J mies siellä jossain

Anonyymi

sydämessäni olet. Tunnetko? Toivottavasti ei haittaa.. terveisin nainen kotikonnuilta

66

650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missähän naisen ihanaisen kyseinen kotikontu sijaitsee?

• Anonyymi

Dallasissa ? :P

• Anonyymi

Siperiaan päin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dallasissa ? :P

Tallas oli hyvä tv-sarja, Tynastia oli vielä parempi! Muistan vieläkin tuon toisen tunnusmusiikin. Katsoin sitä pienenä äidin kanssa.
        https://www.youtube.com/watch?v=MijaRcVaRK0

• Anonyymi

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

• Anonyymi

J mies T naiselle v.66 lavatanssit siitä asti olet ollut minun sydämmessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J mies T naiselle v.66 lavatanssit siitä asti olet ollut minun sydämmessä

Oletko J mies perämetsien Travolta? Kiertelit Taunuksella tanssilavoja?

• Anonyymi

Onko nuo vuosien lkm, siis kohteesi ikä?

• Anonyymi

Ei haittaa..jos oot mua noin 15 cm lyhempi..vaalea..muodokas ja kuuma katseinen..

• Anonyymi

Tunnistan itseni. Milloin saavut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä näyttää siltä et saapumista
        Ei tule.. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä silmät auki..kohtalooaan ei voi ikuisesti väistää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä silmät auki..kohtalooaan ei voi ikuisesti väistää..

Tämä totta on niin kuin vain voi olla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä totta on niin kuin vain voi olla...

Voi ja ei voi 🤔 en tiä...

• Anonyymi

Haittaa. Lopeta jo tuo vonkaus, rajansa kaikella.

• Anonyymi

Ei haittaa jos olet se jonka appiukko on hukkunut suohon?

• Anonyymi

Ei se mitään haittaa koska tilaa on , tosin 99% on Hänen aluetta :D

• Anonyymi

J-mies on sen verran kova naistenmies, että Hän kirjoitetaan jo isolla näemmä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-mies on sen verran kova naistenmies, että Hän kirjoitetaan jo isolla näemmä. :D

Miten yksi mies ehtii yhdellä k**lilla tukkia kaikki nuo reiät, kovakuntoinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-mies on Joulupukin hengenheimolaisia. Ehtii joka naisen savupiippuun yhdessä yössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-mies on Joulupukin hengenheimolaisia. Ehtii joka naisen savupiippuun yhdessä yössä.

J-mies liikkuu atomitasolla siksi kerkiävää sorttia jän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulutuskausi oli sanoinkuvaamatonta , kiitos Opettajatar. Olen ollut nöyrä kiitollinen anteeksiantavainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oikeesti repesin.
        Kiitti purskahti nenästä kaffit.....
        *_*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-mies liikkuu atomitasolla siksi kerkiävää sorttia jän.

Värähtelee ainakin yhtä nopeeta.

• Anonyymi

J-mies on alfauros :D

• Anonyymi

😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂

En ole muille kertonut noista hengellisistä jutuista.

Silmiäavaavaa kuulla ihmisten kokemuksia tuolla saralla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole muille kertonut noista hengellisistä jutuista.

Silmiäavaavaa kuulla ihmisten kokemuksia tuolla saralla

Kaikki saman taivaan alla asustellaan ;)

• Anonyymi

Ei haittaa, välillä on kuumia aaltoja.

• Anonyymi

Mielelläni olen sydämessäsi, sillä sinullahan on niin lämmin sydän. Etenkin jos olet hän M-nainen.

• Anonyymi

Onko M naisella noin huonosti asiat? Pettääkö miehesi nuoremman naisen kanssa ja itsetunto on nyt nostatettavana?

Ukkoos et itsekehuin pidä. Pimppa paljaaks ja rynkyttään ja mäkätys loppu,sillä se ukkos lopettaa vieraissa juoksut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko M naisella noin huonosti asiat? Pettääkö miehesi nuoremman naisen kanssa ja itsetunto on nyt nostatettavana?

Ukkoos et itsekehuin pidä. Pimppa paljaaks ja rynkyttään ja mäkätys loppu,sillä se ukkos lopettaa vieraissa juoksut

Ei miehiä oma vaimo kiinnosta. Vieras sen pitää olla. Vaimo voi täyttää vaikka pillunsa sementillä, koska sille ei ole käyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei miehiä oma vaimo kiinnosta. Vieras sen pitää olla. Vaimo voi täyttää vaikka pillunsa sementillä, koska sille ei ole käyttöä.

Täyttäisin siementillä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä mikä tyhmä. Yhä jankkaat tätä samaa paskaa vaikka eivät ole olleet yhdessä enää pitkään aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä mikä tyhmä. Yhä jankkaat tätä samaa paskaa vaikka eivät ole olleet yhdessä enää pitkään aikaan.

Osaton mies on osaton mies.

• Anonyymi

Kontulankaarta kas metrolla jyystäin näin... jatkakaa

• Anonyymi

Ei kai Milla siellä...? :|

• Anonyymi

Tiedätkös jiimies, että se joka sua kaipailee, on lihava, harvahampainen mummo, joka haisee paskalle, on linnoittautunut kotiinsa tietokoneensa ääreen, ei pysty enää liikkumaan muuta kuin rollaattorin avulla. Ainut ilonsa on saada sinut luulemaan, et joku ikävöi sinua tulisesti. Miltä nyt tuntuu jiimies, kun tiedät totuuden?

• Anonyymi

Silti minä aina rakastan mun naista❤❤❤❤❤

• Anonyymi

Tämä jmies on tiennyt sen koko ajan että nämä jmies jutut ovat yhden vanhan akan trollauksia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä jmies on tiennyt sen koko ajan että nämä jmies jutut ovat yhden vanhan akan trollauksia .

Nämä yksinkrtaiset trollaajat oppii tunnistamaan kun käyttää vähän aivoja .

• Anonyymi

Jiimies rakastaa kyseistä mummoakin. Eikä ainakaan hampaat raavi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut vanhat akat trollailee, jotkut ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä yksinkrtaiset trollaajat oppii tunnistamaan kun käyttää vähän aivoja .

Trollaaja on kyllä ukkomies. Ihmettelen mitä hän tuosta saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimies rakastaa kyseistä mummoakin. Eikä ainakaan hampaat raavi.

Huumorimiehiä xD
        Mistä vitusta näitä oikein revitte?!
        Rakkaudella:

Hän <3

• Anonyymi

Melkein kuin musta tehty tuo kuvaus😂😂😂. Paitsi en kyllä ketään jiimiestä kaipaile, ne kun tuppaa olemaan melkoisia pukkeja kaikki tyyni ja naistennaurattajia ja paha tapa pyörittää pariakin naista samaan aikaan kuvioissa. Tykkäävät, kun pikkumuijia pyörii ympärillä😉😉😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein kuin musta tehty tuo kuvaus😂😂😂. Paitsi en kyllä ketään jiimiestä kaipaile, ne kun tuppaa olemaan melkoisia pukkeja kaikki tyyni ja naistennaurattajia ja paha tapa pyörittää pariakin naista samaan aikaan kuvioissa. Tykkäävät, kun pikkumuijia pyörii ympärillä😉😉😂😂

"pariaki" nonno ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"pariaki" nonno ;)

Seitsemän on dominoiva ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävit ilmeisesti vain kiertokoulua, kun kommentit tuota luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävit ilmeisesti vain kiertokoulua, kun kommentit tuota luokkaa.

Ehkä on vaan nähnyt yhdenlaisia jiimiehiä, naistennaurattajia😉😉. Kumma miten ne pahimmat tyypit sai naiset pyörimään ympärillään. Yks jiimies kehuikin jutuissaan tykkäävänsä tikata suoraa saumaa😉😉, yks naisope kävikin kuumana tuohon saumuriin😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on vaan nähnyt yhdenlaisia jiimiehiä, naistennaurattajia😉😉. Kumma miten ne pahimmat tyypit sai naiset pyörimään ympärillään. Yks jiimies kehuikin jutuissaan tykkäävänsä tikata suoraa saumaa😉😉, yks naisope kävikin kuumana tuohon saumuriin😂😂

Heureka, eli olet saanut fiksaation tuohon jiimieheen ja hänen oletettuihin kaipaajiinsa työympyröistäsi mies. Joku ulkoistettu katkera alfakiintymys tähän pakkokirjoitukseesi on liittynyt, sen olen osannut lukea. Muut hahmot ja osapuolet on aikaajoin vaihtuneet, mutta kateutesi kohde on ja pysyy ja ajoittain kirjoitat kuin olisit hän.

• Anonyymi

😂😂😂😂 Tää oli paras kommentti tässä keskustelussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heureka, eli olet saanut fiksaation tuohon jiimieheen ja hänen oletettuihin kaipaajiinsa työympyröistäsi mies. Joku ulkoistettu katkera alfakiintymys tähän pakkokirjoitukseesi on liittynyt, sen olen osannut lukea. Muut hahmot ja osapuolet on aikaajoin vaihtuneet, mutta kateutesi kohde on ja pysyy ja ajoittain kirjoitat kuin olisit hän.

Esikuvia pitää olla 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esikuvia pitää olla 👌

Eli myönnät kunnon kansansoihtuna, että teet näin ja olet tehnyt jo pitkään.

• Anonyymi

Ei ole trollia tämä aloitus, J mies sydämessäni. Sinuun haluaisin tutustua.

• Anonyymi

Niin minäkin sinuun.

• Anonyymi

Olisiko jo aika vaihtaa aakkosta välillä ja jättää rauhaan tuo J-mies. Onhan maailmassa muitakin miehiä.

• Anonyymi

No palstaa seuraamalla tuntuu että J on ainoa mies maailmassa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣Ilmankos joillekin on noussut pissi päähän, kun täälläkin perään mourutaan🤣

• Anonyymi

Taas yksi halvan trollauksen ostaja😅🙈 täällä on kyllä leijaa porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣Ilmankos joillekin on noussut pissi päähän, kun täälläkin perään mourutaan🤣

Eipä kovin häävi rooli tuokaan, paukuttaa henkseliä kun trolli trollaa🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin tämä asia ilmeisesti koetaan.

• Anonyymi

Tunnetko sinä kuinka minä ajattelen sinua? Mieheltä naiselle kotikontuun.

• Anonyymi

Just, hän ei ole ikävöinyt ketään. Ihan vain tiedoksenne harhaisille.

• Anonyymi

Unohtui mainita, että olen nainen. Ensimmäinen kommenttini tänään.
        Jiimiehet levätkää rauhassa. Se on trolli, joka teitä kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui mainita, että olen nainen. Ensimmäinen kommenttini tänään.
        Jiimiehet levätkää rauhassa. Se on trolli, joka teitä kaipaa.

Vielä toinen lisäys: ei vois vähempää kiinnostaa teidän lätinät näillä palstoilla. Olette typeriä tyyppejä.
        Juu, minä olen vanhemoi nainen ja poistun taas lukemasta teidän turhia tekstejä. Mulla on onnexi muutakin tekemistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe