Olen mies 25v. Poikaystäväni 40v haluaa, että alapääni käsiteltäisiin laserilla karvattomaksi. Käsittely on kallis ja vaatii useita käsittelykertoja. Hän maksaisi käsittelyn, jos saisi tatuoida nimensä genitaalialueelle. Asia kiihottaa minua valtavasti, mutta uskallanko suostua. Minä olen nyt karvaton ja hän on karvainen Tarkoituksena on, että olisin karvaton lopullisesti
karvat pois mieheltä
8
264
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs sitten, kun hän dumppaa sinut ja vaihtaa nuorempaan - niinkuin Pekka ?
Ehkä seuraava Mes ei haluakaan nähdä edellisen nimeä pepussasi , tai missä se nyt onkaan ? - FantasyOfA11ium
Et tarvitse miehesi rahoja! Minulla olisi paikka vapaana reipashenkiselle persoonalle sipulinmyynnin juokseviin tehtäviin!
- FantasyOfA11ium
Parjausta!
- Anonyymi
Minä haluaisin, että kumppanini nimi olisi terkassani. Sitä olisi löhes mahdoton poistaa
- Anonyymi
Karvattomuus osoittaa, että olen Ylempiarvoisen omaisuutta alempiarvoisena.
On luonnollista. että osoitan alempiarvoisuuteni. - Anonyymi
Kyllä ainakin itse tollaseen lähtisin! Karvattomuus on kivaa ja jos menee välit niin tatskan voi aina peittää, tai vähän isommalla rahalla ihan poistaa
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
Olen mies ja nyt minulla on tuore tatuointi alapäässä, jossa on miesystäväni nimi isoilla kirjaimilla. Olen ylpeä siitä. Se näyttää hienolta karvattomassa alapäässäni
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691