Eu:n tapahtumista ei juuri kerrota.
Onko Suomi Usan osavaltio koska uutisissa tulee vain Usan vaaleista.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä yhtään uutista missään persujen suurista maidaneista ja miekkareista pitkin maata.
- Anonyymi
Ei niitä uutisia kannata keksiäkään ja liittää persuja milloin mihin maidaneihin ja miekkareihin. Ne on sellaisia vihervasemmiston valeuutisia.
- Anonyymi
Parempi noin kun -60 luvulla jossa yle lähetti suorana Moskovasta naisten mestaruus voimistelu kilpailut kun oli pakko nuolla kommunisteja.
- Anonyymi
Miksi teille persuille on oman äidinkielenne kirjoittaminen aina noin vaikeata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska alat moittimaan omia aateveljiäsi kirjoitusvirheistä vai kuuluuko tämä tapa vain poliittisen vastustajan vaijentamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kommunistien kirjoitusvirheistä löydy mitään moitittavaa?
- Anonyymi
Ei täälläkään muita aloituksia kuin Trump sitä Trump tätä.
- Anonyymi
Kyllä on. Oletko huomannut että meillä on uusi presidentti. Nyt alkaa maailman periferiaankin satamaan mannaa ja kaikkea muuta hyvää. Kyllä nyt viimeistenkin on uskottava että Trump on paholaisen kaveri ja hylkiö ihmisenä. Nyt saatiin melkein Jeesus presidentiksi. Mitä ny vähän lapsia hipelöinyt, mutta Jeesuskin sanoi antakaa lasten tulla tyköni.
Kyllä korona tauti katoaa ainakin Amerikoista. Myös kaikki etelärajalla odottavat pääsevät armaan maan isän huomaan. Tätä odotellessa. - Anonyymi
Ja Kalle Kustaa Korona os. Covid on maailmankaikkeuden hallitsija, hänestä on jokaisessa uutisessa.
- Anonyymi
Suomi saa 1€ EU:lta, maksaa tästä avusta 5€.
Kannattaako? Iltapäivälehdet ylistävät taitavaa hallitusta, kun näin osaavat neuvotella Suomelle kuuluvista eduista! Viherkommunistifeministi oletetut leijuvat hurmioissaan! - Anonyymi
Saathan sinä Venäjältä 2 ruplaa myydessäsi Suomea.
- Anonyymi
Tulihan eusta uutinen että saammekin vain 2 miljardia 3 sijaan elvytysrahastosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772