Tänään tv.n ykkösaamussa Seijalla nahkainen pikkumusta, asiasisältö unohtui, mikä milf.i NAINEN 10.
Seija Vaaherkumpu
15
2040
Vastaukset
- Anonyymi
Katselin kalu kovana. Todella upea nainen. Niin vaan kävi et spermat roskin päälleni
- Anonyymi
Minä vetänyt jo kolmet varvit muistellen tuota aamuista. Seksikläin nainen tv.ssä uuh
- Anonyymi
Ja niin älykäs, Milffi
- Anonyymi
Älykkyydestä en tiedä hyvänmuotoiset rinnat olisi mahtava kohde anaaliyhdynnälle.
- Anonyymi
Olen kaikesta samaa mieltä. Mutta sillä erolla rakkaat kommentoijat, että I have been there!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaikesta samaa mieltä. Mutta sillä erolla rakkaat kommentoijat, että I have been there!
Älä vaan sano, että sait takaapäin! Jos sait, en toivu kateudesta enää ikinä. Tuttuni mukaan oli nuorempana ainakin todella seksikäs riisuutuessaan moottoripyöräilyn nahkapuvustaan doggyasentoon.
- Anonyymi
Tympeän näkönen kuiva rusina voisin ton viedä linnunpelättimekksi mökille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan sano, että sait takaapäin! Jos sait, en toivu kateudesta enää ikinä. Tuttuni mukaan oli nuorempana ainakin todella seksikäs riisuutuessaan moottoripyöräilyn nahkapuvustaan doggyasentoon.
Idiootti
- Anonyymi
Hapan ämmä
- Anonyymi
Mulle vähän vanha, mutta jos vaikka puuma olisi…
- Anonyymi
Tähän jokin lyhyt fantasia/kertomus Seijasta, pls.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän jokin lyhyt fantasia/kertomus Seijasta, pls.
Olipa lyhyt hame puumalla ja pakkelia huolella. Ai ai ettei vaan tiedossa rouvalle namia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa lyhyt hame puumalla ja pakkelia huolella. Ai ai ettei vaan tiedossa rouvalle namia.
Saakohan se kotona ohjelman jälkeen…vai tarvitsisiko taas vaihtelua nuoremmasta …vaikka kotimatkalla…
Onko kellään mitään tarinaa hänestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saakohan se kotona ohjelman jälkeen…vai tarvitsisiko taas vaihtelua nuoremmasta …vaikka kotimatkalla…
Onko kellään mitään tarinaa hänestä?Tarinaa tai ei. Kylillä isot pojat sanoivat, että cuckold sutinaa harrastuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kellään mitään tarinaa hänestä?Vittuako se sulle kuuluu peräkamari nysvä
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999