Olen ihastunut fysioterapeuttiini

Anonyymi

Kesästä saakka läheisyys kasvanut.. Ihan kuin olisimme jo rakastelleet. Olen antanut hänen hieroa rintojani, olen antanut itseni kiihottua ja sen näkyä.. En ole pystynyt antautumaan loppuun asti, olen joutunut torjumaan käden eksyessä liian pitkälle.

Olenko vain kiusaaja?

19

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Coooock teaseeer, sitä sä vain olet. Sit jos hän eksyy "väkisin" liian pitkälle, eli tulkitsee sun annan-en annakaan, olen vaikeasti tavoiteltava signaalit väärin ja hups, tulee ylilyönti. Sit sä syytätkin tätä raukkaa raiskauksesta tms. Anna jos oot päästänyt noin pitkälle jo, tai tee selväksi et tissit on ainoa mihin saa luvalla kosketella.

      • Anonyymi

        Tuskinpa syyttäisin, eikä varmasti mene sanan ei yli, jos sellainen mainitaan. Olen sanonut kyllä, etten ole valmis seksiin tai ainakaan menemään loppuun asti.


    • Anonyymi

      Olet kiusaaja. Parasta olisi, jos avoimesti keryoisit mietteesi asiasta. Mitä haluaisit, mutta myös miksi olet kuitenkin lopettanut. "Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa" -tilanne on miehille erittäin vaikea ja se voi purkautua väärällä tavalla, jos jonkun signaalin tulkitsee väärin.

      • Anonyymi

        Olen sitoutumiskammoinen, enkä uskalla kaikesta halustani huolimatta edetä, ettei tunne toiselta puolelta syvene entisestään, kun en ole varma onko sen enempää annettavaa.. Yksin en kuitenkaan tätä tilannetta ole rakentanut. Hän valitsi, että olen paljain rinnoin hoidettavana ja myös on muunmuassa ne rinnat itse päättänyt hieroa.. tai pyytänyt, että hoito suoritettaisiin lattialla patjalla, jossa maataan milloin missäkin asennossa limittäin, päälleikkäin, usein lusikassa pitkiä aikoja hänen silitellessä hiuksiani. Ihmeellinen kuvio, olisipa kristallipallo ja kyky käyttää sitä.


      • Anonyymi

        Häh ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitoutumiskammoinen, enkä uskalla kaikesta halustani huolimatta edetä, ettei tunne toiselta puolelta syvene entisestään, kun en ole varma onko sen enempää annettavaa.. Yksin en kuitenkaan tätä tilannetta ole rakentanut. Hän valitsi, että olen paljain rinnoin hoidettavana ja myös on muunmuassa ne rinnat itse päättänyt hieroa.. tai pyytänyt, että hoito suoritettaisiin lattialla patjalla, jossa maataan milloin missäkin asennossa limittäin, päälleikkäin, usein lusikassa pitkiä aikoja hänen silitellessä hiuksiani. Ihmeellinen kuvio, olisipa kristallipallo ja kyky käyttää sitä.

        Okei. Tähän ei pysty mitään sanomaan, sanattomaksi vetää. Ehkä mun on muutenkin vaikea ymmärtää ihmisiä, ketkä eivät tiedä mitä haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Tähän ei pysty mitään sanomaan, sanattomaksi vetää. Ehkä mun on muutenkin vaikea ymmärtää ihmisiä, ketkä eivät tiedä mitä haluavat.

        Ehkä sulla on ollut parempi tuuri ihmisten kanssa ja olet pystynyt muihin luottamaan. Kaikilla ei näin onnekkaasti ole.

        Onko parasta jättää koko juttu taakse ja hankkia apua näihin läheisyyskammoihin ynnä muihin ja hakeutua toiselle fysioterapeutille? Vai antaa vaan mennä ja toivoa parasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sulla on ollut parempi tuuri ihmisten kanssa ja olet pystynyt muihin luottamaan. Kaikilla ei näin onnekkaasti ole.

        Onko parasta jättää koko juttu taakse ja hankkia apua näihin läheisyyskammoihin ynnä muihin ja hakeutua toiselle fysioterapeutille? Vai antaa vaan mennä ja toivoa parasta?

        Tuo on totta, mulla on ollut pääasiassa hyviä ja luotettavia ihmissuhteita elämässäni. Toki on myös kokemusta erittäin epäluotettavista, mutta onneksi olen tajunnut ne riittävän ajoissa eikä niistä ole kertynyt oppia kummempaa painolastia matkaan.

        Tuo on kyllä meko vaikea yhtälö, yleensä fysioterapia pidetään ammatillisesti fysioterapiana ja seksisuhteet/muut suhteet on niitä muita. Sinulla on joku erikoinen poikkeama tästä. Mutta läheisyyskammoon kannattaa kyllä aina hakea apua, se ei minusta ole normaali käyttäytymismuoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, mulla on ollut pääasiassa hyviä ja luotettavia ihmissuhteita elämässäni. Toki on myös kokemusta erittäin epäluotettavista, mutta onneksi olen tajunnut ne riittävän ajoissa eikä niistä ole kertynyt oppia kummempaa painolastia matkaan.

        Tuo on kyllä meko vaikea yhtälö, yleensä fysioterapia pidetään ammatillisesti fysioterapiana ja seksisuhteet/muut suhteet on niitä muita. Sinulla on joku erikoinen poikkeama tästä. Mutta läheisyyskammoon kannattaa kyllä aina hakea apua, se ei minusta ole normaali käyttäytymismuoto.

        On painavat taustat, jotka ovat rikkoneet kykyä ottaa läheisyyttä vastaan tai antaa sitä tai edes luottaa keneenkään. Ei ole ollut mahdollisuutta valita, lapsilla harvoin on.

        Oletin ja luulin pitkään, että suhde on hänen puoleltaan ammatillinen. Ajattelin, että se kaikki seksuaalinen osuus on vain minun pääni sisällä. Tuon "ei se mitään kuvittele, varmasti olen vain potilas" -ajattelun kautta olen hänen käsiinsä pystynyt vapautumaan ja antautumaan, tiettyyn rajaan saakka. Jännittyneisyys ja pidättyväisyys on tulossa rytinällä takaisin nyt, kun tiedän hänellä olevan tunteita ja halua minua kohtaan.

        Selvästi sille on syynsä, että suhde on potilaan ja hoitajan kummankin eduksi pidettävä ammatillisena.... Hirveä määrä ylimääräistä mietittävää.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä käyt fysioterapiassa? Mene kapakkaan.

      • Anonyymi

        Vaikeiden kipujen vuoksi erikoissairaanhoidossa käyn sen koommin syitä täällä availematta. Alko ei maistu, eikä kapakat kiinnosta.


    • Anonyymi

      Itse olen nainen noin 45 vuotta.olen käynyt samalla hierojalla noin 5 viimeistä vuotta.aluksi kahden viikon välein nykyään noin kolmen.ensimmäinen seksiakti meillä oli ehkä viidennallä hierontakerralla.ja nykyään ei jokakerta.

      • Anonyymi

        Puhuthan nyt ihan totta..? Millainen suhde teillä muuten on, näettekö vapaa-ajalla? Onko sinulla tunteita hierojaa kohtaan ja jos on niin, millaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuthan nyt ihan totta..? Millainen suhde teillä muuten on, näettekö vapaa-ajalla? Onko sinulla tunteita hierojaa kohtaan ja jos on niin, millaisia?

        Totta puhelen.suhde on pelkkä seksisuhde me molemmat ollaan tahollamme naimisissa.muttta tämä hierojani on todella hyvä rakastelemaan. että sillai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhelen.suhde on pelkkä seksisuhde me molemmat ollaan tahollamme naimisissa.muttta tämä hierojani on todella hyvä rakastelemaan. että sillai

        Okei, kiitos kun jaoit tämän kokemuksen. Ehkä teillä on hiukan toisenlainen juttu, meillä tuntuisi olevan kyse muustakin kuin seksistä. Olisi helpompaa, jos homma olisi "pelkkää seksiä". Musta ei vaan taida olla sellaiseen.. Vaikka olosuhteet ja niiden tuoma jännitys ovat yhteenlaskettuna todella herkulliset ja kiihottavat. Onko sun hierontasi sairaalaan tai terveyskeskuksen tiloissa vai jossain yksityisellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kiitos kun jaoit tämän kokemuksen. Ehkä teillä on hiukan toisenlainen juttu, meillä tuntuisi olevan kyse muustakin kuin seksistä. Olisi helpompaa, jos homma olisi "pelkkää seksiä". Musta ei vaan taida olla sellaiseen.. Vaikka olosuhteet ja niiden tuoma jännitys ovat yhteenlaskettuna todella herkulliset ja kiihottavat. Onko sun hierontasi sairaalaan tai terveyskeskuksen tiloissa vai jossain yksityisellä?

        hierojani on yksityinen olemme tavanneet vain hierontakäynneillä hänen tiloissaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole aikomustakaan olla yhteydessä poliisiin tai mihinkään muuhunkaan tahoon. Ymmärrän, että ulkopuolelta koko juttu kuulostaa paljon pahemmalta kuin todellisuudessa on.


    • FantasyOfA11ium

      Kokemuksesta voin kertoa, että tällaiseen tilanteeseen auttaa parhaiten huolella valmistettu sipulikeitto ja hyvä leipä.

      Voin suositella!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe