Mikä ihme noissa tinanapeissa on niin mmagista,ettei niitä voi muka ohittaa kun ajavat selvästi alle rajoitusten?
Just viime viikonloppuna tuli köröteltyä useita kilsoja jonossa ihan vaan sen takia,kun joku ääliö ei uskaltanut jeppemobiilia ohittaa!
Onko poliisikokelailla joku hemmetin pätemisen tarve uhmata muita,kun ajavat alle rajoitusten ja kyttäävät tutkat kuumina,jos joku ehkä pari kilsaa mahtais ylittää heidät ohittaessaan?
Ite oon useasti menny ihan reippaasti pollarien ohi kun olen todennut niiden menevän reilusti alle sallitun ja ei ole kun kerran pysäytetty ja silloinkin päästivät "vakavan suullisen varoituksen" jälkeen menemään-voi kun pelotti,hah!!!!!!!!!!
Tais saada kokelas orkut yöllä kun uskalsi meikun pysäyttää-luuseri!!!!
Ei taida saada naista kapakasta ja piti päteä?
Ei ne tosin olis meikäläistä kiinni saanukkaan,on meinaan senverran menopeli alla!
Mut ihan hyvyyttäni pysäytin
Oon mä sen verran joviaali jätkä kuitenski!
Mut miten mahtaa teidän muiden mopokuskien kanssa olla-ootteko ihan lampaita pollariauton nähdessänne?
-luuserit!
Poliisiauton ohittaminen?
10
4467
Vastaukset
- xxxxxx
turbourbon olisi syytä hakeutua hoitoon.
- ankeli
Aivan sama mulle mitä teet, itse en halua turhia maksuja maksella kun muutenkin tuota rahaa menee. Vai onko sulla sitä kenties liikaa? Harvemmin poliisit ajaa niin että ohi pitäisi päästä.
Voi voi. Että tällaisiakin. - Kari
Taitaa sulla olla pipo hieman kireällä. Löysää vähän niin pääsee veri kiertämään.
Ei poliisin tarvitse välttämättä heti perään lähteä, jos arvelevat, että se vaarantaa muita. He voivat olla vaikka kotiovella vastassa. Osoitehan selviää rekisterinumerosta.
Kyllä poliisiauton saa ohittaa siinä kuin minkä tahansa muunkin auton, mutta ohitus ei anna koskaan oikeutta ylittää nopeusrajoitusta.
Siitä, kuka on se luuseri voi jokainen tehdä omat johtopäätöksensä itse.- ekasta kirjotuksesta...
kuka on luuseri... taitaa kundilla olla ikää 14 ja risat. Tai sit elämä pyörii etu- ja takarenkaan välissä...
Että meitä on sitte moneen junaan, tää hemmo ei tuu ikinä ehtiin yhteenkään niistä...-:)
- lou
Kyllä se on huomattu,miten immeiset on kusi sukassa ja melkeimpä paniikissa kun polliisiauto on lähettyvillä.Ohi ei uskalleta ei sitten millään.On se niin ihmeellistä.Immeisen pentuja ne nekin vaan on.
- Nanna
Eipä ole vielä tullut eteen sellaista poliisiautoa jonka ohi olisi voinut mennä rajoituksen ylittymättä. Ja minä en ainakaan ehdoin tahdoin lähde kokeilemaan, että pysäyttääkö ne vai ei. Jos menisi selkeästi alle rajoituksen, niin asia olisi eri.
Helvetinenkeliäkään ei ole vielä sattunut eteen, en osaa sanoa ohittaisinko..:) - MinäTaas
Nanna kirjoitti:
Eipä ole vielä tullut eteen sellaista poliisiautoa jonka ohi olisi voinut mennä rajoituksen ylittymättä. Ja minä en ainakaan ehdoin tahdoin lähde kokeilemaan, että pysäyttääkö ne vai ei. Jos menisi selkeästi alle rajoituksen, niin asia olisi eri.
Helvetinenkeliäkään ei ole vielä sattunut eteen, en osaa sanoa ohittaisinko..:)Olen ohittanut poliisiauton laillisesti maantiellä monia kertoja, eikä kysymys ole ollut mistään erityistilanteista. Todella usein polisin saa ohittaa kaupunkialueella useampikaistaisella kadulla/tiellä. Kaupungissa näkee paljon autoilijoita, jotka jäävät poliisiauton takakulmalle norkoilemaan uskaltamatta ajaa ohi, vaikka poliisi ajaa jonon vuoksi alle rajoituksen . Näin syntyy ruuhkaa sillekin kaistalle, joka muuten vetäisi paremmin. Köröttelijät ruuhkauttavat liikennettä pitäessään oikeuksistaan kiinni. Miksi kiirettömät köröttelijät eivät jätä liikkumistaan harvan liikenteen aikoihin, eihän heillä ole koskaan minnekään kiire? Helvetin Enkeleitä sunmuita Bambinoksia olen ohittanut japsipyörälläni kuten euroautollanikin, ei siinäkään ole ollut mitään outoa puolin eikä toisin. Liikenne ei ole niin vaikeaa,kuin monet tuntuvat kuvittelevan.
- sitte
paljonkos se ohitus sinua hyödytti, kun pollarit kerran pysäytti sen jälkeen????? varmaan olisit päässyt nopeammin perille ilman turhia ohitteluja!!!
toisalta jos kerran jouduit köröttelemään hiljattain useita kilsoja pollareitten perässä ... niin tarkoitat ilmeisesti sillä ääliöllä, joka ei uskaltanut ohittaa, itseäsi !! ... eihän se muuten selity ! - martsu
Jos tosiaan ajavat alle nopeusrajoitusten, niin minä ainakin ohitan, koska ohittaisin tavallisen autonkin. Nopeusrajoitukset on tehty noudatettaviksi aina, eikä vain silloin kun poliisi näkee.
- tarkoittaa tietenkin
sitä ei saa ajaa YLI sen rajoituksen. Se EI TODELLAKAAN tarkoita sitä, että pitää ajaa VÄHINTÄÄN sitä rajoituksen nopeutta. Jos ajaa esim. 90 satasen alueella se EI ole mitään alinopeutta. Sen on aivan hyvä nopeus.
Esim. USA:ssa alinopeudeksi katsotaan nopeus, joka on hyvällä kelillä yli 20 mph alle rajoituksen sellaisella autolla, jolla voisi ajaa suurinta sallittua.
Eli nopeus voi olla aivan hyvin 20 km/h alle SUURIMMAN SALLITUN, se ei ole mitään matelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161