karvat pois mieheltä

Anonyymi

Olen mies 25v. Poikaystäväni 40v haluaa, että alapääni käsiteltäisiin laserilla karvattomaksi. Käsittely on kallis ja vaatii useita käsittelykertoja. Hän maksaisi käsittelyn, jos saisi tatuoida nimensä genitaalialueelle. Asia kiihottaa minua valtavasti, mutta uskallanko suostua. Minä olen nyt karvaton ja hän on karvainen Tarkoituksena on, että olisin karvaton lopullisesti

8

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkäs sitten, kun hän dumppaa sinut ja vaihtaa nuorempaan - niinkuin Pekka ?
      Ehkä seuraava Mes ei haluakaan nähdä edellisen nimeä pepussasi , tai missä se nyt onkaan ?

• FantasyOfA11ium

Et tarvitse miehesi rahoja! Minulla olisi paikka vapaana reipashenkiselle persoonalle sipulinmyynnin juokseviin tehtäviin!

• FantasyOfA11ium

Parjausta!

• Anonyymi

Minä haluaisin, että kumppanini nimi olisi terkassani. Sitä olisi löhes mahdoton poistaa

• Anonyymi

Karvattomuus osoittaa, että olen Ylempiarvoisen omaisuutta alempiarvoisena.
      On luonnollista. että osoitan alempiarvoisuuteni.

• Anonyymi

Kyllä ainakin itse tollaseen lähtisin! Karvattomuus on kivaa ja jos menee välit niin tatskan voi aina peittää, tai vähän isommalla rahalla ihan poistaa

• Anonyymi

Olen samaa mieltä kanssasi

• Anonyymi

Olen mies ja nyt minulla on tuore tatuointi alapäässä, jossa on miesystäväni nimi isoilla kirjaimilla. Olen ylpeä siitä. Se näyttää hienolta karvattomassa alapäässäni

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      169
      5893
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3354
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2768
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1894
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1658
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1616
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1487
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23