Jos käytät, poikkea myös lukusaliin, jossa voit sen tietokoneella (tai oman soveltuvan laitteen avulla) kirjautua osoitteeseen epress.fi ja lukea Etelä-Pohjanmaan alueella ilmestyvistä paikallislehdistä yhdeksää sähköisessä muodossa (Juvan Sanomat, Järviseudun Sanomat, Järviseutu, Komiat, Kurikka-lehti, Lapuan Sanomat, Seinäjoen Sanomat, Tejuka ja Viiskunta).
Hieno juttu!
Käytätkö Kauhajoen kirjastoa?
6
230
Vastaukset
- Anonyymi
aiva hiljaanko oot löytäny ?
- Anonyymi
Puuttuuko Kauhajoki-lehti tai jäikö vahingossa pois?
- Anonyymi
Vahinko, että kysymäsi lehden kustantaja Kauhajoen Kunnallislehti Oy ei ole toiminut niin kuin lähes kaikki muut Suomen sanomalehdistä. Siisl iittynyt epress.fi -palveluun. Miksiköhän ei?
Anonyymi kirjoitti:
Vahinko, että kysymäsi lehden kustantaja Kauhajoen Kunnallislehti Oy ei ole toiminut niin kuin lähes kaikki muut Suomen sanomalehdistä. Siisl iittynyt epress.fi -palveluun. Miksiköhän ei?
Päätoimittajakin tietää, ettei kysyntää ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Muurarimediaa..
Capella Kilta Oy
POHJOLANTIE 10-12
Onko näillä herroilla tekemistä Kauhajoen vesihuollon kanssa on laskutus lisääntynyt satoja prosentteja aivan kuin oisi käynyt CARUNAT kaapataan pakollista infraa ja naureskellaan.
- Anonyymi
Kannattaa lukea vain Myllysanomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491