Voiko Petrus Schroderuksen raiskata raskaaksi ja kieltää häneltä abortin ??!!

Anonyymi

Tänään Puoliseiskassa oli haastattelussa nykyään vanhoillislestadiolainen P Schroderus, ehdottoman aborttikiellon kannattajan roolissa.

Toimittajat olivat kuin kilttejä pyhäkoululaisia. Ei yhtään tiukkaa kysymystä esittäneet aborttiaiheesta. Todella huonosti toimittu siis heiltä.

Millä oikeutuksella joku melkoisen iäkäs mies, jo viiden lapsen isä, voi ottaa kantaa asiaan, joka ei koskaan voisi koskea HÄNTÄ ITSEÄÄN? Ei hän ole voinut joutua esim 12-16 vuotiaana raiskatuksi ja tulla siitä raskaaksi ja joutua aborttiasian äärelle. On vastuutonta, naurettavaa, että hänellä, joka ei asiasta voi yhtään mitään tietää, on pokkaa esittää pakkolakia, jolla kiellettäisiin kaikissa tapauksissa abortin teko. Ja vielä poliisi, jonka pitäisi ymmärtää puolustaa sitä kammottavassa elämäntilanteessa raiskauksen ja raskauden jälkeen elävää esim 12-16v tyttöä tai nuorta naista tai vaikkapa moniongelmaista aikuista naista.

Että hän KEHTASI verrata toisiinsa lakiesityksiä abortin täysi kiellosta ja kannabiksen laillistamisesta, voi pyhä yksinkertaisuus. Jokainenhan saisi itse valita, käyttääkö kannabista vai ei. Mutta sen sijaan totaali aborttikielto veisi esim. raiskatulta tytöltä, naiselta mahdollisuuden VALITA ITSE, ja kantaa vastuun valinnastaan joka puolelle, myös Jumalalleen,

Näin julmasti ajatteleva poliisi on saanut harvinaisen, hopeisen ansiomerkin... ilmeisesti vain MIEHILLE osoittamastaan tuesta ja empatiasta.

Yksi perustelu hänellä oli, että onhan olemassa maailmassa yli miljardi katolista, jotka ajattelevat samoin aborttiasiasta kuin hän. Eli satojen katolisten, todistetusti pedofiilipappien johtamaa uskontoa hän jostain syystä ihailee... tuo herättää kysymyksiä... Suomessahan julkisuuten on tullut eri uskonnoista laskien eniten pedofiilejä vanhoillislestadiolaisten piiristä... ihan johtoportaan suullakin myönnettynä, yhdestä tv n haastattelusta kuuntelin. " Me emme tienneet, että se on niin vahingollista"... Miten seurakunnan johdossa voi olla miehiä, jotka eivät muka sen vertaa ymmärrä pikkulasten psyykeestä... Ei vakuuttanut minua ainakaan tuo selitys.

Hyvä Schroderus, elämässä useimmiten menee niin, että kun tuomitsee toisten jonkun teon, esim abortin teon, niin se on yhtenä kauniina päivänä sinun OMAN, 12 v tyttäresi kohdalla tosi, se raiskaus ja raskaaksi tuleminen, voisitko vakavasti miettiä sitä? Siis oikeudenmukaisesti kohtalo sen tuo kohdallesi tai johdatus. En minä, olen nainen, yli 50v. Mitenköhän sitten toimisit, jos tyttäresi haluaisi ehdottomasti abortin, tai muuten hän tappaisi itsensä. Olisiko neuvosi, Tapa mieluummin itsesi, koska se 3 viikkoa vanha munasolun ja siittiösolun liittouma on tärkeämpi kuin sinä.

2

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtä lailla voi kysyä millä lailla meidän naisministerit kehtaa pakottaa miehet ameijaan/sivariin ilman palkkaa ja eläkettä vankilan uhalla ja heitä tämä ei koske? Miksi et tätä huomio?

• Anonyymi

On siinä tosiaan valtava ero jos muutama sata lasta joutunut pappien hyväksikäyttämiksi, kun nunnat raiskanneet, pahoinpidelleet ja MURHANNEET pelkästään Irlannissa n. 9000 lasta.
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007735451.html

Naisilla tuo murhaaminen ja kiduttaminen ei tunnu missään, henkivakuutusrahojen takia myrkyttävät miehiä tuosta vaan, polttavat lapsia elävältä jne. Naisten elämä on pelkkää näyttelemistä alusta loppuun, ihmettelen miten niin harva näkee sen läpi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      291
      6357
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      167
      1141
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe