Ei voisi vähempää kiinnostaa politiikka, enää. Ihan sama ketä äänestä, samaa sontaa. Jokainen pelaa omaan pussiin puolueesta riippumatta. Stadin valtuusto on niin täynnä jonninjoutavia ulostuloja ja ehdotuksia ettei sillä ole väliä kuka siellä seuraavat neljä vuotta istuu ja jauhaa paskaa ja keksii kaikenlaista kivaa Stadin runnomiseksi taas johonkin suuntaan. Kuuntelen nimittäin joskus istuntoja ja siellä nää niin itseviisaat eri puolueiden valtuutetut myös vittuilevat toisilleen. Eikä mitään piilovittuilua, ihan avointa. Mutta jotta asiat menis vieläkin huonommin meillä Stadissa, äänestän ihan vaan vittuillakseni persuja. Niin vittuuntunut olen tämän kaupungin johtoon ja toimiin. Mikään ei muutu. Se on varmaan. Siinähän sitten vittuilette toisillenne persut ja viherhörhöt. EVVK.
50 vuotta tätä touhua tsiigaillut joten eipä enää nappaa.
Kale
protestiääni
12
71
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas äänestän jotain muuta kuin persua. Ihan vain v*ttuillakseni persuille.
- Anonyymi
Ja minä äänestän persua, ihan v*ttuillakseni sinulle.
Sapettaako:D
- Anonyymi
Minä en äänestä lainkaan. Nukkuvien puolue ei ikinä petä. 😃
- Anonyymi
Annat siis äänesi muiden käyttöön kun muiden äänien painoarvo nousee. Teet siis itsellesi karhunpalveluksen kun jätät äänestämättä.
- Anonyymi
Helsinki on pilalla liialla rakentamisella. Autoilijoiden elämää kurjistetaan . Perheet lujilla kun asuminen kallista, kouluissa levotonta ja liikaa vierasmaalaisia vaikeita tapauksia, opettajat uupuneita. Helsinki- lisä poistui jo. En tiedä onko täällä enää järkeä asua. Luontopolut vaarassa rakentamiselta. Kuka ajaisi helsinkiläisten asioita???
- Anonyymi
Betonia lisää Helsinkiin. Siinä on ideologia joka tämän kaupungin tuhoaa. Nyt Kauppatorin ja ranta-alueiden maat rakennusmaata. O tempo o morales!
- Anonyymi
Ne lupaavat kaikki yhdeksän hyvää ja kymmenen parasta. Näin kuntavaalien alla. Takinkääntäjiä suurin osa puolueesta riippumatta.
Vois PS : ää äänestää kun Stadissa on muutenkin niin urpoja rahanahneita valtuutettuja joille ei meidän mielipiteet merkitse mitään.
Stadilainen
- Anonyymi
Jos jättää äänestämättä omalta kannalta tärkeitä asioita ajavaa puoluetta, niin rikkaiden asioita ajavien puolue saa suuremman äänestysprosentin ja menestyy.
Vähävaraiset ja köyhät tuskin äänestäisivät esim. rikkaiden asioita ajavaa Kokoomusta, joten tekevät siis itselle karhunpalveluksen kun eivät äänestä. Muu puolue jää siis heidän äänestään paitsi eikä menesty yhtä hyvin.
Rikkaat ymmärtävät äänestämisen tärkeyden ja siksi Kokoomus menestyy useimmiten vaaleissa. Äänestäminen kyllä kannattaa,
mutta minkäänlaiseen vaalikoneeseen ei kannata luottaa.
Sellainen on aina yhden ihmisen operoima ja hän tekee omasta puolueestaan puhtaan pulmusen.
Perussuomalaiset voittoon!- Anonyymi
Kyllä, ei voi Hesan tilanne enää huonommaksi mennään vaikka ps: ää äänestää. Nytkin Elielinaukio uhrataan kiinteistösijoittajien käsiin.... anna mun kaikki kestää! Stadin maisemaa halutaan runnoa väkisin Manhattanin tyyliseksi vedoten sen olevan hiilineutraalimpi asumismuoto. No moneen kertaan tutkittu ja huonoksi havaittu tiivis korkea. Eikä todellakaan ilmastoystävällinen.
Ideologia yhdistettynä valtaan on todella vaarallista.
Simson- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Niin onkin.
"Vihreät on vaarallinen ääriliike."Vihreistä tuli jostakin syystä mieleen tämä dokumentti.
Likaista vihreää energiaa
https://areena.yle.fi/1-50482461
Vihreän energian varjopuolia nostetaan esiin. Kannattaa katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun367184- 833666
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823255Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352999- 462413
- 562261
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251560- 561485
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311464Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221436