Tekstitystä!

Anonyymi

Saisikohan noihin Eevan puheenvuoroihin txtityksen?? Eikö Suomesta löydy muita näyttelijöitä tuohon rooliin....

22

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko Salkkarit pitäisi tekstittää, ei Eeva ole ainoa, jonka puheesta ei saa mitään selvää. Kaiken lisäksi se kovaääninen pimputus taustalla peittää kaikki puheäänet, ei sen läpi kuule mitään puhetta.

• Anonyymi

On siellä muitakin joiden puhetyylissä -nimenomaan näyttelijänä- olisi parantamisen varaa.
      Nuorisosta varsinkin Viola, Severi ja Anna. Häiritsevän nopea puhe.
      Benjaminille peukku, puhuu selkeästi.

• Anonyymi

Benkku voisi opettaa muita salkkarilaisia puhumaan selvästi yhdessä Ismon ja SEPPO Taalasmaan kanssa.

• Anonyymi

Moniko salkkarinäyttelijä on käynyt Teatterikoulun?

• Anonyymi

No näin käy kun näytellään ilman koulutusta. Mua on kyllä häirinnyt Eeva myös. KUIVA SUU.....MIKSI SE EI JUO VETTÄ. Kieli kitalaessa hyvä kun saa sanottua mitään kun suu niin kuiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin käy kun näytellään ilman koulutusta. Mua on kyllä häirinnyt Eeva myös. KUIVA SUU.....MIKSI SE EI JUO VETTÄ. Kieli kitalaessa hyvä kun saa sanottua mitään kun suu niin kuiva.

Ei se teatterikorkeakoulu välttämättä tee hyvää näyttelijää. Moni koulun käynyt on edelleen ns. yhden ilmeen näyttelijä. On myös koulun käymättömiä hyviä näyttelijöitä.

• Anonyymi

Puheet ovat aina aavistuksen epäselviä sarjoissa ja elokuvissa, mikäli ei haluta käyttää kirjakieltä kommunikointiin. Toki riippuu myös ihmisestä sekä tuotantotiimistä, minkä oton lopulliseen jaksoon ottavat, kuinka epäselvältä.

Salkkareiden tekotahti on myös niin tiivis, ettei kaikkea voida hinkata viimeiseen asti ja siitä vähän yli.

• Anonyymi

Ja sitä kirjakieltä osaa Suomessa käyttää käytännössä vain Aki Kaurismäki, pilaamatta sillä elokuviaan.

• Anonyymi

Kannattaa kattoa netistä niin saa samalla tekstit

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyl mä ainakin saan selvää Evan ja muidenki puheista. Hommatkaa kuulolaitteet, jos ette saa selvää

• Anonyymi

Eikö tää sössö lähde mammalomalle? Onneksi ja toivottavasti ei tule takaisin. Käyttääköhän hän jotain aineita, kun katse harhailee ja silmät pyörii kuin hedelmäpelin kiekot.

• Anonyymi

Samaa miettinyt että mitä tuo kumihuuli käyttää. Mutta oon sitten kuitenkin tullut siihen tulokseen että se on vaan yksi salkkareiden kaikkien aikojen huonoimmista näyttelijöistä.

• Anonyymi

Salkkareiden Salla puhuu epäselvästi kuten moni muukin sarjan näyttelijä.

• Anonyymi

Suoratoiston (MTVKatsomo) puolella saa tekstityksen, suomen kielellä.

• Anonyymi

Karsee sössöttäjä se Eevaa näyttelevä. Hitto olin tyytyväinen kun se jäi auton alle, että nyt tuosta sönköttäjästä päästiin. Iloni oli ennenaikainen.

Jos ihminen ei ole tuohon ikään mennessä oppinut puhumaan, niin olisi sitten helkkari ihan hiljaa.

Sopisi johonkin mykkäfilmiin tyhmästi silmiään suurentelemaan.

• Anonyymi

Ei sen puheista saa selvää. Sanoo mutisemalla jotain ja syö sanojen lopun. Kummallista.

Onko hänellä joku kurkkuvaiva. Niin kuin suu olisi jatkuvasti kuiva ja hengittää oudosti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen puheista saa selvää. Sanoo mutisemalla jotain ja syö sanojen lopun. Kummallista.

Onko hänellä joku kurkkuvaiva. Niin kuin suu olisi jatkuvasti kuiva ja hengittää oudosti?

Hän on muutenkin kaikkein ärsyttävin tyyppi Salkkareissa.

Tyttärensä poikakaverin kanssa alkoi parisuhteeseen. Eikä saanut sössötettyä, että hänelle on tehty sterilisaatio.

Saisivat keksiä jotain, millä konstilla tuo hahmo menisi kokonaan pois.

Salkkarit on perheohjelma. Voisi vähän tasoa nostaa, katsojina mahdollisesti lapsia ja ainakin nuoria. Vähän kunnioitusta normaaliile elämälle kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on muutenkin kaikkein ärsyttävin tyyppi Salkkareissa.

Tyttärensä poikakaverin kanssa alkoi parisuhteeseen. Eikä saanut sössötettyä, että hänelle on tehty sterilisaatio.

Saisivat keksiä jotain, millä konstilla tuo hahmo menisi kokonaan pois.

Salkkarit on perheohjelma. Voisi vähän tasoa nostaa, katsojina mahdollisesti lapsia ja ainakin nuoria. Vähän kunnioitusta normaaliile elämälle kiitos!

On vaikeuksia sössöttäjlä lausua sanaa sterilisaatio. Vedätti Kristiania tosi ilkeästi.

Mitäpä siitä, hän hyvän aikaa on toljottanut Jiriä kun siitä pitäisi saada taas petikaveri.

• Anonyymi

Minulla ei ole vaikeuksia kuulla, mitä Eeva puhuu. Kantsii pestä korvat, jos ei...

• Anonyymi

Kommenttisi energiat viittaavat koteuteen.
      Sen perusteella olette kateellinen yxilö.
      Joku hullu saa korjata jos oon väärässä, mutta muistakaa että jutun korjaaja on kuitenkin hullu, että siitä vinkkelistä sitten katsotte asiaa.

➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕

• Anonyymi

Taidat itse olla hullu (ja koteullinen...), plussista päätellen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      4135
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      47
      2877
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1820
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      109
      1757
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1711
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1579
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      52
      1540
    8. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1490
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      173
      1457
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1272
    Aihe