-NOR-FRA 2 (2.19). Kokeillaanpa Ranskan voittoa Norjasta. Ranskalla on kolme luotettavaa viestinviejää, mutta ankkuri Julia Simon on se epävarma lenkki, joka saattaa pettää. Norjalla kaksi viimeistä osuutta hoitelevat Tiril Eckhoff ja Marte Röiseland, jotka todennäköisesti pärjääjät hyvin. Norjan heikot lenkit ovat kahden ensimmäisen osuuden Ingrid Tandrevold ja Ida Lien. Allekirjoittaneen valistunut arvaus on, että Ida Lien joutuu vaikeuksiin ampumapaikalla, ellei jo Tandrevold ole niin tehnyt. Ranska lähtee ankkuriosuudelle selvästi ennen Norjaa, eikä Röiseland saa toivottavasti kurottua Simonin etumatkaa umpeen ennen maalilinjaa.
-SWE-GER 1 (1.70). Ruotsi on ollut niskan päällä aikaisemmissa viesteissä, joten kokeillaan sen voittoa sakuttarista. Saksa on ihan ok joukkue, mutta hidas. Ruotsilla Högbergin siskot lopettavat, joten jos swedut sössivät, se varmaan tapahtuu kahdella ensimmäisellä osuudella. Tämä ei varmaan ole yhtä hyvä haku kuin Ranska vs. Norja, mutta kelpaa apukohteeksi.
Pelionnea, toivoo ah-mies P-Hämeestä!
Ah, naiset, viesti la klo 15.45
Anonyymi
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
ei tainnut mennä sinne päinkään nuo vihjeet....vihje oli huti niin kuin suomalaisten ampuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772