Pakko puuttua tähän.

Anonyymi

En tiedä kuka nyt avautuu asiakkaista ja miksi. Onko hän oikeasti asiakaspalvelija vai provo. Ei tiedä.

Ainut asia mikä hänen puheissa on totta, että yhdenkään asiakaspalvelijan ei tarvitse sietää vihaista ja agressiivista asiakasta. Ei nimittelyä tai mitään muutakaan mikä menee kunnianloukkauksen puolelle.

Mikä asiakkaita ajaa niin kiihtyneeksi? Jos jotain pahaa oikeasti olisi tapahtunut niin sitten sen kiihtymisen voisi jopa ymmärtää.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän kaupassa eräs asiakas potkaisi hyllyn hajalle kun yksi tuote oli loppunut. Vartija saattoi hänet nopeasti ulos eikä takaisin ole tulemista. Ajatella, yksi säilyke.

      • Anonyymi

        Olipas törkeätä.


    • Anonyymi

      Nyt tämä provoilija aloitti taas uuden ketjun muka eri henkilönä...

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta minulla ei ole mitään tarvetta provoilla. Tein ihan asiallisen aloituksen. Sinulla nähtävästi on jotain ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta minulla ei ole mitään tarvetta provoilla. Tein ihan asiallisen aloituksen. Sinulla nähtävästi on jotain ongelmia.

        Voihan minullakin olla ongelmia, mutta ne eivät liity mitenkään sinun provoiluusi, joka jatkuu aina vain uusissa ketjuissa. Sinulla ainakin on selvästi ongelma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan minullakin olla ongelmia, mutta ne eivät liity mitenkään sinun provoiluusi, joka jatkuu aina vain uusissa ketjuissa. Sinulla ainakin on selvästi ongelma...

        En ymmärrä yhtään mistä sinä puhut. En minä provosoinut yhtään mitään. Sinähän tulit tähän aloitukseen aukomaan ja sanot minulla olevan ongelma?


    • Anonyymi

      Kyllä kaupoissa pääsääntöisesti työntekijät ihan fiksuja on mutta siltäkin puolelta joskus tökeröitä kommentteja.
      Asiakkaat ne on jotka päätä aukoo mikäs ihme tuo on jos joku menettää malttinsa pitkässä kassajonossa huh kitisevä kakara mukana.Korona tilanne nyt niin voi olla ihmiset kärttyisiä mutta ei huonoa oloa kaupassa tarvi purkaa.

      • Anonyymi

        Tiedän mistä puhut. Meillä oli kerran töissä sellainen joka tiuski asiakkaille. Sellaista ei meillä suvaita ja sai katsella töitä toisesta paikasta. Korona on myös vaikuttanut todella paljon ihmisten mielialaan, toivottavasti tämä joskus helpottaa.


    • Anonyymi

      Taitaa olla useammankin palvelualalla työskentelevän aloituksia nämä.

      Aika paljon häiriökäyttäytymistä ym. myymälävarkautta näkyy.

    • Anonyymi

      Törkeyksiä tulee asiakkailta mutta kyllä toimivissa työyhteisössä noi käydään lävitse eikä kukaan henkilökohtaisesti lähde ottamaan asioita.

      • Anonyymi

        On ollut tapauksia että asiakas on heittäytynyt väkivaltaiseksi. Tuomihan siitä tulee mutta ei paljon lohduta.


      • Anonyymi

        Riippuu tosiaan tapauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut tapauksia että asiakas on heittäytynyt väkivaltaiseksi. Tuomihan siitä tulee mutta ei paljon lohduta.

        On se kanssa kun jossain kaupassa täytyy päätä aukoa tai ryhtyä väkivalltaiseksi. Nooh siellä voi tapahtua vaikka mitä missä ihmisiä. Kenellä vaan voi olla pinna kireellä kassajonossa eikä se kassan vika heti ole.


    • Anonyymi

      Kolikossa aina kaksi puolta.
      Asiakastyössä kostavat pahaa oloansa ja pientä palkkaansa yleensä täysin väärille ihmisille, jos edellinen on ollut sitä ja tätä, ei ole seuraavan asiakkaan vika eikä tarvi olla naama väärässä ja tuiskia hänelle.
      ******** Asenne on suomen kielen tärkein sana. ***********

    • Anonyymi

      Täytyy kirjottaa myös hieman järjen tai mielummin järjettömyyden käytöstä.

      Kun menet kahvilaan, sanot että kahvi on loppu.
      - ai onko se loppu?
      niin eikös tämä ole kahvila ja SINUN tehtäviin kuuluu huolehtia että pannu on täynnä, taitaa olla liian vaikeaa älyllesi.

      Maito ja kerma on loppu.
      - ai kyllä siinä vielä äsken oli ?
      no sehän auttaa tässä hetkessä ihan h-tisti.

      Kysyt myyjältä jotain kaupassa.
      - en ole tältä osastolta!
      No ei asiakkaan tehtävä ole kuunnella tiuskintaa miltä osastolta olet, ja voit silti hoita jonkun ihan pikkuisen viitselijäisyyttä vaativan tehtävän firman maineen, ja asiakkaan palvelelemisen vuoksi, tietenkin jos käsittäisit mistään mitään.

      Kysyt yleensä myyjiltä ja valitettavasti aina ovat määrättyä sukupuolta, mitä vaan ei ole tietoa eikä oteta selvää, aina tulee sellainen olo että v-kauko kyselet ja painu h-tiin pois häiritsemästä facde hetkeäni.

      Jos olet eri mieltä et kauheesti liiku etkä käytä eri palveluja treella, tee paljon ja toimi niin huomaat jotain.

      ( eri asia jos käyt kerran maitoa hakemassa ja on tuttu kiva myyjä ja alat selittää että kyllä minä saan hyvää palvelua , joopa joo , justiinsa. )

      • Anonyymi

        "taitaa olla liian vaikeaa älyllesi"
        -Tiedoksi, kahvilassa on muitakin töitä, esim muutkin tuotteet ja palvelu. Kahvi kyllä vaihdetaan vaikka päänaukojilla on toinen paikka.

        "no sehän auttaa tässä hetkessä ihan h-tisti."
        Jos tuosta loukkaantuu niin... Jätän sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "taitaa olla liian vaikeaa älyllesi"
        -Tiedoksi, kahvilassa on muitakin töitä, esim muutkin tuotteet ja palvelu. Kahvi kyllä vaihdetaan vaikka päänaukojilla on toinen paikka.

        "no sehän auttaa tässä hetkessä ihan h-tisti."
        Jos tuosta loukkaantuu niin... Jätän sanomatta.

        Et näköjään käsitä mitään, miksi asiakas joka maksaa ja ilman häntä sinulle ei ole töitä, tätä et näköjään käsitä, pitää kertoo kaikki epäkohdat mitkä ovat loppu, ei todellakaan ole asiakkaan tehtävä , paina tämä visusti päähäs.
        Asiakas tulee viihtymään ja nauttimaan rentouttavan kahvin, ei häntä kiinnosta sinun kinasi poikaystävän kanssa kuukautisissasi, vaan hän on kuningas joka maksaa sinunkin palkkasi.

        Mitä tässä on niin vaikeaa, no mene maailmalle oppimaan missä palvellaan asiakkaita ja ihmiset viihtyvät ja työntekijät ovat iloisia ja positiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään käsitä mitään, miksi asiakas joka maksaa ja ilman häntä sinulle ei ole töitä, tätä et näköjään käsitä, pitää kertoo kaikki epäkohdat mitkä ovat loppu, ei todellakaan ole asiakkaan tehtävä , paina tämä visusti päähäs.
        Asiakas tulee viihtymään ja nauttimaan rentouttavan kahvin, ei häntä kiinnosta sinun kinasi poikaystävän kanssa kuukautisissasi, vaan hän on kuningas joka maksaa sinunkin palkkasi.

        Mitä tässä on niin vaikeaa, no mene maailmalle oppimaan missä palvellaan asiakkaita ja ihmiset viihtyvät ja työntekijät ovat iloisia ja positiivisia.

        Sinä se et käsitä mistään mitään. Jos joku asia on loppu niin se kyllä vaihdetaan tai tehdään uusi. Miten helvetin vaikeata tätä on ymmärtää? Oletko tehnyt päivääkään asiakaspalvelu työtä? Kommenteista päätellen olet vain joku helvetin kitisijät joka vaatii sitä ja tätä ja pätee miten pitäisi tehdä töitä. Tiedoksi, asiakaspalvelija tekee kyllä kaiken, mutta hän ei ehdi olla 10 paikassa yhtä aikaa. Tajuatko vai et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et käsitä mistään mitään. Jos joku asia on loppu niin se kyllä vaihdetaan tai tehdään uusi. Miten helvetin vaikeata tätä on ymmärtää? Oletko tehnyt päivääkään asiakaspalvelu työtä? Kommenteista päätellen olet vain joku helvetin kitisijät joka vaatii sitä ja tätä ja pätee miten pitäisi tehdä töitä. Tiedoksi, asiakaspalvelija tekee kyllä kaiken, mutta hän ei ehdi olla 10 paikassa yhtä aikaa. Tajuatko vai et?

        "mutta hän ei ehdi olla 10 paikassa "

        Hei ymmärtämätön, jos on kahvila, kyllä PITÄÄ OLLA pannussa aina kahvia ja maitoa jne.


        Olen pyörittänyt kahvilaa, eikä ole mitään ongelmaa olla tilanteen tasalla AINA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutta hän ei ehdi olla 10 paikassa "

        Hei ymmärtämätön, jos on kahvila, kyllä PITÄÄ OLLA pannussa aina kahvia ja maitoa jne.


        Olen pyörittänyt kahvilaa, eikä ole mitään ongelmaa olla tilanteen tasalla AINA.

        No mitä jos se kahvi sattuu justiin loppumaan pahimman kiireen keskellä esim, palvella asiakasta samaan aikaan? Jätänkö työn kesken siksi, että yksi asiakas nyt jäi saamatta jota kuitenkin saa lopulta. 🙄 Mieti vähän.

        Jatkossa vain seison pannun vieressä enkä saatana liiku mihinkään. Seison siinä ja vaihdan vittu jokaisen kupillisen jälkeen. Maidon laitan huomenna 20l tonkkaan niin ei saatana lopu kesken!


    • Anonyymi

      MUT ASENNEVAMMAISEN KANSSA TÄMÄ OLI TÄSSÄ, MENE LÄÄKÄRIIN.

    • Anonyymi

      "No mitä jos se kahvi sattuu justiin loppumaan pahimman kiireen keskellä esim, palvella asiakasta samaan aikaan"

      Ei se lopu jos käsittää ennakoida, koko ajan kaksi pannua , tai kolme täynnä, vaihdossa menee sekuntti, tää on monelle facessa pyörijälle liian vaikeeta, no jos ei ymmärrä.

      - ennakoi tuleva tilanne, samoille tapahtuu aina samanlaisia virheitä ja eivät käsitä ottaa opikseen, koskaan.......

      • Anonyymi

        Aina ennakoidaan, mutta joskus tulee tapaus että loppuu kesken. Niinkuin sanoit, kestää sekunnin vaihtaa ja se vaihdetaan. Ei voi oikeasti asiakas ottaa nokkiinsa noin pienestä asiasta vai ottaako? Esim:
        -Hei kahvi on loppunut.. 1234.. vaihto 1.. Oho meni 5sek, kerkesikö jotain vahinkoa tapahtua tässä ajassa kun pannu oli sen 5sek tyhjä? Kerro! Kerro!!!!!


    • Anonyymi

      Näkee jo ketjusta millanen paska manselainen asiakas on.

      • Anonyymi

        En ole sanonut, että olisi paska asiakas. Ihmettelen tätä mölyä mitä muut ovat saaneet aikaiseksi. Ja mistä? Siitä kun kerron ettei väkivaltaista asiakasta tarvitse sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanonut, että olisi paska asiakas. Ihmettelen tätä mölyä mitä muut ovat saaneet aikaiseksi. Ja mistä? Siitä kun kerron ettei väkivaltaista asiakasta tarvitse sietää.

        Asiakas huomauttaa että kahvi on loppu= väkivaltaa?
        Asiakas tulee kahvilaan kun selaat somea= kauhea raivokohtaus asiakas taas kaupassa?
        Asiakas haluaa maksaa ostokset= päällekarkaus jolla on silminnäkijöitä? Lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas huomauttaa että kahvi on loppu= väkivaltaa?
        Asiakas tulee kahvilaan kun selaat somea= kauhea raivokohtaus asiakas taas kaupassa?
        Asiakas haluaa maksaa ostokset= päällekarkaus jolla on silminnäkijöitä? Lol

        Kuka näin on väittänyt??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näin on väittänyt??

        Kysymys= Väite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys= Väite?

        Kuka väitti, että väkivalta on sitä kun kysyy että, kahvi on loppu? Kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys= Väite?

        Mutta sinun se on onnesi kun vain netissä auot sitä päätäsi. 😊


    • Anonyymi

      Kannattaa nauraa kippurassa, kuvata ja pistää jakoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe