Rakkaat rukoilijat pyytäisin etä muistatte minua kun on paha hyökkäyxiä koko ajan mun narkkariystävältä! Ja lukossa ja pattitilanteessa on koko mun elämä! En pääsee mihin suuntaan purkaa tämä yhdesolo ! Ennenkuin Herra antaa elämä neiti N- lle Eilen heitti ja raivos hän taas minulle! Ei osunut lasikulhon minuun! Eikä hän saanut keittiö sytytetty tulen? Eikä poliisit tullut vaikka huusi kova! Ja vielä hakkas ikkunaan että ajattelin että nyt se meni sirpaleex? No Jesuksen Nimen takaa olin kumminkin turvassa? On vain niin kurja olla ja väsynyt olo! Autta Jeesus on mun rukous! Ja kyynelet mun päivittäin kastelu! Siuna Herra! (savis)
Pyydän itseni puolesta!
129
42808
Vastaukset
- nimetön
Jumala päästäkööt sinut oravan pyörästä ja näytäköön uuden suunnan.
- rukoilija
rakas taivaan isä auta savonarolaa johdata häntä pyhällä hengelläsi ,jeesus sinä olet voittanut kaikki sairaudet ja synnit ristillä ,virvoita ja anna rakkutta jotta jaksaisimme antaa sitä etenpäin,kiitos jeesus että saamme kantaa valtakuntaasi sydämessämme,ja saamme olla osaa pyhää ruumistasi,kiitos sitä taivalinen isä,joka kerta kun kohtamme vastoinkäymisiä samme ymmärtää että rakastat meitä,ja tahdot meille hyvää ,kiitos että aina kun emme jaksa sinä autat meidät ylös jaloille,kiitos jeesus että vastaat rukousiin jotka pyydetään sydämestä ,ja annat levon ja rauhan sinun rakkaudessa,joka on suurinta ja parasta minkä voimme saada.
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta
ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.- Rakkausonainapop!
Aika hyvin... Oliko tämä Enne tai Merkki? Mutta jokatapauksessa teki hyvää nuo sanat, varmaan jokaiselle.
- Gabriel
No tää varmaaan todistaa että jahve on olemassa. Olis se 10 miljoonas tosin voinu olla paskempikin viesti, kuten tämä.
- Tho Mas
Ei sentään se kymppimiljoonannes sattunu olemaan mikään tyyliin "Täällä maailman isoimmat RINNAT" tms... Se oli muuten mun viestiketju, jolla vaan yritin katsoa onko todella niin helppoa päästä Viikon suosituimmat -listalle.
Jos olisin yrittäjä, laittaisin samanlaisia ketjuja. Reggautuneena. Silloinkin pari tuhatta katsoisi profiilini. Profiilissani lukisi tietenkin kotisivuni. Jossa tietenkin olisi hyviä tarjouksia... Esim flesareista ja muista...
;D¨`´ - Mitä Raamattu sanoo?
Lainasit Isä meidän -rukouksen Raamatusta.
Se antaa hyvän mallin miten tulisi rukoilla ja minkälaisia asioita kannattaa sisällyttää rukoukseen, ja asioiden tärkeysjärjestyksen.
(Sydämestä lähtevissä rukouksissa ei toisteta jatkuvasti samoja sanoja; Matteus 6:7)
"Isä meidän, joka olet taivaissa."
Siis Isää pitää rukoilla, kuten Jeesuskin teki.
Jeesusta ei pidä rukoilla
"Pyhitetty olkoon sinun nimesi."
Isän nimi on siis tärkeä.
Suomenkielisiin Kirkkoraamattuihin se on käännetty (heprean JHWH/JHVH:sta) Jahve:ksi.
"Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa."
Mikähän se tahto maan päällä, siitä ei niin paljon puhutakaan? Se on paratiisi, jollaiseen Aadam ja Eeva tarkoitettiin asumaan, jos olisivat olleet tottelevaisia. (1 Mooseksen kirja 1:28, 29)
Eräällä sivustolla käsitellään rukouksiin liittyviä aiheita:
Joh.14:14 Jeesuksen rukoileminen? - http://84.230.114.166/joh14_14.pdf
Apt.7:59 Rukoiliko Stefanos Jeesusta? - http://84.230.114.166/apt7_59.pdf - Täysosuma
Rakkausonainapop! kirjoitti:
Aika hyvin... Oliko tämä Enne tai Merkki? Mutta jokatapauksessa teki hyvää nuo sanat, varmaan jokaiselle.
Oli selvä merkki sekä enne.:)
- vadelmasister
hienosti kirjotettu...... keksiksä ton päästäs vai katoitko kirjast.... tiiä vaiks sust tulis kirjailia..... itse asiassa mäki teen tommosii mun vihkoo ku tulee inspis..... jatka samaan malliin!!!!!
- sassa
Tosi hyvä viesti.Alan ihan itkeä:(:)
- vain yksi
kiitos tästä rukouksesta, sitä minä todellakin nyt tarvitsin miettiessäni mitä tekisin tänä iltana ja siinä tuli vastaus minulle. kiitos
- rukoilee
Hei mieletöntä kun tälläinen viesti on se 10.miljoonas joka monen ihmisen silmän tapaa. Halleluja meidän Luojamme. Ei oltu suomi24:n etusivulla viestin sisältöä uskallettu kommentoida, taitaa olla turhan tiukkaa tavaraa ja ei lainkaan mediaseksikästä, mutta maailman tosinta totta ja ilosanoman julistusta! Pitäkää Herran sana yllä ja ylistäkää ja iloitkaa lakkaamatta! :) Aika rock!!! :)
- rukoilija
niin kyllä tässä nyt tuli uskon vahvistusta monella lailla, ensinäkin henkilö kohtaisesti sirryin jokin aika sitten nimmettömäksi ,koska en halua korostaa itseäni,vaan jumala,vitsailinkin vaimolle että lottossa en varmaan voittasi,sitäkin on pelattu aikoinaan vaikka kuinka mutta en enää ,kun herra antaa silloin kun olen vailla jotakin,joka on tärkeää elämän kannalta,kumminkin rukoilin eilen näytä että kuulet minua ,jumala osoitti sen näin,kiitos siitä taivan isälle.
Mahtava merkki ja rukous vastaus !
Herättää huomioo ja saa monen etsijän varmasti
käymään sivulla !
kiitos jeesus että sovitit syntimme ristillä ,
annoin eläni sinulle ja otin sinut vastaan ja sain sydämmeeni rauhan ,mitä kukaan eikä mikään muu, maallinen asia tai teko ,ole voinut minulle antaa.Kiitos Jeesus !- Jonna
Mahtavaa, etta juuri tasta viestista tuli 10.miljoonas viesti ja sai oikein mainosta suomi24:n etusivulla! Halleluja! Lisaa naita viesteja!!!!!
- sinä olla sakia
aika sakeita ootte, menkäää muualle uskomaan
- Haluan tarkistaa
rukoilija kirjoitti:
niin kyllä tässä nyt tuli uskon vahvistusta monella lailla, ensinäkin henkilö kohtaisesti sirryin jokin aika sitten nimmettömäksi ,koska en halua korostaa itseäni,vaan jumala,vitsailinkin vaimolle että lottossa en varmaan voittasi,sitäkin on pelattu aikoinaan vaikka kuinka mutta en enää ,kun herra antaa silloin kun olen vailla jotakin,joka on tärkeää elämän kannalta,kumminkin rukoilin eilen näytä että kuulet minua ,jumala osoitti sen näin,kiitos siitä taivan isälle.
yhden asian
- rukoilija
Haluan tarkistaa kirjoitti:
yhden asian
jumalan siunausta sinullekkin.
- asiaa
Mitä Raamattu sanoo? kirjoitti:
Lainasit Isä meidän -rukouksen Raamatusta.
Se antaa hyvän mallin miten tulisi rukoilla ja minkälaisia asioita kannattaa sisällyttää rukoukseen, ja asioiden tärkeysjärjestyksen.
(Sydämestä lähtevissä rukouksissa ei toisteta jatkuvasti samoja sanoja; Matteus 6:7)
"Isä meidän, joka olet taivaissa."
Siis Isää pitää rukoilla, kuten Jeesuskin teki.
Jeesusta ei pidä rukoilla
"Pyhitetty olkoon sinun nimesi."
Isän nimi on siis tärkeä.
Suomenkielisiin Kirkkoraamattuihin se on käännetty (heprean JHWH/JHVH:sta) Jahve:ksi.
"Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa."
Mikähän se tahto maan päällä, siitä ei niin paljon puhutakaan? Se on paratiisi, jollaiseen Aadam ja Eeva tarkoitettiin asumaan, jos olisivat olleet tottelevaisia. (1 Mooseksen kirja 1:28, 29)
Eräällä sivustolla käsitellään rukouksiin liittyviä aiheita:
Joh.14:14 Jeesuksen rukoileminen? - http://84.230.114.166/joh14_14.pdf
Apt.7:59 Rukoiliko Stefanos Jeesusta? - http://84.230.114.166/apt7_59.pdfMiksi rukoilla väliportaita kun Jeesuskin käskee rukoilemaan Jumalaa? ja toinen en usko paratiisiin se oli mutta me menetimme sen omaa heikkouttamme, joskin luulisi Jumalan olevan joskus armollinen ja antavan jotakin hyvääkin kun antoi meidän jatkamaan näin heikkoa sukua...näin maallisesti ajattelen...
Ja niille tosikristityille sanoisin että vaikka minä puhuisin kuin helisevä vaski ja kilisevä kulkunen mutta jos minulta puuttuu Rakkaus ei sanoillani ole mitään merkitystä, joten te itse kumoatte omat puheenne. En nimittäin saanut niistä Rakkauden hitustakaan vain sanahelinää, sääli varmaan yrititte muuta...miettikää mitä kanssaihmisillenne teette ei Raamatulla voi lyödä lyötyä...hyvää kevättä vaan kaikille myös pakanoille.. - Qadesha
Suomi24:n aloitussivulla sanottiin että tuo "rukoilen puolestasi" on 10. miljoonas viesti Suomi24:ssa.
Meinasin riemusta revetä kun huomasin että se on taas kerran Uskonto-osastojen juttu. Uskonto-foorumit rulettaa... - tööt
paavillakin oli joulupukin vaatteet.....huijareita kaikki tyynni!!??
- epäusko-asko
en usko että tämä viesti on jonku lehtenne lukija lähettämä. enkä mää seuraa tai apua tai hymyä tai seiskaa muutenkaan lue. enkä muitakaan paskalehtiä. teidän oman toimituksenne vilunkiveikot ja pulijuopot toimittajat(ei tarvi huomauttaa kirjotusvirheestä, se oli tahallinen) taas asialla. eikä vähiten päätoimittaja paretskoi. ai permanto, eikö tämä ollukkaan pahkasian lukijapalsta. luulin niin ku oli niin huumoritekstiä tuossa aiempana. lisää tämmestä.
toivoo. yksi lääkkeiden puolesta - risti-reino
kyllähän jotku uskovaiset on vastenmielisiä
- stella polaris
Ei ole totta kun jotkin fossiilit ja heikkoa mielentilaa adustavat avaruusapinat jaksaa ajatella moista sontaa!!
- ~LaFemme
Täysosuma kirjoitti:
Oli selvä merkki sekä enne.:)
..siitä että olisi aika ehkä hankkia elämä?
Oikeasti se että 10miljoonas viesti sisältää isämeidänrukouksen on mun mielestä hyvin huolestuttavaa, eikö teillä oikeasti ole A) parempaa keskustelun aihetta tai B) muuta tekemistä kuin postailla tänne?
Oikeasti senkin ajan mitä te sadat? tuhannet? ihmiset käytätte näiden foorumien lukemiseen ja vastailemiseen voisi käyttää (ihan vain esimerkin vuoksi) vaikka liikuntaan, niin saataisiin suomalaisilta lanteilta turhia kiloja pois ja sitä kautta sydänsairaudet alas ja yleiskunto ylös.. :I
Tai jos ulos lähteminen pelottaa ja on pakko jäädä sisään foorumeita selailemaan, niin puhuisitten nyt edes jostain tärkeästä ja järkevästä ja jättäisitten ne yli 2000 vuotta sitten kuolleet rauhaan.. *gosh*... :F - "minäkin rukoilen"
Kiitos Jumalalle että on vielä rukoilijoita. Rukous on kaiken a ja o!
- rukoilija
Kiitos Jeesus. Sinä kuulet kaikki rukoukset ja vastaat myös niihin!
- äitimuori
Ei ollut sattumaa.
Muistutus kaikille tärkeimmän rukouksen merkityksestä.
Kannattaa skeptikkojenkin pohtia rukouksen sanomaa. - äitimuori
äitimuori kirjoitti:
Ei ollut sattumaa.
Muistutus kaikille tärkeimmän rukouksen merkityksestä.
Kannattaa skeptikkojenkin pohtia rukouksen sanomaa.Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, jotta Hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
- Milla
~LaFemme kirjoitti:
Oikeasti se että 10miljoonas viesti sisältää isämeidänrukouksen on mun mielestä hyvin huolestuttavaa, eikö teillä oikeasti ole A) parempaa keskustelun aihetta tai B) muuta tekemistä kuin postailla tänne?
Oikeasti senkin ajan mitä te sadat? tuhannet? ihmiset käytätte näiden foorumien lukemiseen ja vastailemiseen voisi käyttää (ihan vain esimerkin vuoksi) vaikka liikuntaan, niin saataisiin suomalaisilta lanteilta turhia kiloja pois ja sitä kautta sydänsairaudet alas ja yleiskunto ylös.. :I
Tai jos ulos lähteminen pelottaa ja on pakko jäädä sisään foorumeita selailemaan, niin puhuisitten nyt edes jostain tärkeästä ja järkevästä ja jättäisitten ne yli 2000 vuotta sitten kuolleet rauhaan.. *gosh*... :FJa mitäköhän itsekin teit? Kirjoitit suomi24 foorumille etkä ollut kahdelta yöllä lenkkeilemässä ulkona. Tsot tsot, eikös siulla oo parempaa tekemistä?
Se on ilmeisen mukava "halventaa" toisen uskomuksia ja keskusteluita.
Ja ei, en itse ole uskovainen. Siun asenne vain ärsyttää. - Eija_Moilanen
~LaFemme kirjoitti:
Tai jos ulos lähteminen pelottaa ja on pakko jäädä sisään foorumeita selailemaan, niin puhuisitten nyt edes jostain tärkeästä ja järkevästä ja jättäisitten ne yli 2000 vuotta sitten kuolleet rauhaan.. *gosh*... :FEn tiedä miksi ärsyynyit, ja en haluakkaan ehkä tietää, sillä se on sinun oma ongelmasi. On totta, että monet käyttävät aikansa tapellaksen ja pilkatakseen muita netissä. Mutta netissä kirjoittelu ei ole ulkoilun ja muun elämän este.
Minun mielestäni, kyseinen vastaus kertoi ihmisestä joka välittää Savonarolasta, josta minäkin olen pitänyt, täällä netissä seuratessani eri ihmisten toimia ja tohelluksia.
Ja Savonarola ei ole syntynyt 2000 vuotta sitten. (härnäilyä)
Isä Meidän rukous on myös minulle ja monelle muulle suomalaiselle hyvin tärkeä. - nbeogub
epäusko-asko kirjoitti:
en usko että tämä viesti on jonku lehtenne lukija lähettämä. enkä mää seuraa tai apua tai hymyä tai seiskaa muutenkaan lue. enkä muitakaan paskalehtiä. teidän oman toimituksenne vilunkiveikot ja pulijuopot toimittajat(ei tarvi huomauttaa kirjotusvirheestä, se oli tahallinen) taas asialla. eikä vähiten päätoimittaja paretskoi. ai permanto, eikö tämä ollukkaan pahkasian lukijapalsta. luulin niin ku oli niin huumoritekstiä tuossa aiempana. lisää tämmestä.
toivoo. yksi lääkkeiden puolestaMikähän ihme hyypiö on tämänki alottanu... Uskotteko tosiaan tota?!?!?? Heh heh sanon minä... Tsemppiä vaan porukat!
Eija_Moilanen kirjoitti:
En tiedä miksi ärsyynyit, ja en haluakkaan ehkä tietää, sillä se on sinun oma ongelmasi. On totta, että monet käyttävät aikansa tapellaksen ja pilkatakseen muita netissä. Mutta netissä kirjoittelu ei ole ulkoilun ja muun elämän este.
Minun mielestäni, kyseinen vastaus kertoi ihmisestä joka välittää Savonarolasta, josta minäkin olen pitänyt, täällä netissä seuratessani eri ihmisten toimia ja tohelluksia.
Ja Savonarola ei ole syntynyt 2000 vuotta sitten. (härnäilyä)
Isä Meidän rukous on myös minulle ja monelle muulle suomalaiselle hyvin tärkeä.Jeesus Kristus on Hänen Nimi!
Ja ihmellisesti Hän tuli esiin näkymätön Jumala 10 milj.. viestissä ja sanoo ! Näin Minä ohjaan ja näytän minun voimani yliluonnollisesti!
Minullekin on rakas tämä Isän Meidän Rukous jossa sisältyy kaikki mitä ihminen ikinä tarvitsee! En voi vaan ihmetellä että se (sattui?).....
Olemaan minulle kohtaan kohdistettu 10 milj viesti ja rukous! Ainakin se tuli niin tärkeään ja tarpeelliseen saumaan! Mutta rukoilkaa että mä en sydämessä jäis ylpeyyteen vaan nöyränä aina pyydän anteex mun ylpeydestä,,, joka niin helposti nousee.. ja pitäis olla kuollut! Anteex Jeesus!
Rakas Eija Moilanen ja kaikki muut rakkaat,,,, olkaa siunattu koko vuoden 10 milj siunauxella ! Sulle on kaikki mahdollista Jeesus! Amen! Rakkaudella (savis)- avalon
Another day just the same
Another night, still no change
Caught in the middle of
Where I am and where I should be
Inside I whisper Your name
Outside I barely maintain
Without Your strength in my life
I'm a lost soul, Lord, please send Your...
Rain
Wash away the
Pain
Take away the
Blame
I'm callin' out Your name
CHORUS:
Lord, I pray
Help me find a way
Way back to You
I'm on my knees beggin' You please
Every time I stumble
Lord, I pray
Help me find a way
Way back to You
You sacrificed, paid with Your life
Gave me the right
Lord, I pray
VERSE (2)
I know I'm weak and You are strong
You give me faith to hold on
Lord, help me see that I'm stronger
When I'm down on my knees
'Cause that's where the power begins
Your boundless strength has no end
No matter what comes my way
I'll just persevere if I just...
Pray
It's the strength You give me
Pray
It comes so freely
Pray
I'm callin' out Your name, so...
(CHORUS)
BRIDGE:
Down on my knees I find You
Leavin' this world behind, and You
Always hear me when I
Need some answers, and I
Just can't seem to make it through
And I'm not sure what I should do
That's when I close my eyes
And, Lord, I pray - PAGANMAN
savonarola kirjoitti:
Jeesus Kristus on Hänen Nimi!
Ja ihmellisesti Hän tuli esiin näkymätön Jumala 10 milj.. viestissä ja sanoo ! Näin Minä ohjaan ja näytän minun voimani yliluonnollisesti!
Minullekin on rakas tämä Isän Meidän Rukous jossa sisältyy kaikki mitä ihminen ikinä tarvitsee! En voi vaan ihmetellä että se (sattui?).....
Olemaan minulle kohtaan kohdistettu 10 milj viesti ja rukous! Ainakin se tuli niin tärkeään ja tarpeelliseen saumaan! Mutta rukoilkaa että mä en sydämessä jäis ylpeyyteen vaan nöyränä aina pyydän anteex mun ylpeydestä,,, joka niin helposti nousee.. ja pitäis olla kuollut! Anteex Jeesus!
Rakas Eija Moilanen ja kaikki muut rakkaat,,,, olkaa siunattu koko vuoden 10 milj siunauxella ! Sulle on kaikki mahdollista Jeesus! Amen! Rakkaudella (savis)JOKAINEN JOKA SEURAA JA LAUSUU MOISIA PAHUUDEN SANOJA NI KUULA KNUPPIIN!
VERISIN USKONTO JA SEKSUAALISESTI HÄIRIINTYNEIDEN SEKAMELSKA.
SAIRAITA OLETTE!! - HAHAHAAAA
Gabriel kirjoitti:
No tää varmaaan todistaa että jahve on olemassa. Olis se 10 miljoonas tosin voinu olla paskempikin viesti, kuten tämä.
SIVUJEN YLLÄPITÄJÄT VÄHÄN ROTIA TOIMINTAAN!!
- RINTINTIN
asiaa kirjoitti:
Miksi rukoilla väliportaita kun Jeesuskin käskee rukoilemaan Jumalaa? ja toinen en usko paratiisiin se oli mutta me menetimme sen omaa heikkouttamme, joskin luulisi Jumalan olevan joskus armollinen ja antavan jotakin hyvääkin kun antoi meidän jatkamaan näin heikkoa sukua...näin maallisesti ajattelen...
Ja niille tosikristityille sanoisin että vaikka minä puhuisin kuin helisevä vaski ja kilisevä kulkunen mutta jos minulta puuttuu Rakkaus ei sanoillani ole mitään merkitystä, joten te itse kumoatte omat puheenne. En nimittäin saanut niistä Rakkauden hitustakaan vain sanahelinää, sääli varmaan yrititte muuta...miettikää mitä kanssaihmisillenne teette ei Raamatulla voi lyödä lyötyä...hyvää kevättä vaan kaikille myös pakanoille..SAIRAITA OLETTE USKOVAISET!!
KEHTAATTE EHDES PUHUA MOISTA PASKAA!!
OLISI MAAILMA TODELLAKIN PAREMPI JOS USKONNOT LOPETETTAISIIN TAI TELOITUS KAIKILLE USKOON SEONNEILLE HEIKKOMIELISILLE PELKUREILLE!
RIKOTTE KAIKKI OMIA KÄSKYJÄNNE JA HYVÄKSYTTE VALLOILLAAN OLEVAN JÄRJESTELMÄN.
HULLUJA OLETTE MUTTA MITEN TEISTÄ PÄÄSISI HELPOITEN EROON?? - rukoilija
savonarola kirjoitti:
Jeesus Kristus on Hänen Nimi!
Rakas Eija Moilanen ja kaikki muut rakkaat,,,, olkaa siunattu koko vuoden 10 milj siunauxella ! Sulle on kaikki mahdollista Jeesus! Amen! Rakkaudella (savis)jumala on todella mahdolisuuksien jumala ,hän tuo rakkauden sinne jeesuksen kristuksen kautta ,missä sitä tarvitaan.
en tohtinut edes uneksia että rukous jonka pyysin aikaisemmin että jumala ,auttaisi minua saamaan uskon vahvistusta ,tulisi näin mahtavalla ja ihanalla tavalla kaikkien osaksi,juuri tällä rukous palstalla ,missä sitä tarvitaan,en voi muuta kun kiittää ja ylistää taivaan isämme joka on antanut juuri rukouksen meille sitä varten ,että voisimme löytää hänet jeesuksen kristuksen kautta,rukoilkamme yhdessä jokainen omalla tahollan jotakin tärkeätä asiaa elämässämme ,jonka koemme olevan estennä että uskomme jeesuksen kristukseen tulisi vieläkin suuremmaksi rakkaudessa häneen.
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta
ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
jumalan siunausta teille kaikille ,rukoilija. - mr.sixty
pitihän se arvata että miljoonas viesti on jotain tämmöstä. tosin voihan olla että miljoonas viesti oli seksinovellit alueella eikä sitä viittitty julkaista tossa etusivulla joten ne vaan valitsi kiltin uskonnollis aiheen
- .......
"minäkin rukoilen" kirjoitti:
Kiitos Jumalalle että on vielä rukoilijoita. Rukous on kaiken a ja o!
Että juuri tämä viesti oli 10 miljoonas viesti!
- Pitkäaikaistyötön mies
Kiitos rukouksestasi.Satuin avaamaan juuri äsken suomi24:n etusivun.Olen ollut pätkätöissä(nitäkin hyvin harvoin)laman alkamisesta lähtien v.1991.Siitä lähtien pisin työpaikkani on ollut 1 vuoden määräaikainen hyvin palkattu työ.Viimeinen tilapäinen työ päättyi 16.11.2004,jota kesti n.5kk.Siitä lähtien en ole löytänyt työtä.Koulutustakin on opistoasteen tutkinto.Pidän itseäni koko ajan vireänä opiskelun avulla.
Talo,auto,vaimo menetetty,ja perhe hajonnut.Luottotiedot menneet,eikä näytä,että saisin niitä koskaan takaisin,ellen saa vakituista työtä.Kelan peruspäivärahalla yritän pysyä hengissä (tiedoksi työsssäkävijöille se on 371e/kk netto.)Olen kohdannut jo monta kertaa ikärasismiin.Lähetän jatkuvasti työhakemuksia,koska olen ikuinen optimisti kaikesta huolimatta.
Toissapäivänä sain tietää,että tämä vuokra-asuntoni myydään;jo kolmas kerta asunto myydään alta vuoden 2001 jälkeen.Taas muutto edessä.Vuokrat olen aina maksanut.
NYT pyydän,että rukoilisitte puolestani,että saisin vakituisen työn,jotta voisin saada joskus luottotietonikin kuntoon ja pystyisin elämään ihmisarvoisesti.Kukaan nainenkaan ei huoli pitkäaikastyötöntä,vaikka olen aivan kunnollinen,raitis tupakoimaton urheilullinen jne, mies.
Toiseksi rukoilen itselle uutta asuntoa,josta ei tarvisi muuttaa taas kahden vuoden kuluttua pois.Yritän saada pankista lainaa,että voisin ostaa tämän nykyisen asunnon.Vuokrarahalla ja joskus tilapäisneekerin töillä uskon pystyväni asuntolainan maksamaan,koska olen vuokranikin aina maksanut.Nykyinen asuntoni 3h kkrivitalo maksaa 30000e,jos saan lainan minulla on etuosto-oikeus tähän asuntoon tämän viikon ajan.
Siis kiitän etukäteen rukouksista.Ilmoitan,myöhemmin miten on käynyt.
Vain Jeesus voi minua auttaa! - Uskonko?
Minun Jumalani ei johdata minua kiusaukseen,
Sellainen jumalahan on paha. - tukkimalla korvasi ja
RINTINTIN kirjoitti:
SAIRAITA OLETTE USKOVAISET!!
OLISI MAAILMA TODELLAKIN PAREMPI JOS USKONNOT LOPETETTAISIIN TAI TELOITUS KAIKILLE USKOON SEONNEILLE HEIKKOMIELISILLE PELKUREILLE!
HULLUJA OLETTE MUTTA MITEN TEISTÄ PÄÄSISI HELPOITEN EROON??hyppäämällä suohautaan.:)
- kylläkyllä
HAHAHAAAA kirjoitti:
SIVUJEN YLLÄPITÄJÄT VÄHÄN ROTIA TOIMINTAAN!!
aivan
- pikkumiranda
kiitos.
- MITÄ
HYI MITEN KEHTAATTE PILKATA JUMALAA, HYI OLOKOON MITEN TE PYSTYTTE PILKAATTE JUMALAA SEN EDESTÄ ETTÄ ON TULLE KYMMENEN MILJOONAA VIESTIÄ TÄYTEEN. PISTÄTTÄ VIELÄ KAIKEN HYVÄN LISÄKSI ISÄ MEIDÄN RUKOUKSEN TAJUATTTEKO TE IHMISET OLETTE MENNEET TEKEMÄÄN TE PILKAATTE JA TEETTE SYNTIÄ.
- Doreen
RINTINTIN kirjoitti:
HULLUJA OLETTE MUTTA MITEN TEISTÄ PÄÄSISI HELPOITEN EROON??Esimerkiksi siten, että lakkaat selaamasta hengellisiä sivuja.
Arvon Pagan Power, et ole tainnut tulla ajatelleeksi, että pakanuuskin on uskonto, mutta siinä palvotaan eri jumalia kuin kristinuskossa? Pakana tarkoittaa vain ihmistä jota ei ole kastettu Kristuksen nimeen. Keskiajalla se tosin tarkoitti myös maalaista, ihmistä joka ei asunut kaupungissa. Olisi kiinnostavaa tietää mihin näistä rinnastat itsesi? - Tsiisös
Tsiisös kraist
- rukoilija
Viestisi on kaunis. Rukoilen itsekin Herran Siunauksen ym. ajankohtaista itselleni, läheisilleni ja maapallon kaikille kansoille joka päivä. Rukous antaa rauhaa sieluun, rohkeutta ja voimaa kestää elämän kolhuja. Päivät ovat siten siunattuja. Suosittelen kaikkia kokeilemaan ajatuksella.
- bbbbbbbbbb
PAGANMAN kirjoitti:
JOKAINEN JOKA SEURAA JA LAUSUU MOISIA PAHUUDEN SANOJA NI KUULA KNUPPIIN!
SAIRAITA OLETTE!!Uskontoa on todellakin käytetty väärin historian kulussa. Uskovaisiksi itseään nimittävien joukosta löytyy jos jonkinlaisia ihmisiä. Se ei poista kuitenkaan sitä, että on olemassa korkein voima ja rukous auttaa. Kokeile.
- Tyty
rukoilee kirjoitti:
Hei mieletöntä kun tälläinen viesti on se 10.miljoonas joka monen ihmisen silmän tapaa. Halleluja meidän Luojamme. Ei oltu suomi24:n etusivulla viestin sisältöä uskallettu kommentoida, taitaa olla turhan tiukkaa tavaraa ja ei lainkaan mediaseksikästä, mutta maailman tosinta totta ja ilosanoman julistusta! Pitäkää Herran sana yllä ja ylistäkää ja iloitkaa lakkaamatta! :) Aika rock!!! :)
totisinta totta! Halleluja!
- rukousorja
Rukoilen edellisen puolesta, jotta hän lähettäisi 11 000 000.:nkin viestin!!!! Nii juu, kaikkee hyvää, upeeta ja parasta edellisellekin kirjottajalle;)
- *satanisti*
Rukoilen edellisen puolesta, jotta hän lähettäisi 11 000 000.:nkin viestin!!!! Nii juu, kaikkee hyvää, upeeta ja parasta edellisellekin kirjottajalle;)
- Meija
Hei!
Hienoa ja rauhallista lukea tällaista järkevää tekstiä. Kiva, että uskovaisia ja rauhanrukoilijoita on muitakin näillä nettisivuilla.
Pyytäisin omasta puolestani ennenkaikkea maailmalle ja ennenkaikkea Suomelle jokapäiväiseen elämään sekä työhön, että arkeen rauhaa ja suvaitsevaisuutta. - Neerah
RINTINTIN kirjoitti:
HULLUJA OLETTE MUTTA MITEN TEISTÄ PÄÄSISI HELPOITEN EROON??Hei haloo, kaikkihan TIETÄÄ että mitään jumalaa ei ole olemassa. Puhuttiin just ussan tunnilla kaikkee p*skaa ja itse maikkakin sano että raamatussa on joitakin epäkohtia, ihan selvästi joku tyhmä muinainen homosapiensapien on keksiny sellasen jutun, koska sillon ei ollu kehitetty mitään juttuja, että oltais voitu tutkia mistä se maapallo ja maailma OIKEESTI on syntyny. No kyllä sen ymmärtää että sellaisia keksii, oli varmaan aika yksinäinen.....
- Madhava
mr.sixty kirjoitti:
pitihän se arvata että miljoonas viesti on jotain tämmöstä. tosin voihan olla että miljoonas viesti oli seksinovellit alueella eikä sitä viittitty julkaista tossa etusivulla joten ne vaan valitsi kiltin uskonnollis aiheen
Tuossa kyseysen viestin URL:ssahan se viestin lukema selvästi lukee:
22.000.000.007.817.852
Eli tuo mainittu viesti on joko:
* 7:s miljoonas 817:s tuhannes 852:nen
Tai:
* 22:s tuhannes biljoonas 7:s miljoonas 817:s tuhannes 852:nen
Valitkaa niistä jompi kumpi, mutta ihmettelen kyllä että laittoivatko vaan markkinoinnin nimissä tuon 10:s miljoonas viesti -läpän etusivulle. - rufus
kuvaavaa että että tuohon "merkkipaaluun" osui tuollainen viesti.Ja jotkut vielä pitävät sitä jonakin merkkinä tai peräti enteenä!Hei haloo ja herätys nyt!Tuohan kuvaa tasan tarkkaan tämänkin viestipalstan tasoa eli ei ole kovinkaan kummoinen jos tänne pitää tulla rukouksiansa jorisemaan.Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja lakatkaa luottamasta johonkin "herraan".Jokainen on itse oman onnensa seppä ja jos jotakin pahaa sattuu niin se sattuu rukouksista huolimatta.Heikkomieliset antavat elämänsä olemattoman käsiin ja vieläpä uskovat siltä jotakin saavansa.Todella sairasta.
- free pagan
PAGANMAN kirjoitti:
SAIRAITA OLETTE!!Jokainen uskoo mihen uskoo... eli se ompi yksilön valinta... ei siihen tolleen voi kommentoida. U know... Se ettet usko samalla tavalla on sinun tyylisi ajatella... kunnioita toisten kykyä tehdä omia ajatuksia ja johtopäätöksiä...
Joka niin tekee on mielestäni oikealla polulla...
Joka toiset vaatii tilille ajatuksistaan on mielestäni hiukan viittävaille fuhrer... fanaattinen idealisti... tai mikä pahempaa ajatuspoliisi...
Hail to a free thinkin... :) - boras
RINTINTIN kirjoitti:
HULLUJA OLETTE MUTTA MITEN TEISTÄ PÄÄSISI HELPOITEN EROON??Putkaan, linnaan, vankeutta, ammutaan aamun koitteessa. Jossain välissä vois myös antaa pamppua
VIRSI 170:1-4
"Jumala ompi linnamme ja vahva turva aivan
on miekkamme ja kilpemme ajalla vaaran vaivan.
Se vanha vainooja, kavala kauhea, on kiivas kiukkuinen ja julma hirmuinen.
Vain Herra hänet voittaa.
On turha oma voimamme vääryyden valtaa vastaan.
Me turman vallat voitamme Herrassa ainoastaan.
Hän, Kristus, Kuningas, on voitonruhtinas,
lyö joukot helvetin, ne tallaa jalkoihin
ja voiton meille saattaa.
Jos täyttyisikin maailma nyt valheen enkeleistä,
niin pimeys ei voittoa kuitenkaan saisi meistä.
Ne olkoot raivoissaan ja syöskööt kiukkuaan.
Nyt valheen vallat on jo saaneet tuomion.
Ne yksi sana kaataa.
Se sana seisoo vahvana, ne ei voi sitä kestää.
Kun kanssamme on Jumala, ken meiltä voiton estää?
Jos veis he henkemme, osamme, onnemme,
ne heidän olkohon,vaan meidän iät on
Jumalan valtakunta."- arvoton..arvot on!
PAGANMAN kirjoitti:
SAIRAITA OLETTE!!Mieletön, mieletön
olet sä ihminen.
Kun luulet liikoja itsestäsi,
kuitenkin olet vain savi ja vesi.
Joka maaksi muuttuu
mullaksi maan,
poistuu täältä aikanaan,
ei pysyvää sijaa saa.
Pois haihtuu muistosi, tekosi,
vaivasi merkit.
IKUISUUS!
On ainoa todellisuus. - norppa
aattelepa kuinka vallattoman erikoista on elämä Jeesusken kanssa... se vasta seikkailu on!:)
- tästä!
Sanat on niin kauniita,täynnä lämpöä.Tuli kyyneleet silmiin.
- Savonmies
Ja tapahtui niinä päivinä, että savosta tuli maailman napa.
- Remu***
Jengi hakee öilöttii damist, sit boxi koittaa ja Momonen voittaa.
Lakupäitä piestää ku flipperinkylkii ja kuoppaporosi sit mutsi, se on tiättekste hirveetä kattoo.
Vanha rausku ulisi ku rekikoira ja koht abloot rapisee ja mamba paukkuu, mut mitä sit? Ei tää oo mikää pursiseura. Se on tiättekste hirveetä kattoo.
Mut tärkeint on et on niinko leegot gondiksessa. - PassoPietari
Uskonko? kirjoitti:
Minun Jumalani ei johdata minua kiusaukseen,
Sellainen jumalahan on paha.Kiusauksethan tulevat ihmisestä itsestään, toisista ihmisistä, kaikesta, mitä maailma meille tarjoaa.
- tuntematon
PAGANMAN kirjoitti:
SAIRAITA OLETTE!!tuon kirjoittamasi perusteella sinä:D
Jonna kirjoitti:
Mahtavaa, etta juuri tasta viestista tuli 10.miljoonas viesti ja sai oikein mainosta suomi24:n etusivulla! Halleluja! Lisaa naita viesteja!!!!!
Virsi 584:1-3 oli Talvi-,Jatko- ja Lapin sodan aikana yksi eniten lauletuimmista virsistä. Se on YHÄ nykyäänkin, aina ja iankaikkisesti ajankohtainen RUKOUSVIRSI ISÄNMAAMME puolesta.
"Siunaa ja varjele meitä, Korkein, kädelläs.Kaitse ain kansamme teitä vyöttäen voimalla meitä heikkoja edessäs. Sulta on kaikki suuruus, henki sun hengestäs.
Herramme, kirkasta meille kasvos laupiaat, niin
että armosi alla toivoa rohkaisemalla kukkivat
roudan maat. Vaivoissa näytä meille kasvosi laupiaat.
Tutkien sydämemme silmäs meihin luo. Ettemme
harhaan kääntyis, ettei kansamme nääntyis,
silmäsi meihin luo. Alati synnyinmaalle siipies suoja suo."- hui!
PassoPietari kirjoitti:
Kiusauksethan tulevat ihmisestä itsestään, toisista ihmisistä, kaikesta, mitä maailma meille tarjoaa.
Minkähän lahkon edustaja? vai onko kyseessä joku ihan uusi kun saa niin paljon polemiikkia aikaan. en ala jäseneksi kuitenkaan!
- Putte
PAGANMAN kirjoitti:
SAIRAITA OLETTE!!Toivon, että saat kosketuksen asiaan hyvin keveästi.. Saat sen jälkeen onnellisen elämän sit saat ajatella ja kiittää Jumalan kosketuksesta, mitään et häviä. Toivotan onnea eklämääsi. Älä ainakaan pilkkka meitä, jotka haluamme Herrann elämämme, ja olemme saneet .
- turkka
vadelmasister kirjoitti:
hienosti kirjotettu...... keksiksä ton päästäs vai katoitko kirjast.... tiiä vaiks sust tulis kirjailia..... itse asiassa mäki teen tommosii mun vihkoo ku tulee inspis..... jatka samaan malliin!!!!!
moro oot ihana ihminen!!! !
Sanan julistajana sinä seisot Kristus kalliolla. Elämäsi talo ei romahda myrskyn tullessa. Se myrskyhän meni jo.
Lue itsellesi Jesaja 54 ja Jesja 61 joka aamu vaikka tai edes joskus...
Itse luen seuraavasti ja ääneen!
Jesaja 53 - Jeesus kantoi sairaudet
Jesaja 54 -
17.Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton. Jokaisen kielen, joka nousee käymään oikeutta kanssasi, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijoiden perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra. [Jumalan Kansan Raamattu: Jes. 54:17]
Jesaja 61 - palveluvoitelu!
Jesaja 62 - siunaa ystäväsi..." Saviksen tähden en voi vaieta jne..."
(sitten jatkan Uuden testamentin puolelta...)
Rukoilen puolestasi. Jeesuksen nimessä siunaan Saviksen palvelutehtävää. Sanan julistajan virkaa... Sidon tappelut ja yhteenotot pois Jeesuksen nimessä ja veressä. Ole vapaa ja siunattu.- allmighty
NO voi herran jumala.. ota nyt ihmeessä jo ne lääkkees jos tuommosia sepustuksia vielä oikein ääneen asti alat lukemaan.. sissus.. lukisit edes jerry cottonia niin sen vielä hyväksyisin..
niin ja btw.. kasvaisitte aikuisiksi ja ottaisitte itteänne niskasta kiinni, niin ei tarvitsisi minkään kuu-ukon nimen takana piilotella.. vaikka helpompaahan se tietysti on jos voi jotain satuolentoa syyttää kaikesta pahasta eikä katso omaa napaansa ollenkaan... - aks
allmighty kirjoitti:
NO voi herran jumala.. ota nyt ihmeessä jo ne lääkkees jos tuommosia sepustuksia vielä oikein ääneen asti alat lukemaan.. sissus.. lukisit edes jerry cottonia niin sen vielä hyväksyisin..
niin ja btw.. kasvaisitte aikuisiksi ja ottaisitte itteänne niskasta kiinni, niin ei tarvitsisi minkään kuu-ukon nimen takana piilotella.. vaikka helpompaahan se tietysti on jos voi jotain satuolentoa syyttää kaikesta pahasta eikä katso omaa napaansa ollenkaan...näillä ihmeen pilkkaajilla on lukea näitä viestejä? Etsintä, epävarmuus, no kunhan joku heitä vetää, saavatpahan ainakin vähän Jumalan sanaa, jospa se joskus tuottaisi myös hedelmää
allmighty kirjoitti:
niin ja btw.. kasvaisitte aikuisiksi ja ottaisitte itteänne niskasta kiinni, niin ei tarvitsisi minkään kuu-ukon nimen takana piilotella.. vaikka helpompaahan se tietysti on jos voi jotain satuolentoa syyttää kaikesta pahasta eikä katso omaa napaansa ollenkaan...Jeesus on HERRA! Hän on Jumala, Jumalan Poika. Hänellä on herraus ja hän on antanut aivaimet omilleen sitoa ja päästää.
- eräs närkästynyt agnostikko
allmighty kirjoitti:
niin ja btw.. kasvaisitte aikuisiksi ja ottaisitte itteänne niskasta kiinni, niin ei tarvitsisi minkään kuu-ukon nimen takana piilotella.. vaikka helpompaahan se tietysti on jos voi jotain satuolentoa syyttää kaikesta pahasta eikä katso omaa napaansa ollenkaan...Voisit kyllä hieman ajatella mitä sanot. Kukin uskoo kuinka tahtoo, eikä sinulla ole minkäänlaista oikeutta tulla arvostelemaan jonkun toisen tekemisiä. Käytöksesi kertoo vain kypsyytesi mataluudesta.
Ihmisillä on erilaisia maailmankatsomuksia. Sinullakin on eroava katsomus heistä, eivät he moiti sinua sairaaksi eivätkä hauku ja arvostele tekemisiäsi. Mene hetkeksi itseesi ja mieti miksi teet noin. En itse myönnä minkään jumalan olemassaoloa, mutten kielläkään. Kuuntelen muiden ihmisten mielipiteitä ja käsityksiä asioista ja kyselen, miksi he ajattelevat niin kuin ajattelevat. Minä annan kaikkien ihmisten uskoa aivan mihin tahansa tuomitsematta heitä siitä. KUKAAN ei tiedä totuutta, et edes sinä (vaikka niin luulisitkin), joten niin kauan kuin mitään ei voida täydellisesti todistaa niin suosittelen pitämään näsäviisaan turpasi kiinni.
Katso peiliin ja mene kotiin kasvamaan.
- aiaa
"Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta."
(Ps.42:6)
Elämääsi iloa ja siunausta toivottaen
aiaa Jumala teistä jokaista rukoilija joka vuodaatta rakkauutta minua kohtaan! Olen otettu ja ylistän Jumala jokainen teistä! Kuuntelee taivas jokainen teidän rukouxsen!!! Voi kun olen iloinen! Mahtava! Jos voisin : ) halaisin heti teit kaikki! Nyt vaan virtuaalisesti,,, mutta pääasia on missä sydän on,,, ja mikä Jumala näkee! Tulkaa ja riemuitkaa! Hän kehoittaa jokainen tällä hetkellä! Koska poika on noussut kuolemasta ja niin saa sinäkin elää Jumalassa iankaikkisesti! Mahtava ihanasti on asiat! Ja odotan että myös N elämä muutttuu ihan pian,,, koska Hän on kunnellut ja rakastunut teiän rukouxiin! Tänään on ollut helppoa! Kiitos teidän rukouxsista,,, se on tuntunut ja nähty! Jopa N on ollut niin pirteä ja hyväntuulinen tänään!! Koht tapahtuu lopullinen läpimurto ja silloin Jumala iloitsee valtavasti meistä,,, silloin enkelit nousee ja laulaa voittolaulun,,, saatte sen vielä kokea ja nähdä! Amen !!!
Siunaten teitä rakkaat (savis) !!!- rukoilija
hei,totisesti sen sanon ,tämä on suurta jumalan rakkautta,viekämme sitä etenpäin,se on tehtävämme.olet pyytänyt että rukoilisimme herätystä,tehkämme niin joka päivä ,muistakaamme lähimäisiämme ,ja ystäviä rukouksin,amen
- Mikko123
No opettele ihan ensiksi kirjoittamaan.
- rukoilija
Älä takerru kirjoitusvirheisiin. Tärkeintä että evankeliumin sana menee eteenpäin ja että rukoilemme toinen toistemme puolesta "varsinkin uskovaisten" kuten Jumalan sana kehoittaa!
- yäk
rukoilija kirjoitti:
Älä takerru kirjoitusvirheisiin. Tärkeintä että evankeliumin sana menee eteenpäin ja että rukoilemme toinen toistemme puolesta "varsinkin uskovaisten" kuten Jumalan sana kehoittaa!
Mutta tuo teksti oli kyllä hyvin heikosti kirjoitettu. Voisi hieman katsoa mitä näppäimiä painaa kun haluaa tekstiä näytölle. Eihän tuosta edes ymmärtänyt paljon pas***kaan.
Täyttä skeidaa sanon minä...
Ja uskomukset jokaisella, mutta silti en ymmärrä uskovaisia... niillä todellakin napit unohtunu pöydälle. Ja tiedän mitä kirjoitan, älkää vaivautuko... - Rukoilija
yäk kirjoitti:
Mutta tuo teksti oli kyllä hyvin heikosti kirjoitettu. Voisi hieman katsoa mitä näppäimiä painaa kun haluaa tekstiä näytölle. Eihän tuosta edes ymmärtänyt paljon pas***kaan.
Täyttä skeidaa sanon minä...
Ja uskomukset jokaisella, mutta silti en ymmärrä uskovaisia... niillä todellakin napit unohtunu pöydälle. Ja tiedän mitä kirjoitan, älkää vaivautuko...Toivotan Jumalan rauhaa sinulle! Muistutan, että kaikki käyvät kerran viimeiselle tuomiolle. Ja siellä joko tulkaa minun Isäni siunatut tai MINÄ EN TUNNE TEITÄ. Tätä tuomiota ei toivosi Jeesuskaan enkä minä sinun kohdallesi, vaan rukoilen puolestasi!
- Aarne T.
Rukoilija kirjoitti:
Toivotan Jumalan rauhaa sinulle! Muistutan, että kaikki käyvät kerran viimeiselle tuomiolle. Ja siellä joko tulkaa minun Isäni siunatut tai MINÄ EN TUNNE TEITÄ. Tätä tuomiota ei toivosi Jeesuskaan enkä minä sinun kohdallesi, vaan rukoilen puolestasi!
Kuka kaipaa sun rukouksia? Ootko ihan varma että ihmiset haluaa niitä? Älä tyrkytä.
- rukoilija
Aarne T. kirjoitti:
Kuka kaipaa sun rukouksia? Ootko ihan varma että ihmiset haluaa niitä? Älä tyrkytä.
Siinä se juju Jumalalla onkin. Kun jokin ihminen maan päällä ei osaa tai ei halua rukoilla Elävää Jumalaa. Niin Hän on asettanut toiset rukoilemaan kaikkien pulesta. Niidenkin jotka ovat menossa kadotukseen. Rukouksen kautta Taivaassa laitetaan heti toimintasuunnitelma Kohteena olevan puolesta
halusipa tai ei epäilijä. Ja niin Jumalan pelastussuunnitelma koko ihmiskunnan puolesta totetuu. Sinaunausta sinulle! - Mustahevoinen
Aarne T. kirjoitti:
Kuka kaipaa sun mielipiteitä? Ootko ihan varma että ihmiset haluaa niitä? Älä tyrkytä.
- rukoilija
Mustahevoinen kirjoitti:
Kuka kaipaa sun mielipiteitä? Ootko ihan varma että ihmiset haluaa niitä? Älä tyrkytä.
Ei niin maailman kansalainen tajuu sitä, ennenkuin tulee uskoon! Siksi rukoilen kulkiessani ja siunaan heitä Taivaallisilla siunauksilla. Ja se on Jumalan Pyhä Henki Joka vaikuttaa sitten. En minä itseäni mihinkään " ole koroittanutkaan jatkan vain uskollisesti Jumaln antamaa työtä!
- yoyo
Rukoilen puolestasi ja pyydän, että saat Jumalalta merkin, että kaikki rukoukset puolestasi on kuultu. Jumala on rakkaus!
- iki
Oletteko lukeneet vanhantesmentin joita on kaksi versiota. Miten joku Saksalainen voi olla uskonpuhdistaja ja mennä muuttamaan vanhaa kertomusta mielensä mukaa. No tapahtihan tämä viisas herra kymmeniätuhansia talonpoikia.Eikö se olisi sama jos minä menisin kirjoittamaan Tuntematon sotilas uudelleen ja sanoisin että minä puhdistin kertomuksen.Neuvostoliittohan kyllä teki aikaanaan paljon muutoksia kirjoihin .Jos Kalevala olisi kirjoitettu ennen niin sanottua Raamattua niin sekin voisi olla suuri uskonto.Uskonto on tehty alistamaan ihmisiä että joku voisi elää toisen kustankusella.
- rukoilija
Siinä se Jumalan juju onkin. Kun rukoilee toisten puolesta niin se auttaa aina. Uskotpa tai et Elävään Jumalaan. Rukoukseni on kuultu ja Taivaassa laitetaan heti toimintasuunnitelma pystyyn rukouskohteena olevan puolesta ettei hän joutuisi helvettiin vaan pääsisiIankaikkiseen elämään!
- devil89
hei.. nää sivut ei varmaan ole mitään jeesus sivuja.. ei oikeen kiinnostas lukea tommosia.. siis minkää kotiinne rukoilemaan!!
- Nämä sivut
ovat juuri Jeesus-sivuja, joita selasit.
Jatka vaan selailuja ja löydä itsellesi elämä.
Muista Isä meidän-rukous. - shiny
Uskonto>rukoukset...eiköhän täällä siis saa rukoilla/puhua jeesuksesta ja jumalasta just niin paljon kun haluaa!? kato sähän voit mennä johonkin eri foorumille jos ei kiinnosta jeesustelu!
- HEILURIHEI
VITTU NÄITÄ SEKOPÄITÄ USKOINEEN!!
LUKEKAA VAIKKA E.VALTAOJAN KIRJAA JOS ÄLYNNE KESTÄÄ MOISIA AJATUKSIA MAAILMANKAIKKEUDESTA???
TAI HELPOMPI MEILLE TAVALLISILLE AVARUUSAPINOILLE OLIS ETTÄ TUHKAKSI TEIDÄT NOPEASTI JA LANNOITTEEKSI! - tilaapas nyt
HEILURIHEI kirjoitti:
VITTU NÄITÄ SEKOPÄITÄ USKOINEEN!!
LUKEKAA VAIKKA E.VALTAOJAN KIRJAA JOS ÄLYNNE KESTÄÄ MOISIA AJATUKSIA MAAILMANKAIKKEUDESTA???
TAI HELPOMPI MEILLE TAVALLISILLE AVARUUSAPINOILLE OLIS ETTÄ TUHKAKSI TEIDÄT NOPEASTI JA LANNOITTEEKSI!kiltisti lääkärisedältä aika!
Olet hoidon tarpeessa, kiireellisen! - Voi vttu
tilaapas nyt kirjoitti:
kiltisti lääkärisedältä aika!
Olet hoidon tarpeessa, kiireellisen!Uskikset tässä on PIKAISEN LOBOTOMIAN TARPEESSA >:D.
- musta lammas
Voi vttu kirjoitti:
Uskikset tässä on PIKAISEN LOBOTOMIAN TARPEESSA >:D.
on aina ollut niin ettei kukaan saa olla rauhassa sitä mitä on. Vainoja on ollut aina ja tulee olemaan. niin myös heillä jotka eivät usko. mutta eiks oo pääasia et usko on jokaisen oma juttu. meikä ei ymmärrä kiihkoiluu ja käännytystä mut uskon silti.
- hfghjj
musta lammas kirjoitti:
on aina ollut niin ettei kukaan saa olla rauhassa sitä mitä on. Vainoja on ollut aina ja tulee olemaan. niin myös heillä jotka eivät usko. mutta eiks oo pääasia et usko on jokaisen oma juttu. meikä ei ymmärrä kiihkoiluu ja käännytystä mut uskon silti.
vittuun uskonnot ja aatteet kehiin.
- taivaallinen isä
hallelujaa ja titityy.kaikkii niitä on.
- xzxc
Sairasta touhua, hyvin hyvin sairasta.
- asf
Sun narkkari kaveri tarvii vieroitus hoitoa eikä sun turhia saarnoja ja rukousia.
- Heikon huokaus
Hei, me kaikki olemme heikkoja tavalla tai toisella jos osaisimme pyytää Luojaltamme voimia sekä uskoa elämään ym. silloinkin kun kaikki on hyvin, eli kiittää eikä vain turvautua silloin kun kaikki menee pieleen. Toivon Sinulle voimia ja siunausta jokaiselle päivälle.
- död
repesin tälle
- jeesustelua
herätkää elämään hihhulit. T:ent,uskovainen
- .......
joo juu nii asiasta toisee ja viidentee voimii vaa sullekkin savonarola ja muista jeesus muistaa meidät
- ****nimetön****
....... kirjoitti:
joo juu nii asiasta toisee ja viidentee voimii vaa sullekkin savonarola ja muista jeesus muistaa meidät
joo tosi ihanaa että just tää viesti pääsi etusivulle!en ois ite "eksyny" näille sivuille mutta tuolla etusivulla herätti huomiota=)
mun mielesyä on tyhmää tulla tänne halveksimaan Jumalaa..mikä teitä ihmiset pelottaa?(esim.devil89)jos olisitte uskossa elämä tuntuisi paljon turvellisemmalta ja ihanammalta..no hyvä että selaatte näitä sivuja ja toivottavasti vielä joskus tulette uskoon=)=)=)=)
ihanaa kevättä KAIKILLE...uskovaisille ja eiuskovaisille!!! - Neerah
****nimetön**** kirjoitti:
joo tosi ihanaa että just tää viesti pääsi etusivulle!en ois ite "eksyny" näille sivuille mutta tuolla etusivulla herätti huomiota=)
mun mielesyä on tyhmää tulla tänne halveksimaan Jumalaa..mikä teitä ihmiset pelottaa?(esim.devil89)jos olisitte uskossa elämä tuntuisi paljon turvellisemmalta ja ihanammalta..no hyvä että selaatte näitä sivuja ja toivottavasti vielä joskus tulette uskoon=)=)=)=)
ihanaa kevättä KAIKILLE...uskovaisille ja eiuskovaisille!!!Lue toi just joo viesti, siinä sulle vähän selvitystä..... Mitään jumalaa ei oo olemassakaan. Keran joku saat'anan uskovainen tuli mulle selittää että jossain paratiisissa leijonat on kesyjä ja että ne syö olkia..... Voi elämä! Olin siinä sit silleen että joo kiva.... ;(
Mä en kestä teitä hullut uskovaiset!!!
- Moses Kiptanui
Huuhaa hommaa koko touhu! Ajatelkaa nyt oikeasti joskus omilla aivoillanne älkääkä nielkö kaikkea paskaa mitä teille syötetään. Rukoilun kuulee korkeintaan naapurinne, jos oikein kovaa mölisette...
Jeesus,
rakenna Sinä silta yli synkän virran.
Rakenna silta yli pettymyksen,
kateuden ja katkeruuden synkän muurin.
Rakenna silta yli vihan ja epäluulon.
Jeesus, rakenna kaarisilta, rukouksen
lämmin silta, niiden välille,
jotka eivät ole koskaan osanneet luontevasti
tulla toistensa luo.
Opeta rakastamaan.
Kiitos, Jeesus, että sinä rakensit
Golgatalla, tuskien ja kuoleman kummulla,
kaarisillan taivaaseen.
Jumala on Rakkaus.
Siinä on rakkaus - ei siinä, että me
olemme rakastaneet Jumalaa, vaan siinä
että Hän on rakastanut meitä ja lähettänyt
Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
1.Joh.4:8,10- arvoton.....arvot on!
Ole minulle Isän syli,
äidin lämpö, katse suloinen.
Turvallinen, jonka yli, pääse ei vihollinen.
Rakkaus täydellinen,
se pelon karkoittaa,
näin kuuluu lupaus,
joka Sanasta kajahtaa.
Sanasta Isän, suuren turvallisen,
joka tuntee täysin ihmisen.
Tulihan lihaksi päälle maan,
Jeesuksessa Pojassaan.
Näki tuskan, koki vaivan
puutteen, surut, ilot aivan.
GOLGATA; oi Jumalan syli!
Suloinen, verinen syli,
jonka yli
pääse ei vihollinen,
ja kuoleman yli
kantaa myös VOIMA sen.
- apua
tyttäreni seurustelee huumeriippuvaisen onnettoman poikasen kanssa, jolla ei mikään tunnu onnistuvan.... rukoilen hänen, ja Sinun puolestasi. Jumalan rauhaa.
- lannenhunttari.
miksi niin paljon vihaa, naissakin monissa vastauksissa?vaikka et olisi uskovainen,
miksi se jurppii.jos toinen on loytanyt sellaista,
mita itsellasi ei ole.
miksi ei 'live and let live' tyyli sovi?
vai oletko todellisen pimeyden vallan alla?
silloin osasi on todella vaikea.ja sielta paasee pois vain ristin kautta.
God loves you,and you can't help it.... - lopunaika
lannenhunttari. kirjoitti:
miksi niin paljon vihaa, naissakin monissa vastauksissa?vaikka et olisi uskovainen,
miksi se jurppii.jos toinen on loytanyt sellaista,
mita itsellasi ei ole.
miksi ei 'live and let live' tyyli sovi?
vai oletko todellisen pimeyden vallan alla?
silloin osasi on todella vaikea.ja sielta paasee pois vain ristin kautta.
God loves you,and you can't help it...." Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua. Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille. Ja sitä ennen pitää evankeliumia saarnattaman kaikille kansoille.
Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.
Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiaan vastaan ja tappavat heidät.
Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
" Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat järkkyvät.
Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani ei katoa.
Että Jeesus on Jumala joka voi!!!
Kyllä on uskixia todistamaan että Jeesus on Jumala,,,, ja astui esiin näyttämään kuka Hallitsee! 10 miljoonas viestissä Hän näyttää että Hän rukoilee vielä meidän puolesta ja että Hänen nimi on kunnia! Amen!!! Siunaan Jeesus meidän Jumalamme (savis)- laver
Mää piirrän tähän tällatteen sydämen:
- Madhava
Jos 20. miljoonas viesti onkin sitten "Hare Krishna Hare Krishna Krishna Krishna Hare Hare Hare Rama Hare Rama Rama Rama Hare Hare..." --
... todistaako se sitten Jumalan seuraavasta ilmestyksestä ja Jeesuksen uudesta tulosta käsi kädessä itämaan tietäjäin kanssa?
- Jahve
Ota ite vastuu elämästäs äläkä ruikuta. Ei tätä elämää kukaan sun puolesta hoida kuntoon jos et ite sitä tee, ei vaikka kuinka huutelisit yläkertaan.
- kirjan lukenut
ehkä ajattelet toisin ,on ihmisiä jotka todella luottavat rukouksen voimaan ,tänäkin päivänä,niin on tehty kautta aikojen.
Poikana Yrjä Müller oli varas ja valehtelija, mutta käännyttyään Kristuksen puoleen hän hankki elatuksen yli 10 000 orvolle pyytämättä koskaan ketään muuta kuin Jumalaa täyttämään heidän tarpeensa. Hän todisti saaneensa vähintään 50 000 erityistä rukousvastausta. Jos ei Jeesus meiän Jumalamme järjestää kaikki mun asiat mitä Hän on sanassa luvannut,,, niiiiin,,, painan nappi delete ja Hän saa mennä roskakoriin! Semmoinen jumala minä ei tee mitään! Mutta mulla on eri Jumala kun sie ! Tähän menessä en oo joutunut häpeen,,, kun olen Häneen turvautunut! Odota Herra on käsky ! Ja hyvä olen huomannut pitää käskyt,,, koska mä olen aina saanut avun! Nytkin on niin hyvä olla kun kirjoittaa tämän viestin! ja paremmmin näyttä vaan menemään mun asiat päivätä päivään! Elikä Hän on ottanut vastuun meistä ja minusta,,, kyll hän hoitaa nää asiat ! Ameen! Ristillä Golgatalla se tapahtui! Jos et tiä niin lue raamatusta? Sieltä sä totuuden täst löydät!!! Terveisä savixelta jolla menee hyvin ! : ) : ) : ) Amen!
Ja Kunnia KUNNIa kunnia Jumalalemme Jeesuxelle Kristuxelle!!!!!!!!!!!!!!!!!- 93kd
Mene vinkuiita armeijaan niin "joku" hoitaa elämäsi sun puolesta.
- Apua Sinulle
savonarola kirjoitti:
Jos ei Jeesus meiän Jumalamme järjestää kaikki mun asiat mitä Hän on sanassa luvannut,,, niiiiin,,, painan nappi delete ja Hän saa mennä roskakoriin! Semmoinen jumala minä ei tee mitään! Mutta mulla on eri Jumala kun sie ! Tähän menessä en oo joutunut häpeen,,, kun olen Häneen turvautunut! Odota Herra on käsky ! Ja hyvä olen huomannut pitää käskyt,,, koska mä olen aina saanut avun! Nytkin on niin hyvä olla kun kirjoittaa tämän viestin! ja paremmmin näyttä vaan menemään mun asiat päivätä päivään! Elikä Hän on ottanut vastuun meistä ja minusta,,, kyll hän hoitaa nää asiat ! Ameen! Ristillä Golgatalla se tapahtui! Jos et tiä niin lue raamatusta? Sieltä sä totuuden täst löydät!!! Terveisä savixelta jolla menee hyvin ! : ) : ) : ) Amen!
Ja Kunnia KUNNIa kunnia Jumalalemme Jeesuxelle Kristuxelle!!!!!!!!!!!!!!!!!Eräs mies joutui tulvaan ja vesi alkoi nousta. Evakuointityöntekijät tulivat autolla ja pyysivät miestä mukaan. Hän kieltäytyi ja sanoi "Jeesus kyllä auttaa". Vesi nousi ja mies kiipesi yläkertaan. Evakuointityöntekijät tulivat veneellä ja pyysivät miestä mukaan. Hän kieltäytyi ja sanoi "Jeesus kyllä auttaa". Vesi nousi ja mies kiipesi katolle. Evakuointityöntekijät tulivat helikopterilla ja pyysivät miestä mukaan. Hän kieltäytyi ja sanoi "Jeesus kyllä auttaa".
Sitten mies hukkui ja tuli taivaan portille. Siellä hän kysyi Jeesukselta, miksi tämä ei auttanut. Ja Jeesus vastasi: "Lähetinhän minä auttajat kolme kertaa".
Eli ei mitään välttämättä tapahdu pelkällä rukouksella, vaan jotain pitää itsekin tehdä. Hae apua viranomaisilta äläkä uikuta kuin tuo tulvan mies, että "Jeesus auta".
- Allahadamipalamimakumakkara
Minä rukkoilee jesus myös, jesus kova jätkä !
Minä käyttää äXXÄÄÄ joka päivä - Judas V.
Taas yksi esimerkki, jolle uskonto ei sovi (huumeiden ja viinan lisäksi)
Olette ollet harvinaisen suoraanpuhuvia täss kettjussa! Ihan kun Jumala on laittanut teiän puhuvan,,, sydämen pohjasta! Voin kertoa teille että hän rakastaa teiät,,, ja haluaa pelastaa teiät! Minäkin rakastan teiät,,, ja pidän teit kovin hassun hauskoja! Mutta se ei oo hauska että oote Helvettiin menossa joss ette ota vastaan Jeesus! Niin sanon suoraan,,, tänään on sun mahdollisuus ehkä viimeinen??? ! Sitt ei ikinä enää tule mahdolisuus sulle! Muista tä joka hetki kun saat minutti jatkoaika! Kiittä jokaisesta koska se on voinut olla viimeinen! Kiitos Jeesus että armahdat ja annat lisäaika että syntiset löytää sua ja saavat pelastua koska et halua että kukaan hukkuis,,, vaikka ne on sun vihollisia nytt!
Älä paaduta itsees syntinen vaan sano ,,, Jeesus tule!!! (savis)- Make
savonarola kirjoitti:
Olette ollet harvinaisen suoraanpuhuvia täss kettjussa! Ihan kun Jumala on laittanut teiän puhuvan,,, sydämen pohjasta! Voin kertoa teille että hän rakastaa teiät,,, ja haluaa pelastaa teiät! Minäkin rakastan teiät,,, ja pidän teit kovin hassun hauskoja! Mutta se ei oo hauska että oote Helvettiin menossa joss ette ota vastaan Jeesus! Niin sanon suoraan,,, tänään on sun mahdollisuus ehkä viimeinen??? ! Sitt ei ikinä enää tule mahdolisuus sulle! Muista tä joka hetki kun saat minutti jatkoaika! Kiittä jokaisesta koska se on voinut olla viimeinen! Kiitos Jeesus että armahdat ja annat lisäaika että syntiset löytää sua ja saavat pelastua koska et halua että kukaan hukkuis,,, vaikka ne on sun vihollisia nytt!
Älä paaduta itsees syntinen vaan sano ,,, Jeesus tule!!! (savis)Nonnii, painus nyt sääki hoitoon siitä.
- Minä Vain!
Make kirjoitti:
Nonnii, painus nyt sääki hoitoon siitä.
Miks sulla make on noin paha olla? Et ilmeisesti luota Jumalaan ja Jeesukseen. Usko vois viedä sunkin pahan olosi pois ja tehdä sinustakin hyvän ihmisen jos vain annat hänelle tilaa vihan täyttämässä sydämessäsi. Muista että elät vain hetken ja että ikuisuus on pitkä aika.... Älä siis tuhlaa kallista elämääsi halveksimalla muita.. :) Sitä mitä ei voi itse ymmärtää vihataan... Kokeile uskon tietä ja tuomitse vasta sitten... Anna Jumalalle ja Jeesukselle tilaa, ja he täyttävät myös sinut pyhällä hengellään! :) Jumalan siunausta myös sinulle. :)
- toivotaan
toivon sinulle apua, tunnut olevan tosi pinteessä en vaan oikein välttämättä ymmärrä minkälaista apua oikein tarvitsisit...
- Eija_Moilanen
Savonarola taida olla enää pinteessä, purki vaan sen hetkisen tilanteen tuskaa ja näyttää olevan taas vauhissa. Jumalan kiitos.
Mut Judas V ja Make saattaa olla. Seuraillaan. En vain ole varma millaisessa. (Hymyä)
Kun Herralta Jeesuxelta pyytää niin saa!
Matt. 26:44 Ja hän jätti heidät, meni taas ja rukoili kolmannen kerran ja sanoi samat sanat uudestaan.
Mark. 1:35 Ja varhain aamulla, kun vielä oli pimeä, hän nousi, lähti ulos ja meni autioon paikkaan; ja siellä hän rukoili.
Luuk. 22:41 Ja hän vetäytyi heistä noin kivenheiton päähän, laskeutui polvilleen ja rukoili
Luuk. 22:44 Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.
Ap. t. 10:2 Hän oli hurskas ja Jumalaa pelkääväinen, niinkuin koko hänen perhekuntansakin, ja antoi paljon almuja kansalle ja rukoili alati Jumalaa.
Ap. t. 12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä.
Ap. t. 20:36 Ja tämän sanottuaan hän polvistui ja rukoili kaikkien heidän kanssansa.
Ap. t. 28:8 Ja Publiuksen isä makasi sairaana kuumeessa ja punataudissa; ja Paavali meni hänen luoksensa, rukoili ja pani kätensä hänen päälleen ja paransi hänet.
Anna anteex Herra etten ole taas rukoillut läpi yön,,, tuskassa ja hiessä! Että olen laiminlyönnyt niin monet yöt kun olen vaan halunnut nauttia mukavasta yöunesta ja lämmin vuode! Niin monenlaista tekosyitä ja polustuxia mitä ihminen ottaa vastaan kun saatana kuiskaa korvaan.... Voi kun tä liha taipuis sun edessä Herra,,, ja rukoilisi sua Herra,,, niin sä vastaisit heti! Mix olen niin tyhmä että sun täytyy pakotta minut ahdistuxien ja vaikeuxien kautta etsiä Sua? Olen ansainnut olla uhattu kiristetty ja pelossa jatkuvasti ! Kun mun tavarat rikotaan ja varastetaan ja henkeni uhattu ja huumeneulan päälle astuttu! Kiitos Herra että sä painaat mua väkisin sisään sun valtakuntaan! Rukoilkaa mun puolestaa että antaudun itseni tapettavax Jeesuxen tähden jos niin on kohtalo!!! Jeesuxen nimeessä minä rukoilen tapahtuuko sinun tahtosi Jeesus ei minuun!!! Amen!!
Kiitos rakkaat kansakulkijat! Jotka jaxaa muistaa minua,, ja rukoilee ja on rukoillut mun puolesta! On auttanut olen taas surffailemassa veden päälle eikä uppomassa suohon !! Kiitos teille rakkaat!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231