.
        Jätä nyt nuo kaksoisliekki höpinät sikseen.


    • Anonyymi

      Häkämiehillä on kova usko niihin hiirrrnnh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe