Olisiko maailma kivempi paikka elää? Ihan niinkuin polttomoottori kielletään.
Mitä jos uskonnot kiellettäisiin?
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Polttomoottorit ovat harmittomampia kuin uskonnot.
- Anonyymi
Miksi jokainen ei saisi uskoa niinkuin ihan rehellisesti uskoo?
- Anonyymi
Nyt olikin kysymys että minkälainen maailma olisi jos uskonnot kiellettäisiin. Vaikkapa instituutiona. Yksilöhän voisi palvella vaikka kuu-,,ukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olikin kysymys että minkälainen maailma olisi jos uskonnot kiellettäisiin. Vaikkapa instituutiona. Yksilöhän voisi palvella vaikka kuu-,,ukkoa.
Miksi pitäisi kieltää yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kieltää yhtään mitään
Koska uskonnot ovat ihmisten huijausta. Siis valetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska uskonnot ovat ihmisten huijausta. Siis valetta.
Sitäpaitsi se uskonnot ovat rasistisia.
- Anonyymi
Näin itse uskonnottomana pidän tärkeänä ett ihmisillä pitää olla vapaus harrastaa mitä huvittaa kunhan ei rikota lakeja eikä syrjitä muita ihmisiä
- Anonyymi
Kaikki uskonnot syrjivät jotain. Pahiten islam.
- Anonyymi
> Olisiko maailma kivempi paikka elää?
Itse en pidä totalitarismista. On erittäin ikävä nähdä kun maailma on muuttumassa kokoajan totalitaristisemmaksi.- Anonyymi
Kielletty hedelmä houkuttaa!! Ihminen on utelias. Ja uskon että asioita alettaisiin tutkia ja miettiä, miksi ne on kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488