Olen mies 25v. Poikaystäväni 40v haluaa, että alapääni käsiteltäisiin laserilla karvattomaksi. Käsittely on kallis ja vaatii useita käsittelykertoja. Hän maksaisi käsittelyn, jos saisi tatuoida nimensä genitaalialueelle. Asia kiihottaa minua valtavasti, mutta uskallanko suostua. Minä olen nyt karvaton ja hän on karvainen Tarkoituksena on, että olisin karvaton lopullisesti
karvat pois mieheltä
8
219
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs sitten, kun hän dumppaa sinut ja vaihtaa nuorempaan - niinkuin Pekka ?
Ehkä seuraava Mes ei haluakaan nähdä edellisen nimeä pepussasi , tai missä se nyt onkaan ? - FantasyOfA11ium
Et tarvitse miehesi rahoja! Minulla olisi paikka vapaana reipashenkiselle persoonalle sipulinmyynnin juokseviin tehtäviin!
- FantasyOfA11ium
Parjausta!
- Anonyymi
Minä haluaisin, että kumppanini nimi olisi terkassani. Sitä olisi löhes mahdoton poistaa
- Anonyymi
Karvattomuus osoittaa, että olen Ylempiarvoisen omaisuutta alempiarvoisena.
On luonnollista. että osoitan alempiarvoisuuteni. - Anonyymi
Kyllä ainakin itse tollaseen lähtisin! Karvattomuus on kivaa ja jos menee välit niin tatskan voi aina peittää, tai vähän isommalla rahalla ihan poistaa
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
Olen mies ja nyt minulla on tuore tatuointi alapäässä, jossa on miesystäväni nimi isoilla kirjaimilla. Olen ylpeä siitä. Se näyttää hienolta karvattomassa alapäässäni
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1695893
- 2653354
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423324Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442768- 361894
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291658Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411616- 161487
- 231468
- 241367