Pakkohan tämä kysymys on kohdata. Turha sitä on väistää ja yrittää selitellä pois.
Tänä aamuna heräsin vähän yli 4 aamulla ja sydämeeni laskeutui naapurin pieni tyttö, joka syntyi terveenä ja sitten hänellä diaknosoitiin sairaus, joka tekee hänen elämästään täysin toisenlaisen, kuin terveen lapsen elämä muutoin voisi muotoutua.
Kuinka monta kertaa aiemminkin olen tämän tytön Jeesuksen eteen kantanut, mutta Jeesus ei ole häntä parantanut. Kun luen Uutta Testamenttia, ihmiset kertoivat sinulle yleensä asiastaan yhden kerran - yhden ainoan kerran - ja sinä paransit heidät.
Kun sinä kuljit Israelin kansan keskellä, sinä lähetit opetuslapsesi parantamaan sairaita, herättämään kuolleita ja ajamaan ulos riivaajia. Miksi Jeesus et lähetä enää?
Miksi voimamme on kadonnut? Miksi Pyhän Hengen voima on poissa?
Jumala armahda meitä! Kristus armahda meitä!
Miksi voima on poissa?
Anonyymi
0
175
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607