Olen mies 25v. Poikaystäväni 40v haluaa, että alapääni käsiteltäisiin laserilla karvattomaksi. Käsittely on kallis ja vaatii useita käsittelykertoja. Hän maksaisi käsittelyn, jos saisi tatuoida nimensä genitaalialueelle. Asia kiihottaa minua valtavasti, mutta uskallanko suostua. Minä olen nyt karvaton ja hän on karvainen Tarkoituksena on, että olisin karvaton lopullisesti
karvat pois mieheltä
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs sitten, kun hän dumppaa sinut ja vaihtaa nuorempaan - niinkuin Pekka ?
Ehkä seuraava Mes ei haluakaan nähdä edellisen nimeä pepussasi , tai missä se nyt onkaan ? - FantasyOfA11ium
Et tarvitse miehesi rahoja! Minulla olisi paikka vapaana reipashenkiselle persoonalle sipulinmyynnin juokseviin tehtäviin!
- FantasyOfA11ium
Parjausta!
- Anonyymi
Minä haluaisin, että kumppanini nimi olisi terkassani. Sitä olisi löhes mahdoton poistaa
- Anonyymi
Karvattomuus osoittaa, että olen Ylempiarvoisen omaisuutta alempiarvoisena.
On luonnollista. että osoitan alempiarvoisuuteni. - Anonyymi
Kyllä ainakin itse tollaseen lähtisin! Karvattomuus on kivaa ja jos menee välit niin tatskan voi aina peittää, tai vähän isommalla rahalla ihan poistaa
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
Olen mies ja nyt minulla on tuore tatuointi alapäässä, jossa on miesystäväni nimi isoilla kirjaimilla. Olen ylpeä siitä. Se näyttää hienolta karvattomassa alapäässäni
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2875427- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
- 413448
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692962- 382120
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068- 442061