Kritisoinnin ja propagoinnin ero on selkeä....

....mutta yksinkertainen persoona ei kykene tekemään niiden välille eroa. He omaksuvat sellaiset vihamielisyydetkin, jonka puolella he itse kokevat olevansa. Se ruokkii edelleen vihamielisyyttä. Tietynlaiset tapaukset kyllä ymmärtävät asian, mutta levittävät laskelmoidusti propagointia "totuutena", goebbelsmäisesti.

Ensimmäiset reaktiot Perussuomalaisten nuorten operaatioon oli selvästi hätäistä puolustelua, koska täysivaltaisen ja laillisen puolueen tietoinen mustamaalaaminen, hyväuskoisia lapsia hyväksikäyttäen, tiedetään olevan äärimmäisen häpeällistä toimintaa, jopa rikos. Oppilaiden kommentit, joita on jaettu viestimissä jo vuosien ajan, ovat järkyttävää luettavaa. Vihervasemmistolle on tietenkin hyväksyttävää unohtaa etiketit ja moraali "koska persut", mutta jos Persu toimii samoin, niin voi pojat sitä mielensäpahoittamista ja vollotusta ja voivottelua.

Sanna Ukkolan artikkeli on sanan varsinaisessa merkityksessä propagointia. Pyhässä yksinkertaisuudessaan kaava on tuttu: ensin rakennetaan perusta mielikuvallisesti, käyttäen esimerkkinä jotain vakavaa ja huolestuttavaa tapausta, mainiten tapaukseen liittyviä ikäviä yksityiskohtia. Sitten saumattomasti siirrytään kohteeseen, johon nämä ikävät mielikuvat halutaan liitettävän. Vaikka FBI:n ilmianna kommunisti kampanjalla ja Persunuorten vastatoimille propagoijia vastaan ei ole mitään yhteistä. Medialle on vain herkullista käyttää sanaa "ilmianto". Click click...

Sanna Ukkolan artikkeli ei ole kritiikkiä, vaan propagointia, maalittamista. Kuitenkin nämä samat tahot jaksavat aina syytellä Perussuomalaisia maalittamisesta. Miten tähän on tultu?

Milläs rattailla sitä tänään köröteltäisiin?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d035d4e8-f9fd-4ea6-9d8b-a7e355db3768

0

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        280
        2908
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        49
        2298
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        348
        1997
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        114
        1723
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        105
        1664
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        212
        1375
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1317
      8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        68
        1253
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        56
        1189
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        77
        1181
      Aihe